Протягом 2020 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 1168 звернень громадян, що на 478 більше в порівнянні з 2019 роком (690), з них: скарг – 59 (2019 – 26), подяк медичним працівникам – 26 (2019 – 23). Звернення направлені в інші організації за належністю –2 (2019 – 1).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень – 1122 (2019 – 645). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 46, з них: поштою – 9; електронною поштою – 37 (2019 – 45).
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
2020 |
2019 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
10 |
4 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
55 |
53 |
У зв’язку зі смертю хворих |
8 |
0 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
8 |
2 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
41 |
21 |
Про надання медичної допомоги, у тому числі |
196 |
86 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
12 |
23 |
Про санаторно — курортне лікування |
4 |
2 |
Про направлення на МСЕК |
8 |
11 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
441 |
337 |
Про забезпечення медобладнанням |
0 |
0 |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
1 |
0 |
Питання застосування трудового законодавства |
4 |
4 |
Про призначення та переміщення кадрів |
0 |
0 |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
26 |
23 |
Надання медичної допомоги дітям |
16 |
7 |
Інші питання |
348 |
139 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
2 |
1 |
РАЗОМ: |
1168 |
690 |