Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
Сортувати новини за: датою новин | популярністю | відвідуваністю | коментарям | абеткою

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2018 року

У I кварталі 2018 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 137 письмових звернень, аналогічно в порівнянні з І кварталом 2017 року (137), з них: скарг 12 (І кв. 2017р. – 19), подяк медичним працівникам 7 ( І кв. 2017р. – 8).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 0(І кв. 2017р. – 3).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 113 (І кв. 2017р. – 109). Безпосередньо від заявників надійшло 15 звернень (у т.ч. телефоном - 1, поштою - 3) (І кв. 2017р. – 17), на особистий прийом звернулось 9 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2018 р.

І кв. 2017 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

3

1

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

7

9

У зв’язку зі смертю хворих

1

--

Про грубе та формальне відношення до хворих

4

6

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

4

4

Про надання медичної допомоги з них:

10

13

Аналіз письмових та інших звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у 2017 році

Протягом 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 592 звернення громадян, що на 45 більше в порівнянні з 2016 роком (547), з них: скарг - 50 (2016р. - 39), подяк медичним працівникам - 37 (2016р. - 10). Звернення направлені в інші організації за належністю - 3 (2016р. - 2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень - 484 (2016р. – 501). Безпосередньо від заявників надійшло звернень - 61 (2016р. – 46), з них на особистий прийом до керівництва управління звернулося 47 осіб.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2017

2016

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

4

7

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

29

12

У зв’язку зі смертю хворих

2

3

Про грубе та формальне відношення до хворих

20

8

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

27

17

Про надання медичної допомоги, у тому числі

58

92

надання матеріальної допомоги на лікування

21

45

Про санаторно — курортне лікування

6

6

Про направлення на МСЕК

13

7

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

124

60

Про забезпечення медобладнанням

-

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-


Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2017 року

За 9 місяців 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 468 звернень від громадян, що на 45 більше в порівнянні з 9 місяцями 2016 року (419), з них: скарг 43 (9 міс. 2016р. – 30), подяк медичним працівникам 28 ( 9 міс. 2016р. - 10).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 (9 міс. 2016р. – 2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 352 звернення ( 9 міс. 2016р. – 379). Безпосередньо від заявників надійшло 48 звернення (9 міс. 2016р. – 40), з них на особистий прийом звернулось 36 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2017р

9 міс. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

4

7

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

23

10

У зв’язку зі смертю хворих

2

3

Про грубе та формальне відношення до хворих

18

7

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

17

12

Про надання медичної допомоги з них:

47

74

надання матеріальної допомоги на лікування

19

37

Про сан-кур. лікування

5

4

Про направлення на МСЕК

10

4

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

103

42

Про забезпечення медобладнанням

0

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

28

10

Надання медичної допомоги дітям

3

13

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

231

Інші питання

207

1

РАЗОМ:

468

419

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I півріччі 2017 року

У I півріччі 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 294 звернення від громадян, що на 45 більше в порівнянні з І півріччям 2016 року (249), з них: скарг 30 (І півр. 2016р. – 21), подяк медичним працівникам 19 ( І півр. 2016р. - 8).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 (І півр. 2016р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 254 ( в І півр. 2016р. – 220). Безпосередньо від заявників надійшло 21 звернення (І півр. 2016р. – 29), з них на особистий прийом звернулось 16 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр. 2017р

І півр. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

1

5

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

13

3

У зв’язку зі смертю хворих

2

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

13

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

12

11

Про надання медичної допомоги з них:

30

51

надання матеріальної допомоги на лікування

14

34

Про сан-кур. лікування

3

2

Про направлення на МСЕК

8

1

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

58

29

Про забезпечення медобладнанням

0

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

19

7

Надання медичної допомоги дітям

2

8

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

1

Інші питання

132

126

РАЗОМ:

294

249

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I кварталі 2017 року

У I кварталі 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 137 письмових звернень, що на 24 менше в порівнянні з І кварталом 2016 року (161), з них: скарг 19 (І кв. 2016р. – 13), подяк медичним працівникам 8 ( І кв. 2016р. - 5).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 3 (І кв. 2016р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 109 ( в І кв. 2016р. – 136). Безпосередньо від заявників надійшло звернень 17 (І кв. 2016р. – 15), на особистий прийом звернулось 11 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2017р

І кв. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

1

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

 

9

 

1

У зв’язку зі смертю хворих

--

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

6

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

4

7

Про надання медичної допомоги з них:

13

35

надання матеріальної допомоги на лікування

7

24

Про сан-кур.лікування

1

-

Про направлення на МСЕК

5

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

21

21

Про забезпечення медобладнанням

2

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

8

5

Надання медичної допомоги дітям

2

7

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

-

-

Повернуто за належністю

1

-

Інші питання

64

78

РАЗОМ:

137

161

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2016 рік

Протягом 2016 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 547 звернень громадян, що на 127 більше в порівнянні з 2015 роком (420), з них: скарг - 39 (2015р. - 14), подяк медичним працівникам - 10 (2015р. - 10). Звернення направлені в інші організації за належністю - 2 (2015р. - 3).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень - 501 (2015р. – 404). Безпосередньо від заявників надійшло звернень - 46 (2015р. – 16), з них на особистий прийом до керівництва управління звернулося 29 осіб.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2016 р.

2015 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

7

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

12

7

У зв’язку зі смертю хворих

3

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

8

13

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

17

12

Про надання медичної допомоги, у тому числі

92

97

надання матеріальної допомоги на лікування

45

49




Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I півріччі 2016 року

У I півріччі 2016 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 249 звернень від громадян, що на 69 більше в порівнянні з І півріччям 2015 року (180), з них: скарг 21 (І півр. 2015р. – 8), подяк медичним працівникам 8 (І півр. 2015р. - 2).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 (І півр. 2015р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 220 ( в І півр. 2015р. – 158). Безпосередньо від заявників надійшло 29 звернень (І півр. 2015р. – 22), з них на особистий прийом звернулось 16 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр. 2015р

І півр. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

5

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

5

3

У зв’язку зі смертю хворих

1

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

6

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

2

11

Про надання медичної допомоги з них:

39

51

надання матеріальної допомоги на лікування

22

34

Про сан-кур. лікування

0

2

Про направлення на МСЕК

11

1

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

36

29

Про забезпечення медобладнанням

-

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

2

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

1

7

Надання медичної допомоги дітям

6

8

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

6

1

Інші питання

65

126

РАЗОМ:

180

249

 

По ЛПЗ:

Заклади

І півр. 2015р

І півр. 2016р

КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»

42

59

КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда»

29

45

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

10

5

Пологовий будинок №1

2

1

Пологовий будинок №2

3

5

Кіровоградська міська дитяча лікарня

1

0

Дитяча поліклініка №1

11

11

Міська стоматполіклініка №1

3

5

Міська стоматполіклініка №2

0

1

Дитяча стоматполіклініка

2

0

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

1

3

СМСЧ №19

0

5

Передано в інші

0

0

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

19

51

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

37

43

Повернуто за належністю

1

0

Без закладу

39

51

Всього

200

285

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я кіровоградської міської ради у І кварталі 2016 року

У I кварталі 2016 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 161 письмове звернення, що на 58 більше в порівнянні з І кварталом 2015 року (103), з них: скарг 13 (І кв. 2015р. – 9), подяк медичним працівникам 5 ( І кв. 2015р. - 1).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 0 (І кв. 2015р. – 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень 136 ( в І кв. 2015р. – 90). Безпосередньо від заявників надійшло 15 звернень (І кв. 2015р. – 6), на особистий прийом звернулось 10 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2015р

І кв. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

1

1

У зв’язку зі смертю хворих

-

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

4

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

-

7

Про надання медичної допомоги з них:

15

35

надання матеріальної допомоги на лікування

10

24

Про сан-кур.лікування

-

-

Про направлення на МСЕК

8

 

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

26

21

Про забезпечення медобладнанням

-

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

1

5

Надання медичної допомоги дітям

3

7

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

-

Інші питання

44

78

РАЗОМ:

103

161

 

 

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2015 рік

За 2015 рік до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 420 письмових звернень (2014р. - 488), що на 68 менше в порівнянні з 2014 роком, з них: скарг - 14 (2014р. - 19), подяк медичним працівникам – 10 в письмовій формі ( 2014р. - 8).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 3 ( 2014р. - 5).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 404 зверненя (2014р. - 459). Безпосередньо від заявників надійшло 16 звернень (2014р. - 29).

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2014р

2015р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

2

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

10

7

У зв’язку зі смертю хворих

1

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

10

13

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

4

12

Про надання медичної допомоги з них:

200

97

надання матеріальної допомоги на лікування

155

49

Надання медичної допомоги дітям

7

10

Про сан-кур.лікування

5

3

Про направлення на МСЕК

21

20

Про роботу швидкої та невідкладної допомоги

-

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

54

80

Про забезпечення медобладнанням

-

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

2

5

Про призначення та переміщення кадрів

1

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

9

10

Інші питання

143

140

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

19

16

РАЗОМ:

488

420