Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2018 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2018 року

У I кварталі 2018 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 137 письмових звернень, аналогічно в порівнянні з І кварталом 2017 року (137), з них: скарг 12 (І кв. 2017р. – 19), подяк медичним працівникам 7 ( І кв. 2017р. – 8).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 0(І кв. 2017р. – 3).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 113 (І кв. 2017р. – 109). Безпосередньо від заявників надійшло 15 звернень (у т.ч. телефоном - 1, поштою - 3) (І кв. 2017р. – 17), на особистий прийом звернулось 9 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2018 р.

І кв. 2017 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

3

1

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

7

9

У зв’язку зі смертю хворих

1

--

Про грубе та формальне відношення до хворих

4

6

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

4

4

Про надання медичної допомоги з них:

10

13

надання матеріальної допомоги на лікування

5

7

Про сан-кур.лікування

-

1

Про направлення на МСЕК

5

5

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

21

21

Про забезпечення медобладнанням

2

2

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

7

8

Надання медичної допомоги дітям

3

2

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

-

-

Повернуто за належністю

-

1

Інші питання

70

64

РАЗОМ:

137

137

 

По ЛПЗ:

Заклади

І кв. 2018 р.

І кв. 2017 р.

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

27

22

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

30

21

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

3

3

Пологовий будинок № 1

6

5

КЗ «Міська лікарня № 2 ім. Святої Анни міста Кропивницького»

1

 

Кіровоградська міська дитяча лікарня

0

1

Дитяча поліклініка №1

6

6

Міська стоматполіклініка №1

1

2

Міська стоматполіклініка №2

0

3

Дитяча стоматполіклініка

5

0

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

7

0

СМСЧ №19

1

0

Передано в інші

0

0

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

17

28

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

13

19

Повернуто за належністю

0

1

Без закладу

33

38

Всього

150

149

 

Загальна кількість звернень громадян у I кварталі 2018р. у порівнянні з І кварталом 2017 р. залишилася на тому ж рівні.

Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками І кв. 2018 р. – 21 ( 15,3%), Iкв. 2017р. – 21 (15,3%). Зменшилась кількість звернень про надання медичної допомоги – 10 ( 7,3%), (І кв. 2017р. – 13 (9,5%)), з яких значна частина звернень про надання матеріальної допомоги на лікування – 5 (3,6%) (І кв. 2017р. – 7 (5,1%)).

Значну кількість звернень становлять звернення з різних організаційних питань – 72( 52,6%), (Ікв. 2017 р. – 64 (46,7%)).

По території обслуговування найбільша кількість звернень надійшла по комунальному закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» - 30 (20%) (І кв. 2017р. – 21 (15,3 %)).

Стабільно високою залишається кількість звернень з територій обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 27 (18%) (в І кв. 2017р. – 22 (16,1%)).

Значна кількість звернень громадян залишається по території обслуговування комунального закладу «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда» – 13 ( 8,7%) (1 кв. 2017 р. – 19 (13,9%).

Збільшилась кількість звернень громадян по дитячій стоматологічній поліклініці – 5 (1 кв. 2017 р.- 0) та по комунальному закладу «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини» – 7 (1 кв. 2017 р. – 0).

Зменшилась кількість звернень по комунальному закладу «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда» – 17 ( 11,3%) (1кв.2017 р. – 28 (20,4%)).

В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась.

Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення лікувально-профілактичних закладів – 33 ( 22%), (1кв. 2017 – 38 (27,7 %)).

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з І кварталом 2017 р. залишилася на тому ж рівні, значна частина яких – звернення з різних організаційних питань.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для лікувально-профілактичних закладах міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ МРМК.

Так у I кварталі 2018 року керівництво управління та позаштатні фахівці управління взяли участь в наступних заходах та надали інформацію та роз’яснення для ЗМІ та Wеb-сайті УОЗ МРМК:

11.01.18 – Wеb-сайт міської ради та інформаційний портал «Гречка» інтерв’ю начальника управління «Найнадійніший захист та профілактика від кору – імунізація»;

12.01.18 – прес-конференція начальника управління для ЗМІ «Медреформа. У трьох мед закладах Кропивницького з’явилися сучасні реанімобілі»;

15.01.18 – обласне телебачення, начальник управління, «Робота кабінету щеплень в ситуації захворюваності на кір»;

16.01.18 – ЗМІ, начальник управління «Епідеміологічна ситуація щодо захворюваності на кір у місті»

23.01.18 – прес-конференція начальника управління для ЗМІ «Підсумки роботи галузі «Охорона здоров’я» за 2017 рік»;

07.02.18 – зустріч-семінар начальника управління з лікарями первинної ланки та жителями міста «Медична реформа стартувала. Що необхідно знати пацієнту»;

21.02.18; 28.02.18 – зустріч-семінар з трудовими колективами шкіл та дошкільних навчальних закладів, міський позаштатний терапевт, «Медична реформа стартувала. Що необхідно знати пацієнту»;

14.03.18 – зустріч-семінар з головами квартальних комітетів та мешканцями міста, міський позаштатний спеціаліст за фахом «загальна практика-сімейна медицина», «Медична реформа стартувала. Що необхідно знати пацієнту»;

21.03.18 – зустріч-семінар з працівниками Міської ради міста Кропивницького, заступник начальника управління, «Медична реформа стартувала. Що необхідно знати пацієнту».

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян останній раз розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 16 лютого 2018 року «Підсумки роботи закладів охорони здоров’я за 2017 рік. Стан роботи зі зверненнями громадян у 2017 році».Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на Wеb-сайті управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.