За 9 місяців 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 468 звернень від громадян, що на 45 більше в порівнянні з 9 місяцями 2016 року (419), з них: скарг 43 (9 міс. 2016р. – 30), подяк медичним працівникам 28 ( 9 міс. 2016р. - 10).
Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 (9 міс. 2016р. – 2).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 352 звернення ( 9 міс. 2016р. – 379). Безпосередньо від заявників надійшло 48 звернення (9 міс. 2016р. – 40), з них на особистий прийом звернулось 36 громадян.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
9 міс. 2017р |
9 міс. 2016р |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
4 |
7 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
23 |
10 |
У зв’язку зі смертю хворих |
2 |
3 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
18 |
7 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
17 |
12 |
Про надання медичної допомоги з них: |
47 |
74 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
19 |
37 |
Про сан-кур. лікування |
5 |
4 |
Про направлення на МСЕК |
10 |
4 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
103 |
42 |
Про забезпечення медобладнанням |
0 |
1 |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
0 |
- |
Питання застосування трудового законодавства |
- |
- |
Про призначення та переміщення кадрів |
- |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
28 |
10 |
Надання медичної допомоги дітям |
3 |
13 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
1 |
231 |
Інші питання |
207 |
1 |
РАЗОМ: |
468 |
419 |
По ЛПЗ:
Заклади |
9 міс. 2017р |
9 міс. 2016р |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» |
75 |
73 |
КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» |
61 |
86 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
20 |
13 |
Пологовий будинок № 1 |
29 |
11 |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
1 |
0 |
Дитяча міська поліклініка № 1 |
26 |
19 |
Міська стоматполіклініка № 1 |
9 |
13 |
Міська стоматполіклініка № 2 |
4 |
1 |
Дитяча стоматполіклініка |
0 |
2 |
КЗ «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» |
5 |
5 |
ДЗ «СМСЧ № 19» |
8 |
5 |
КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда» |
85 |
81 |
КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда» |
84 |
69 |
Передано в інші |
0 |
0 |
Повернуто за належністю |
1 |
2 |
Без закладу |
125 |
88 |
Всього |
533 |
468 |
Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками: 9 місяців 2017р. – 103(22%), 9 місяців 2016р. – 42(10%), а також про надання медичної допомоги: 9 місяців 2017р. – 47(10%), 9 місяців 2016р. – 74 (17,7%), але звернення про надання матеріальної допомоги на лікування зменшились: 9 місяців 2017р. – 19 (4,1%), 9 місяців 2016р. – 37 (8,8%).
Стабільно високою залишається кількість звернень з різних організаційних питань: 9 місяців 2017р. – 207(44,2%), 9 місяців 2016р. – 231 (55%). Збільшилась кількість звернень про грубе та формальне відношення до хворих: з 7 (1,6%) до 18 ( 3,8%.)
У той же час збільшилась кількість подяк працівниками охорони здоров’я з 10 (2,4%) до 28 (6%).
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території комунальних закладів «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 85, 84 (9 місяців 2016 р.- 81; 69). Збільшилась кількість звернень по пологовому будинку № 1з 5 (1,1%) до 29 (6,2%), В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів
Виходячи з аналізу звернень громадя, необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з 9 місяцями 2016 р. збільшилась за рахунок звернень про забезпечення лікарськими засобами, виробами медичного призначення та звернень з різних організаційних питань.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
З метою більшої поінформованості населення з питань охорони здоров’я до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.
Так, за 9 місяців 2017 року керівництво управління та позаштатні фахівці управління взяли участь в наступних заходах та надали інформацію для ЗМІ та Wеb-сайті УОЗ КМР :
17.07.17 - Wеb-сайт УОЗ, «Про створення госпітальних округів»;
19.07.17 - Wеb-сайт УОЗ, «Забезпечення вакцинами лікувально-профілактичних закладів міста у 2017 році;
25.07.17 - прес-конференція для ЗМІ «Програма «Доступні ліки» користується популярністю серед кропивничан;
03.08.17 - Wеb-сайт УОЗ, «Оновлено реєстр лікарських засобів, що підлягають відшкодуванню в рамках програми «Доступні ліки»;
21.08.17 - Wеb-сайт УОЗ, «Як не захворіти на холеру чи ботулізм»;
23.08.17 - Wеb-сайт УОЗ, «Відповіді на найпоширеніші запитання щодо медичної реформи»;
12.09.17 - прес-конференція для ЗМІ на відкритті після ремонту міського пологового будинку з функціями перинатального центру ІІ рівня;
13.09.17 - прес-конференція для ЗМІ на відкритті відділення гострої судинної неврологічної патології комунального закладу «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»;
14.09.17 - прес-конференція для ЗМІ на відкритті відділення гемодіалізу комунального закладу «Міська лікарня № 2 ім. Святої Анни»;
20.09.17 - день депутата присвячений розвитку галузі охорони здоров’я міста «Медицина Кропивницького – кроки вдосконалення».