Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2017 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2017 року

За 9 місяців 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 468 звернень від громадян, що на 45 більше в порівнянні з 9 місяцями 2016 року (419), з них: скарг 43 (9 міс. 2016р. – 30), подяк медичним працівникам 28 ( 9 міс. 2016р. - 10).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 (9 міс. 2016р. – 2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 352 звернення ( 9 міс. 2016р. – 379). Безпосередньо від заявників надійшло 48 звернення (9 міс. 2016р. – 40), з них на особистий прийом звернулось 36 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2017р

9 міс. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

4

7

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

23

10

У зв’язку зі смертю хворих

2

3

Про грубе та формальне відношення до хворих

18

7

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

17

12

Про надання медичної допомоги з них:

47

74

надання матеріальної допомоги на лікування

19

37

Про сан-кур. лікування

5

4

Про направлення на МСЕК

10

4

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

103

42

Про забезпечення медобладнанням

0

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

28

10

Надання медичної допомоги дітям

3

13

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

231

Інші питання

207

1

РАЗОМ:

468

419

 

По ЛПЗ:

Заклади

9 міс. 2017р

9 міс. 2016р

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

75

73

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

61

86

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

20

13

Пологовий будинок № 1

29

11

Кіровоградська міська дитяча лікарня

1

0

Дитяча міська поліклініка № 1

26

19

Міська стоматполіклініка № 1

9

13

Міська стоматполіклініка № 2

4

1

Дитяча стоматполіклініка

0

2

КЗ «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини»

5

5

ДЗ «СМСЧ № 19»

8

5

КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда»

85

81

КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда»

84

69

Передано в інші

0

0

Повернуто за належністю

1

2

Без закладу

125

88

Всього

533

468

Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками: 9 місяців 2017р. – 103(22%), 9 місяців 2016р. – 42(10%), а також про надання медичної допомоги: 9 місяців 2017р. – 47(10%), 9 місяців 2016р. – 74 (17,7%), але звернення про надання матеріальної допомоги на лікування зменшились: 9 місяців 2017р. – 19 (4,1%), 9 місяців 2016р. – 37 (8,8%).

Стабільно високою залишається кількість звернень з різних організаційних питань: 9 місяців 2017р. – 207(44,2%), 9 місяців 2016р. – 231 (55%). Збільшилась кількість звернень про грубе та формальне відношення до хворих: з 7 (1,6%) до 18 ( 3,8%.)

У той же час збільшилась кількість подяк працівниками охорони здоров’я з 10 (2,4%) до 28 (6%).

Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території комунальних закладів «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 85, 84 (9 місяців 2016 р.- 81; 69). Збільшилась кількість звернень по пологовому будинку № 1з 5 (1,1%) до 29 (6,2%), В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів

Виходячи з аналізу звернень громадя, необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з 9 місяцями 2016 р. збільшилась за рахунок звернень про забезпечення лікарськими засобами, виробами медичного призначення та звернень з різних організаційних питань.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

З метою більшої поінформованості населення з питань охорони здоров’я до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.

Так, за 9 місяців 2017 року керівництво управління та позаштатні фахівці управління взяли участь в наступних заходах та надали інформацію для ЗМІ та Wеb-сайті УОЗ КМР :

17.07.17 - Wеb-сайт УОЗ, «Про створення госпітальних округів»;

19.07.17 - Wеb-сайт УОЗ, «Забезпечення вакцинами лікувально-профілактичних закладів міста у 2017 році;

25.07.17 - прес-конференція для ЗМІ «Програма «Доступні ліки» користується популярністю серед кропивничан;

03.08.17 - Wеb-сайт УОЗ, «Оновлено реєстр лікарських засобів, що підлягають відшкодуванню в рамках програми «Доступні ліки»;

21.08.17 - Wеb-сайт УОЗ, «Як не захворіти на холеру чи ботулізм»;

23.08.17 - Wеb-сайт УОЗ, «Відповіді на найпоширеніші запитання щодо медичної реформи»;

12.09.17 - прес-конференція для ЗМІ на відкритті після ремонту міського пологового будинку з функціями перинатального центру ІІ рівня;

13.09.17 - прес-конференція для ЗМІ на відкритті відділення гострої судинної неврологічної патології комунального закладу «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»;

14.09.17 - прес-конференція для ЗМІ на відкритті відділення гемодіалізу комунального закладу «Міська лікарня № 2 ім. Святої Анни»;

20.09.17 - день депутата присвячений розвитку галузі охорони здоров’я міста «Медицина Кропивницького – кроки вдосконалення».