У I півріччі 2016 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 249 звернень від громадян, що на 69 більше в порівнянні з І півріччям 2015 року (180), з них: скарг 21 (І півр. 2015р. – 8), подяк медичним працівникам 8 (І півр. 2015р. - 2).
Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 (І півр. 2015р. – 0).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 220 ( в І півр. 2015р. – 158). Безпосередньо від заявників надійшло 29 звернень (І півр. 2015р. – 22), з них на особистий прийом звернулось 16 громадян.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
І півр. 2015р |
І півр. 2016р |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
- |
5 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
5 |
3 |
У зв’язку зі смертю хворих |
1 |
2 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
6 |
2 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
2 |
11 |
Про надання медичної допомоги з них: |
39 |
51 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
22 |
34 |
Про сан-кур. лікування |
0 |
2 |
Про направлення на МСЕК |
11 |
1 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
36 |
29 |
Про забезпечення медобладнанням |
- |
1 |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
- |
- |
Питання застосування трудового законодавства |
2 |
- |
Про призначення та переміщення кадрів |
- |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
1 |
7 |
Надання медичної допомоги дітям |
6 |
8 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
6 |
1 |
Інші питання |
65 |
126 |
РАЗОМ: |
180 |
249 |
По ЛПЗ:
Заклади |
І півр. 2015р |
І півр. 2016р |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда» |
42 |
59 |
КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда» |
29 |
45 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
10 |
5 |
Пологовий будинок №1 |
2 |
1 |
Пологовий будинок №2 |
3 |
5 |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
1 |
0 |
Дитяча поліклініка №1 |
11 |
11 |
Міська стоматполіклініка №1 |
3 |
5 |
Міська стоматполіклініка №2 |
0 |
1 |
Дитяча стоматполіклініка |
2 |
0 |
Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини |
1 |
3 |
СМСЧ №19 |
0 |
5 |
Передано в інші |
0 |
0 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда" |
19 |
51 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" |
37 |
43 |
Повернуто за належністю |
1 |
0 |
Без закладу |
39 |
51 |
Всього |
200 |
285 |
Загальна кількість звернень громадян у I півріччі 2016р. у порівнянні з І півріччям 2015р. збільшилась на 69 звернень (28%) .
Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками I півр. 2016р. – 29 (11,6%), І кв. 2015р. – 26 (25,2 %), а також про надання медичної допомоги І півр. 2016р. – 51 ( 20,5 %), І півр. 2015р. – 39 ( 21,7 %), з яких основна частина звернень про надання матеріальної допомоги на лікування І півр. 2016р. – 34 (13,7 %), І півр. 2015р. – 22 ( 12 %).
Найбільшу кількість становлять звернення з різних організаційних питань І півр. 2016р. – 126 (48%), І півр. 2015р. – 65 ( 36,1%).
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 59 (в І півр. 2015р. - 42). Збільшилась кількість звернень з території комунальних закладів «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 51; 43, (1 півр. 2015 р.- 19; 37), зменшилась кількість звернень по комунального закладу «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги». В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з І півріччям 2015 р. збільшилась за рахунок звернень про надання медичної допомоги, основна частина з яких про надання матеріальної допомоги на лікування та звернень з різних організаційних питань.
Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для лікувально-профілактичних закладах міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
З метою більшої поінформованості населення з питань галузі охорони здоровя до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ КМР.
Провідною темою виступів в ЗМІ керівництва управління охорони здоров’я в другому кварталі поточного року стало об’єднання пологових будинків міста та модернізація галузі охорони здоров’я міста.
Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на веб-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.