УI кварталі 2016 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 161 письмове звернення, що на 58 більше в порівнянні з І кварталом 2015 року (103), з них: скарг 13 (І кв. 2015р. – 9), подяк медичним працівникам 5 ( І кв. 2015р. - 1).
Звернення направлені в інші організації за належністю - 0 (І кв. 2015р. – 1).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень 136 ( в І кв. 2015р. – 90). Безпосередньо від заявників надійшло 15 звернень (І кв. 2015р. – 6), на особистий прийом звернулось 10 громадян.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
І кв. 2015р |
І кв. 2016р |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
- |
2 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
1 |
1 |
У зв’язку зі смертю хворих |
- |
2 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
4 |
2 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
- |
7 |
Про надання медичної допомоги з них: |
15 |
35 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
10 |
24 |
Про сан-кур.лікування |
- |
- |
Про направлення на МСЕК |
8 |
|
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
26 |
21 |
Про забезпечення медобладнанням |
- |
1 |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
- |
- |
Питання застосування трудового законодавства |
- |
- |
Про призначення та переміщення кадрів |
- |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
1 |
5 |
Надання медичної допомоги дітям |
3 |
7 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
1 |
- |
Інші питання |
44 |
78 |
РАЗОМ: |
103 |
161 |
По ЛПЗ:
Заклади |
І квар. 2015р |
І квар. 2016р |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда» |
25 |
43 |
КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда» |
11 |
29 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
5 |
4 |
Пологовий будинок №1 |
0 |
1 |
Пологовий будинок №2 |
0 |
5 |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
1 |
0 |
Дитяча поліклініка №1 |
7 |
8 |
Міська стоматполіклініка №1 |
0 |
3 |
Міська стоматполіклініка №2 |
0 |
0 |
Дитяча стоматполіклініка |
2 |
0 |
Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини |
1 |
3 |
СМСЧ №19 |
0 |
5 |
Передано в інші |
0 |
0 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда" |
10 |
29 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" |
20 |
30 |
Повернуто за належністю |
1 |
0 |
Без закладу |
30 |
27 |
Всього |
113 |
182 |
Загальна кількість звернень громадян у I кварталі 2016р. у порівнянні з І кварталом2015р. збільшилась на 58 звернень (53%) .
Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками І кв. 2015р. – 26 (25,2 %), I кв. 2016р. –21 (13%), а також про надання медичної допомоги І кв. 2015р. – 15 ( 14,6%), І кв. 2016р. – 35 ( 21,8%), з яких основна частина звернень про надання матеріальної допомоги на лікування І кв. 2015р. – 10 (66,7%), І кв. 2016р. – 24 (68,6%).
Найбільшу кількість звернень становлять звернення з різних організаційних питань І кв. 2015р. – 44 ( 42,7 %), Ікв. 2016р. – 78 (48%).
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 43 (в І кв. 2015р. - 25). Збільшилась кількість звернень з території комунальних закладів «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 29; 30, (1 кв. 2015 р.- 10; 20), значно збільшилась кількість звернень з території комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» - 29 (І кв. 2015р. – 11). В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з І кварталом 2015 р. збільшилась за рахунок звернень про надання медичної допомоги, основна частина з яких про надання матеріальної допомоги на лікування та звернень з різних організаційних питань.
Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для лікувально-профілактичних закладах міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ КМР.
Протягом першого кварталу поточного року начальник управління охорони здоров’я неодноразово давала інтерв’ю інформаційному віснику Кіровоградської міської ради «Вечірня газета», а саме:
№ 4 від 29.01.2016 «У Кіровограді епідпоріг перевищено вдвічі» - захворюваність на ГРВІ/грип, основні методи профілактики та лікування;
№ 5 від 12.02.2016 «Зміни нашій системі охорони здоровя конче необхідні»- інтерв’ю - звіт про поїздку в Грузію;
№ 6 від 19.02.2016 «Електронний реєстр пацієнтів»;
№ 11 від 18.03.2016 «Треба не боятися а лікуватися» - профілактика та лікування туберкульозу.
На Wеb-сайті управління охорони здоров’я розміщувалась інформація для населення:
13.01.2016«Грип наступає: чого не можна робити, щоб зберегти здоров’я»;
«Остерігайтесь переохолоджень та обморожень»;
10.02.2016 «Візит в Грузію як перспектива майбутніх реформ»;
17.02.2016 «Обережно Вірус Зіка»;
03.03.2016 «Підсумки проведення додаткової імунізації проти поліомієліту в м. Кіровограді».
Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 26 лютого 2016 року (протокол № 1) «Підсумки роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за 2015 рік. Стан роботи зі зверненнями громадян у 2015 році».Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на веб-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.