А Н А Л І З письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2014 року
За 9 місяців 2014 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 349 письмових звернень (9 міс. 2013р. - 692), що на 343 менше в порівнянні з 9 місяцями 2013 року, з них: скарг 8 - (9 міс. 2013р. - 14), подяк медичним працівникам - 5 ( 9 міс 2013р. - 6).
Звернення направлені в інші організації за належністю -5 (9 міс. 2013р. - 5).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернення 336 ( 9 міс. 2013р. - 682). Безпосередньо від заявників надійшло звернення 13 (9 міс. 2013р. - 10).
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
9 міс. 2013р |
9 міс. 2014 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
- |
2 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
27 |
10 |
У зв’язку зі смертю хворих |
- |
1 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
15 |
7 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
2 |
- |
Про надання медичної допомоги з них: |
450 |
165 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
375 |
135 |
Про сан-кур.лікування |
8 |
5 |
Про направлення на МСЕК |
11 |
14 |
Про роботу швидкої та невідкладної допомоги |
- |
- |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
32 |
37 |
Про забезпечення медобладнанням |
- |
- |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
1 |
- |
Питання застосування трудового законодавства |
1 |
2 |
Про призначення та переміщення кадрів |
- |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
6 |
5 |
Інші питання |
104 |
85 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
35 |
18 |
РАЗОМ: |
692 |
349 |
По ЛПЗ:
Заклади |
9 міс. 2013р |
9 міс. 2014 |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда» |
261 |
44 |
КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда» |
129 |
35 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
10 |
15 |
Пологовий будинок №1 |
- |
1 |
Пологовий будинок №2 |
13 |
- |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
- |
1 |
Дитяча поліклініка №1 |
31 |
8 |
Міська стоматполіклініка №1 |
4 |
1 |
Міська стоматполіклініка №2 |
1 |
- |
Дитяча стоматполіклініка |
2 |
1 |
Міський протитуберкульозний диспансер |
2 |
3 |
МіськСЕС |
- |
1 |
Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини |
21 |
9 |
СМСЧ №19 |
5 |
3 |
КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Кіровоград» |
33 |
67 |
КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Кіровоград» |
20 |
75 |
Передано в інші |
1 |
2 |
Без закладу |
81 |
73 |
Повернуто за належністю |
2 |
5 |
Всього |
617 |
344 |
Загальна кількість звернень громадян за 9 місяців 2014р. у порівнянні з 9 місяцями 2013р. зменшилась на 343 звернення (49,6%).
Велику частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання медичної допомоги 9 міс 2014р. – 134 (38,4%), 9 міс 2013р. – 450 (65%). З них матеріальна допомога на лікування складає 9 міс 2014р.– 135 (38,7%), 9 міс. 2013р. – 375 (54,2%).
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що разом із зменшенням загальної кількості звернень суттєво зменшилась і кількість звернень з території обслуговування лікувальних закладів, а саме: комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»: 9 міс. 2014р. – 44 (9 міс. 2013р. – 261), амбулаторії загальної практики – сімейної медицини: 9 міс. 2014р. – 9 (9 міс. 2013р. – 21), міської дитячої поліклініки № 1: 9 міс. 2014р. - 8 (9 міс. 2013р. - 31). В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась.
Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповідь заявникам надається стислої форми, не містить повного вирішення питань викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня. З’ясовуються причини, що породжують повторні звернення громадян та аналізуються випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів формалізму при розгляді порушених у зверненні питань.
Гайдамака 22 16 14