Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2014 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2014 року

 

А Н А Л І З письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2014 року

За 9 місяців 2014 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 349 письмових звернень (9 міс. 2013р. - 692), що на 343 менше в порівнянні з 9 місяцями 2013 року, з них: скарг 8 - (9 міс. 2013р. - 14), подяк медичним працівникам - 5 ( 9 міс 2013р. - 6).

Звернення направлені в інші організації за належністю -5 (9 міс. 2013р. - 5).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернення 336 ( 9 міс. 2013р. - 682). Безпосередньо від заявників надійшло звернення 13 (9 міс. 2013р. - 10).

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

 

Характер звернень

9 міс. 2013р

9 міс. 2014

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

27

10

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

15

7

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

2

-

Про надання медичної допомоги з них:

450

165

надання матеріальної допомоги на лікування

375

135

Про сан-кур.лікування

8

5

Про направлення на МСЕК

11

14

Про роботу швидкої та невідкладної допомоги

-

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

32

37

Про забезпечення медобладнанням

-

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

-

Питання застосування трудового законодавства

1

2

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

6

5

Інші питання

104

85

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

35

18

РАЗОМ:

692

349

 

По ЛПЗ:

Заклади

9 міс. 2013р

9 міс. 2014

КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»

261

44

КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда»

129

35

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

10

15

Пологовий будинок №1

-

1

Пологовий будинок №2

13

-

Кіровоградська міська дитяча лікарня

-

1

Дитяча поліклініка №1

31

8

Міська стоматполіклініка №1

4

1

Міська стоматполіклініка №2

1

-

Дитяча стоматполіклініка

2

1

Міський протитуберкульозний диспансер

2

3

МіськСЕС

-

1

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

21

9

СМСЧ №19

5

3

КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Кіровоград»

33

67

КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Кіровоград»

20

75

Передано в інші

1

2

Без закладу

81

73

Повернуто за належністю

2

5

Всього

617

344

 

Загальна кількість звернень громадян за 9 місяців 2014р. у порівнянні з 9 місяцями 2013р. зменшилась на 343 звернення (49,6%).

Велику частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання медичної допомоги 9 міс 2014р. – 134 (38,4%), 9 міс 2013р. – 450 (65%). З них матеріальна допомога на лікування складає 9 міс 2014р.– 135 (38,7%), 9 міс. 2013р. – 375 (54,2%).

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що разом із зменшенням загальної кількості звернень суттєво зменшилась і кількість звернень з території обслуговування лікувальних закладів, а саме: комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»: 9 міс. 2014р. – 44 (9 міс. 2013р. – 261), амбулаторії загальної практики – сімейної медицини: 9 міс. 2014р. – 9 (9 міс. 2013р. – 21), міської дитячої поліклініки № 1: 9 міс. 2014р. - 8 (9 міс. 2013р. - 31). В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповідь заявникам надається стислої форми, не містить повного вирішення питань викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня. З’ясовуються причини, що породжують повторні звернення громадян та аналізуються випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів формалізму при розгляді порушених у зверненні питань.

 

Гайдамака 22 16 14