Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналiз письмових звернень громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради в період з 01.01.11 по 31.12.11 року

Аналiз письмових звернень громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради в період з 01.01.11 по 31.12.11 року

А Н А Л І З письмових звернень громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради в період з 01.01.11 по 31.12.11 року


В період з 01.01.2011 р. по 31.12.2011 р. до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло письмових звернень 701 (в 2010 р. – 206), що на 495 звернень більше в порівнянні з 2010 роком, з них:

·скарг – 40 (в 2010 р. – 2),

·подяк медичним працівникам лікувально-профілактичних закладів міста - 16 (в 2010 р. – 18).

·Колективних звернень - 7.

·Повторних - 2.

Звернення направлені за належністю в інші організації - 5 (в 2010 р. –1).

Через Верховну Раду України, адміністрацію Президента України, МОЗ України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 665 ( в 2010 р. – 170).

Безпосередньо від заявників надійшло 36 звернень (в 2010 р. – 36).

 

Розподіл звернень:

по характеру звернень

Характер звернень

2010р.

2011р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

2

7

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

2

11

У зв’язку зі смертю хворих

-

-

Про грубе та формальне відношення до хворих

-

1

Про сан. епід. забезпечення населення

-

4

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

5

17

Про зловживання (порушення фінансової дисципліни)

-

22

Про незадовільну матеріально-технічну базу ЛПЗ

3

5

Про надання медичної допомоги з них:

85

393

про надання матеріальної допомоги на лікування

53

317

Про санаторне-курортне лікування

4

18

Про медичне страхування

-

-

Про направлення на МСЕК

11

12

Про роботу швидкої та невідкладної медичної допомоги

1

4

Про забезпечення ліками, виробами мед. призначення

32

40

Про забезпечення медобладнанням

1

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

3

Питання застосування трудового законодавства

1

4

Про призначення та переміщення кадрів

-

7

Питання стосовно заробітної плати

1

10

Подяки працівникам охорони здоров'я

18

16

Інші питання

34

80

Питання реорганізації закладів і установ охорони здоров'я

3

19

Питання, що не входять до компетенції органів охорони здоров’я

3

28

РАЗОМ:

206

701

по лікувально-профілактичним закладам:

 

2010р.

2011р.

Комунальний заклад "Поліклінічне об'єднання

м. Кіровограда"

59

263

Комунальний заклад "Центральна міська лікарня

м. Кіровограда"

39

95

Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги

9

38

5-та міська поліклініка

31

96

Пологовий будинок №1

1

15

Пологовий будинок №2

6

7

Дитяча міська поліклініка №1

22

53

Кіровоградська міська дитяча лікарня

2

2

Міська стоматполіклініка №1

1

3

Міська стоматполіклініка №2

-

1

Дитяча міська стоматполіклініка

1

1

Міський протитуберкульозний диспансер

-

5

Міська СЕС

-

1

Станція швидкої медичної допомоги

2

11

Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини

1

16

СМСЧ №19

8

12

Передано в інші

1

5

Всього

183

624

Аналізуючи роботу зі зверненнями громадян, в управлінні охорони здоров'я Кіровоградської міської ради та лікувально-профілактичних закладах міста, необхідно відмітити, що загальна кількість звернень громадян за 2011 рік в порівнянні з 2010 роком збільшилась на 495 звернення (70,61%).

Збільшилась кількість звернень громадян з території обслуговування: комунального закладу "Поліклінічне об'єднання м. Кіровограда": в 2011 р.- 263 (в 2010 р. -59), комунального закладу "Центральна міська лікарня м. Кіровограда": в 2011 р.- 95 (в 2010 р. -39), комунального закладу "Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги": в 2011 р.- 38 (в 2010 р. -9), міської поліклініки № 5: в 2011 р.-96 (в 2010 р. -31), дитячої міської поліклініки № 1: в 2011 р.- 53 (в 2010 р. - 22), комунального закладу "Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини '' в 2011 р.- 16 (в 2010 р. -1 ) , пологового будинку №1: в 2011р. – 15 (в 2010 р. – 1 ), станції швидкої медичної допомоги: в 2011 р. – 11 (в 2010 р. – 2).

Основну частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання медичної допомоги: за 2011р – 393 (в 2010 р. - 85), що на 56,06 % більше.

З них: надання матеріальної допомоги на лікування у 2011 році - 317 звернень (80,66 %) від звернень громадян за наданням медичної допомоги, у 2010 р. – 53 звернення (62,36%).

Виходячи з аналізу звернень громадян, необхідно відмітити, що високий рівень звернень громадян за матеріальною допомогою на лікування за 2011 рік був пов’язаний з обмеженим фінансуванням лікувально-профілактичних закладів міста з міського бюджету, значним підвищенням вартості медикаментів в аптечній мережі, що призвело до більш значних фінансових витрат громадян на лікування та придбання медикаментозних засобів, протиріччя між прожитковим мінімумом, низьким матеріальними становищем малозабезпечених верст населення міста та з обмеженою кількістю медичних препаратів, які входять до Переліку лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади й установи охорони здоров'я ,що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 вересня 1996 року №1071 та постановою Кабінету Міністрів України від 17 серпня 1998 року №1303.

Суттєвих порушень щодо роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік у лікувально-профілактичних закладах міста не відмічалось.