Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у 1 півріччі 2014 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у 1 півріччі 2014 року

А Н А Л І З письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у 1 півріччі 2014 року


 

У 1 півріччі 2014 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 247 письмових звернень,що на 190 менше в порівнянні з 1 півріччям 2013 року (437), з них: скарг12 – (1 півріччя 2013р. – 10), подяк медичним працівникам – 2 (1 півріччя 2013р. - 4). Звернення направлені в інші організації за належністю – 2 (1 півріччя 2013р. – 4).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 218звернень ( в 1 півріччі 2013р. – 426). Безпосередньо від заявників надійшло 29звернень (1 півріччя 2013р. – 11).

 

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

1 півр. 2013р

1 півр. 2014р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

5

-

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

5

3

У зв’язку зі смертю хворих

-

-

Про грубе та формальне відношення до хворих

8

-

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

-

0

Про надання медичної допомоги з них:

303

15

надання матеріальної допомоги на лікування

255

114

Про сан-кур.лікування

5

1

Про направлення на МСЕК

5

10

Про роботу швидкої та невідкладної допомоги

1

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

15

22

Про забезпечення медобладнанням

-

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

3

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

4

2

Інші питання

52

80

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

31

-

Надання медичної допомоги дітям

-

-

РАЗОМ:

437

247

По ЛПЗ:

Заклади

1 півр.2013

1 півр.2014

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

181

24

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

81

28

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

6

8

5-та міська поліклініка

64

-

Пологовий будинок №1

-

-

Пологовий будинок №2

12

-

Кіровоградська міська дитяча лікарня

-

1

Дитяча поліклініка №1

18

6

Міська стомат-поліклініка №1

2

-

Міська стомат-поліклініка №2

-

-

Дитяча стомат-поліклініка

-

-

Міський протитуберкульозний диспансер

-

1

СЕС

-

-

Станція швидкої медичної допомоги

1

 

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

14

6

СМСЧ №19

3

2

Передано в інші

7

-

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

0

52

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

0

62

Повернуто за належністю

4

2

Без закладу

 

50

Всього

390

242

Загальна кількість звернень громадян у 1 півріччі 2014р. у порівнянні з 1 півріччям 2013р. зменшилась на 190звернень(43,47%).

Велику частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання матеріальної допомоги на лікування 1 півріччя 2014р. – 114(45,15 %), 1 півріччя 2013р. – 255 (58,35%).

Збільшилась кількість звернень які вирішуються безпосередньо в управлінні охорони здоров'я на 35 % (1 півріччя 2014р. – 80, 1 півріччя 2013р. – 52).

Найбільша кількість звернень громадян з території обслуговування комунального закладу "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" –62(в 1 півріччі 2013р. вищевказаний центр не функціонував).Суттєво зменшилась кількість звернень з території міської дитячої поліклініки №1 - 6, (1 півріччя 2013р.- 18), амбулаторія загальної практики – сімейної медицини — 6 (І півріччя 2013р. – 14).В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась.

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість звернень громадян зменшилась.

Збільшилась кількість звернень громадян з території обслуговування новостворених комунальних закладів «Центри первинної медико-санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда», що в свою чергу суттєво зменшило кількість звернень по території комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда», комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда».

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по сутті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 28 лютого 2014 року(протокол № 1) «Про підсумки діяльності роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за 2013 рік».