А Н А Л І З письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у 1 півріччі 2014 року
У 1 півріччі 2014 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 247 письмових звернень,що на 190 менше в порівнянні з 1 півріччям 2013 року (437), з них: скарг12 – (1 півріччя 2013р. – 10), подяк медичним працівникам – 2 (1 півріччя 2013р. - 4). Звернення направлені в інші організації за належністю – 2 (1 півріччя 2013р. – 4).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 218звернень ( в 1 півріччі 2013р. – 426). Безпосередньо від заявників надійшло 29звернень (1 півріччя 2013р. – 11).
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
1 півр. 2013р |
1 півр. 2014р |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
5 |
- |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
5 |
3 |
У зв’язку зі смертю хворих |
- |
- |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
8 |
- |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
- |
0 |
Про надання медичної допомоги з них: |
303 |
15 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
255 |
114 |
Про сан-кур.лікування |
5 |
1 |
Про направлення на МСЕК |
5 |
10 |
Про роботу швидкої та невідкладної допомоги |
1 |
- |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
15 |
22 |
Про забезпечення медобладнанням |
- |
- |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
3 |
- |
Питання застосування трудового законодавства |
- |
- |
Про призначення та переміщення кадрів |
- |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
4 |
2 |
Інші питання |
52 |
80 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
31 |
- |
Надання медичної допомоги дітям |
- |
- |
РАЗОМ: |
437 |
247 |
По ЛПЗ:
Заклади |
1 півр.2013 |
1 півр.2014 |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» |
181 |
24 |
КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» |
81 |
28 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
6 |
8 |
5-та міська поліклініка |
64 |
- |
Пологовий будинок №1 |
- |
- |
Пологовий будинок №2 |
12 |
- |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
- |
1 |
Дитяча поліклініка №1 |
18 |
6 |
Міська стомат-поліклініка №1 |
2 |
- |
Міська стомат-поліклініка №2 |
- |
- |
Дитяча стомат-поліклініка |
- |
- |
Міський протитуберкульозний диспансер |
- |
1 |
СЕС |
- |
- |
Станція швидкої медичної допомоги |
1 |
|
Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини |
14 |
6 |
СМСЧ №19 |
3 |
2 |
Передано в інші |
7 |
- |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда" |
0 |
52 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" |
0 |
62 |
Повернуто за належністю |
4 |
2 |
Без закладу |
|
50 |
Всього |
390 |
242 |
Загальна кількість звернень громадян у 1 півріччі 2014р. у порівнянні з 1 півріччям 2013р. зменшилась на 190звернень(43,47%).
Велику частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання матеріальної допомоги на лікування 1 півріччя 2014р. – 114(45,15 %), 1 півріччя 2013р. – 255 (58,35%).
Збільшилась кількість звернень які вирішуються безпосередньо в управлінні охорони здоров'я на 35 % (1 півріччя 2014р. – 80, 1 півріччя 2013р. – 52).
Найбільша кількість звернень громадян з території обслуговування комунального закладу "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" –62(в 1 півріччі 2013р. вищевказаний центр не функціонував).Суттєво зменшилась кількість звернень з території міської дитячої поліклініки №1 - 6, (1 півріччя 2013р.- 18), амбулаторія загальної практики – сімейної медицини — 6 (І півріччя 2013р. – 14).В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась.
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість звернень громадян зменшилась.
Збільшилась кількість звернень громадян з території обслуговування новостворених комунальних закладів «Центри первинної медико-санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда», що в свою чергу суттєво зменшило кількість звернень по території комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда», комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда».
Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по сутті.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 28 лютого 2014 року(протокол № 1) «Про підсумки діяльності роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за 2013 рік».