Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
Сортувати новини за: датою новин | популярністю | відвідуваністю | коментарям | абеткою

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2021 року

У I кварталі 2021 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 139 письмових звернень, що на 108 менше в порівнянні з І кварталом 2020 р. (247), з них: скарг 5 (І кв. 2020 р. – 4), подяк медичним працівникам 4 ( І кв. 2020 р. – 6).

Звернення направлені в інші організації за належністю 0 –(І кв. 2020 р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло 127 звернень (І кв. 2020 – 236). Безпосередньо від заявників надійшло звернень 12 (у т.ч. телефоном – 0, поштою, електронною поштою – 11 ) (І кв. 2020 – 11), на особистий прийом громадяни не зверталися.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв 2021

І кв. 2020

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

1

-

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

12

4

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

3

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

7

12

Про надання медичної допомоги з них:

26

25

надання матеріальної допомоги на лікування

3

5

Про сан-кур.лікування

-

4

Про направлення на МСЕК

5

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

20

132

Про забезпечення медобладнанням

1

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

3

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

4

6

Надання медичної допомоги дітям

2

2

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

-

-

Направлено за належністю

-

-

Інші питання

56

58

РАЗОМ:

139

247

 

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я у 2020 році

 

Протягом 2020 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 1168 звернень громадян, що на 478 більше в порівнянні з 2019 роком (690), з них: скарг – 59 (2019 – 26), подяк медичним працівникам – 26 (2019 – 23). Звернення направлені в інші організації за належністю –2 (2019 – 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень – 1122 (2019 – 645). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 46, з них: поштою – 9; електронною поштою – 37 (2019 – 45).

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2020

2019

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

10

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

55

53

У зв’язку зі смертю хворих

8

0

Про грубе та формальне відношення до хворих

8

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

41

21

Про надання медичної допомоги, у тому числі

196

86

надання матеріальної допомоги на лікування

12

23

Про санаторно — курортне лікування

4

2

Про направлення на МСЕК

8

11

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

441

337

Про забезпечення медобладнанням

0

0

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

0

Питання застосування трудового законодавства

4

4

Про призначення та переміщення кадрів

0

0

Подяки працівникам охорони здоров'я

26

23

Надання медичної допомоги дітям

16

7

Інші питання

348

139

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

2

1

РАЗОМ:

1168

690

 

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького за 9 місяців 2020 року

За 9 місяців 2020 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 777 письмових звернень, що на 260 звернень більше в порівнянні з 2019 роком (517), з них: скарг – 39 (9 міс. 2019 р. – 23), подяк медичним працівникам – 20 (9 міс. 2019 р. – 19).

В інші організації за належністю протягом 9 місяців 2019 р. направлено звернень – 0 (9 міс. 2019 р. – 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень – 747 (9 міс. 2019 р. – 474). Безпосередньо від заявників надійшло 30 звернень (поштою – 1, електронною поштою – 25) (9 міс. 2019 р. – 29), на особистий прийом громадяни не зверталися.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2020

9 міс. 2019

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

0

3

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

24

51

У зв’язку зі смертю хворих

8

0

Про грубе та формальне відношення до хворих

5

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

30

20

Про надання медичної допомоги з них:

83

63

надання матеріальної допомоги на лікування

11

19

Про сан-кур.лікування

4

2

Про направлення на МСЕК

2

9

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

334

228

Про забезпечення медобладнанням

0

0

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у І півріччі 2020 року

 

У I півріччі 2020 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 586 письмових звернень, що на 303 більше в порівнянні з І півр. 2019 р. (283), з них: скарг 23(І півр. 2019 р. – 17), подяк медичним працівникам 10 ( І півр. 2019 р. – 9 ).

Звернення направлені в інші організації за належністю 0 – (І півр. 2019 р. – 1 ).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 569 (І півр. 2019р. – 245). Безпосередньо від заявників надійшло 17 звернень (у т.ч. електронною поштою – 13) (І півр. 2019р. – 11), на особистий прийом громадяни не зверталися.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр. 2020

І півр 2019

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

0

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

13

26

У зв’язку зі смертю хворих

7

-

Про грубе та формальне відношення до хворих

3

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

17

15

Про надання медичної допомоги з них:

54

43

надання матеріальної допомоги на лікування

10

13

Про сан-кур.лікування

4

2

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2020 року

У I кварталі 2020 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 247 письмових звернень, що на 95 більше в порівнянні з І кварталом 2019 р. (152), з них: скарг 4 (І кв. 2019 р. – 9), подяк медичним працівникам 6 ( І кв. 2019 р. –6).

Звернення направлені в інші організації за належністю – 0 (І кв. 2019 р. – 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло 236 звернень (І кв. 2019р. – 130). Безпосередньо від заявників надійшло 5 звернень (у т.ч. телефоном – 0, поштою, ел.поштою – 6) (І кв. 2019р. – 15), на особистий прийом громадянине зверталися.

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у 2019 році

Протягом 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 690 звернень громадян, що на 33 більше в порівнянні з 2018 роком (657), з них: скарг 26 (2018 39), подяк медичним працівникам 23 (2018 22). Звернення направлені в інші організації за належністю 1 (2018 2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень – 645 (2018 – 592). Безпосередньо від заявників надійшлозвернень – 45, з них: телефоном – 3; поштою – 11; електронною поштою – 9 (2018 – 38). На особистий прийом до керівництва управління звернулося 17 осіб.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2019

2018

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

4

12

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

53

30

У зв’язку зі смертю хворих

0

3

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

10

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

21

24

Про надання медичної допомоги, у тому числі

86

79

надання матеріальної допомоги на лікування

23

26

Про санаторно — курортне лікування

2

3

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького за 9 місяців 2019 року

За 9 місяців 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 517 письмових звернень, що на 47 звернень більше в порівнянні з 2018 роком (470), з них: скарг – 23 (9 міс. 2018р. – 27), подяк медичним працівникам – 19 (9 міс. 2018р. – 17).

В інші організації за належністю протягом 9 місяців 2019 р. направлено звернень – 1 (9 міс. 2018р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень – 474 (9 міс. 2018р. – 430). Безпосередньо від заявників надійшло 29 звернень (у т.ч. телефоном – 3, поштою – 5, електронною поштою – 3)(9 міс. 2018р. – 25), на особистий прийом звернулося 14 громадян (9 міс. 2018р. – 15).

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2019 р.

9 міс. 2018 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

3

9

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

51

20

У зв’язку зі смертю хворих

0

3

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

8

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

20

17

Про надання медичної допомоги з них:

63

56

надання матеріальної допомоги на лікування

19

17

Про сан-кур.лікування

2

3

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у І півріччі 2019 року

У I півріччі 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 283 письмових звернення, що на 23 більше в порівнянні з І півр. 2018 р. (260), з них: скарг 17 (І півр. 2018 р. – 11), подяк медичним працівникам 9 ( І півр. 2018 р. – 12 ).

Звернення направлені в інші організації за належністю 1 – (І півр. 2018 р. – 0 ).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 245 (І півр. 2018р. – 243). Безпосередньо від заявників надійшло 20 звернень (у т.ч. телефоном – 1, поштою – 4, електронною поштою – 3) (І півр. 2018р. – 11), на особистий прийом звернулося 10 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр. 2019

І півр 2018

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

2

8

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

26

14

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

6

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

15

7

Про надання медичної допомоги з них:

43

27

надання матеріальної допомоги на лікування

13

13

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2019 року

У I кварталі 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 152 письмових звернень, що на 15 більше в порівнянні з І кварталом 2018 р. (137), з них: скарг 9 (І кв. 2018 р. – 12), подяк медичним працівникам 6 ( І кв. 2018 р. – 7).

Звернення направлені в інші організації за належністю 1 – (І кв. 2018 р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 130 (І кв. 2018р. – 113). Безпосередньо від заявників надійшло 15 звернень (у т.ч. телефоном - 1, поштою - 3) (І кв. 2017р. – 17), на особистий прийом звернулося 7 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2019

І кв. 2018

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

3

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

21

7

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

-

4

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

6

4

Про надання медичної допомоги з них:

28

10

надання матеріальної допомоги на лікування

8

5


Назад Вперед
Наверх