Протягом І кварталу 2025 року надійшло 129 звернень.
Звернення надійшли через:
-апарат Верховної ради України – 0
-поштою до ДОЗ ОВА безпосередньо від заявників – не застосовується
-урядову «гарячу лінію» - 14;
-гарячу лінію МОЗ України (через ДОЗ) -18
-Кіровоградський регіональний контактний центр – 22
-безпосередньо до управління – 15
-інші – 60
Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
-Робота МСЕК, визначення групи інвалідності
(робота ЛКК експертні питання) - 23
-Робота лікувально-профілактичних закладі - 9
-Забезпечення засобами лікування та протезування - 7
-Направлення на лікування до медичних установ в Україні та за
кордоном (не передбачено)
-Відмова у безоплатному лікуванні - 0
-Вартість медичних послуг та страхування -1
-Мережа лікарняних установ та забезпечення їх медичним
обладнанням - 13
-Дії та бездіяльність працівників охорони здоров’я, неналежне
ставлення до хворих - 15
-Інші питання охорони здоровя - 61
-Пропозиції про зміни в законодавстві -0
За видами:
-Пропозиції (зауваження) -16
-Заява (клопотання) - 93
-Скарга - 20
За суб’єктом:
-Індивідуальне - 129
-Колективне - 0
-Анонімне - 0
За категоріями авторів звернень:
-від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників
бойових дій - 3
-осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи - 9
-від ветеранів праці - 1
-від дітей війни -0
-від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь - 1
-від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи -3
-інші категорії - 112
За результатами розгляду:
-Вирішено позитивно - 71
-Відмовлено у задоволенні - 0
-Дано роз’яснення - 58
-Звернення, що повернуті авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», Звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» - 0.
Всі звернення розглянуті в терміни, передбачені чинним законодавством та наданні відповіді.
Стан роботи із зверненнями громадян та виконавська дисципліна постійно заслуховується на засіданнях колегій управління охорони здоров’я та на нарадах з керівниками підпорядкованих закладів. Терміни розгляду звернень не порушуються.
Начальник управління Оксана МАКАРУК
Наталія Гайдамака 35 83 17