Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз стану роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за період з 01.01.2025 року по 31.03.2025 року

Аналіз стану роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за період з 01.01.2025 року по 31.03.2025 року

Протягом І кварталу 2025 року надійшло 129 звернень.

 

Звернення надійшли через:

-апарат Верховної ради України – 0

-поштою до ДОЗ ОВА безпосередньо від заявників – не застосовується

-урядову «гарячу лінію» - 14;

-гарячу лінію МОЗ України (через ДОЗ) -18

-Кіровоградський регіональний контактний центр – 22

-безпосередньо до управління – 15

-інші – 60

Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

-Робота МСЕК, визначення групи інвалідності

(робота ЛКК експертні питання) - 23

-Робота лікувально-профілактичних закладі - 9

-Забезпечення засобами лікування та протезування - 7

-Направлення на лікування до медичних установ в Україні та за

кордоном (не передбачено)

-Відмова у безоплатному лікуванні - 0

-Вартість медичних послуг та страхування -1

-Мережа лікарняних установ та забезпечення їх медичним

обладнанням - 13

 

 

 

 

-Дії та бездіяльність працівників охорони здоров’я, неналежне

ставлення до хворих - 15

-Інші питання охорони здоровя - 61

-Пропозиції про зміни в законодавстві -0

За видами:

-Пропозиції (зауваження) -16

-Заява (клопотання) - 93

-Скарга - 20

За суб’єктом:

-Індивідуальне - 129

-Колективне - 0

-Анонімне - 0

За категоріями авторів звернень:

-від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників

бойових дій - 3

-осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи - 9

-від ветеранів праці - 1

-від дітей війни -0

-від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь - 1

-від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи -3

-інші категорії - 112

За результатами розгляду:

-Вирішено позитивно - 71

-Відмовлено у задоволенні - 0

-Дано роз’яснення - 58

-Звернення, що повернуті авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», Звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» - 0.

Всі звернення розглянуті в терміни, передбачені чинним законодавством та наданні відповіді.

Стан роботи із зверненнями громадян та виконавська дисципліна постійно заслуховується на засіданнях колегій управління охорони здоров’я та на нарадах з керівниками підпорядкованих закладів. Терміни розгляду звернень не порушуються.

 

 

Начальник управління Оксана МАКАРУК

 

 

 

Наталія Гайдамака 35 83 17