Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз стану роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за період з 01.01.2024 року по 31.12.2024 року

Аналіз стану роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за період з 01.01.2024 року по 31.12.2024 року

Протягом 2024 року надійшло 350 звернень громадян.

 

Звернення надійшли через:

-апарат Верховної ради України – 0

-поштою до ДОЗ ОВА безпосередньо від заявників – не застосовується

-урядову «гарячу лінію» - 51

-гарячу лінію МОЗ України (через ДОЗ) -52

-Кіровоградський регіональний контактний центр – 46

-безпосередньо до управління – 50

-інші – 151

Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

-робота МСЕК, визначення групи інвалідності (робота ЛКК експертні питання) - 30

-робота лікувально-профілактичних закладів - 41

-забезпечення засобами лікування та протезування - 32

-направлення на лікування до медичних установ в Україні та

за кордоном (не передбачено)

-відмова у безоплатному лікуванні - 3

-вартість медичних послуг та страхування -1

-мережа лікарняних установ та забезпечення їх медичним

обладнанням - 7

 

 

 

 

-дії та бездіяльність працівників охорони здоров’я, неналежне

ставлення до хворих - 57

-інші питання охорони здоров’я - 179

-пропозиції про зміни в законодавстві -0

За видами:

-пропозиції (зауваження) -3

аява (клопотання) - 294

-скарга - 53

За суб’єктом:

-індивідуальне - 346

-колективне - 2

-анонімне - 2

За категоріями авторів звернень:

-від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників

бойових дій - 13

-осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи - 20

-від ветеранів праці - 1

-від дітей війни -1

-від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь - 0

-від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіливід Чорнобильської катастрофи - 5

-інші категорії - 310

За результатами розгляду:

-вирішено позитивно - 95

-відмовлено у задоволенні - 0

-дано роз’яснення - 255

-Звернення, що повернуті авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», Звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» - 0