За 2013 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 994 письмових звернень (2012р. - 961), що на 33 більше в порівнянні з 2012 роком, з них: скарг - 32 (2012р. - 59), подяк медичним працівникам – 7 в письмовій формі, 2 в телефонному режимі ( 2012р. - 10).
Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 ( 2012р. - 4).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 980 звернень (2012р. - 922). Безпосередньо від заявників надійшло 14 звернення (2012р. - 39).
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
2012р |
2013р |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
8 |
- |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
13
|
51 |
У зв’язку зі смертю хворих |
2 |
- |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
4 |
29 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
11 |
2 |
Про надання медичної допомоги з них: |
616 |
623 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
515 |
491 |
Про сан-кур.лікування |
23 |
11 |
Про направлення на МСЕК |
17 |
18 |
Про роботу швидкої та невідкладної допомоги |
7 |
- |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
55 |
57 |
Про забезпечення медобладнанням |
2 |
- |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
1 |
1 |
Питання застосування трудового законодавства |
3 |
1 |
Про призначення та переміщення кадрів |
4 |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
10 |
7 |
Інші питання |
86 |
161 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
31 |
35 |
РАЗОМ: |
961 |
994 |
По ЛПЗ:
Заклади |
2012р |
2013р |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда» |
375 |
296 |
КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда» |
218 |
148 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
24 |
17 |
5-та міська поліклініка |
159 |
83 |
Пологовий будинок №1 |
8 |
1 |
Пологовий будинок №2 |
11 |
13 |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
3 |
- |
Дитяча поліклініка №1 |
47 |
41 |
Міська стомат поліклініка №1 |
2 |
4 |
Міська стомат поліклініка №2 |
1 |
1 |
Дитяча стомат поліклініка |
- |
2 |
Міський протитуберкульозний диспансер |
4 |
4 |
Міськ СЕС |
- |
- |
Станція швидкої медичної допомоги |
8 |
1 |
Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини |
19 |
27 |
СМСЧ №19 |
20 |
9 |
Передано в інші |
4 |
1 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда" |
- |
109 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" |
- |
93 |
Всього |
903 |
850 |
Загальна кількість звернень громадян за 2013р. у порівнянні з 2012р. збільшилась на 33 звернення (3,3%) .
Велику частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання медичної допомоги 2013р. – 623 (62,7%), 2012р. – 616 (64%). З них надання матеріальної допомоги на лікування складає 2013р. – 491 (49,7%), 2012р. – 515 (53,6%).
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що в звітному році їх кількість збільшилась.
Збільшилась кількість звернень громадян з території обслуговування новостворених комунальних закладів «Центри первинної медико-санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда », що в свою чергу зменшило кількість звернень по території комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда», комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда», СМСЧ №19. В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась.
Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по сутті.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня. З’ясовуються причини, що породжують повторні звернення громадян та аналізуються випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів формалізму при розгляді порушених у зверненні питань.
Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 24 жовтня 2013 року (протокол № 7) «Про підсумки діяльності роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за 9 місяців 2013 року». Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на веб-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.