Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2013 рік

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2013 рік

За 2013 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 994 письмових звернень (2012р. - 961), що на 33 більше в порівнянні з 2012 роком, з них: скарг - 32 (2012р. - 59), подяк медичним працівникам – 7 в письмовій формі, 2 в телефонному режимі ( 2012р. - 10).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 ( 2012р. - 4).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 980 звернень (2012р. - 922). Безпосередньо від заявників надійшло 14 звернення (2012р. - 39).

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

 

Характер звернень

2012р

2013р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

8

-

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

13

 

51

У зв’язку зі смертю хворих

2

-

Про грубе та формальне відношення до хворих

4

29

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

11

2

Про надання медичної допомоги з них:

616

623

надання матеріальної допомоги на лікування

515

491

Про сан-кур.лікування

23

11

Про направлення на МСЕК

17

18

Про роботу швидкої та невідкладної допомоги

7

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

55

57

Про забезпечення медобладнанням

2

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

1

Питання застосування трудового законодавства

3

1

Про призначення та переміщення кадрів

4

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

10

7

Інші питання

86

161

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

31

35

РАЗОМ:

961

994

 

По ЛПЗ:

Заклади

2012р

2013р

КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»

375

296

КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда»

218

148

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

24

17

5-та міська поліклініка

159

83

Пологовий будинок №1

8

1

Пологовий будинок №2

11

13

Кіровоградська міська дитяча лікарня

3

-

Дитяча поліклініка №1

47

41

Міська стомат поліклініка №1

2

4

Міська стомат поліклініка №2

1

1

Дитяча стомат поліклініка

-

2

Міський протитуберкульозний диспансер

4

4

Міськ СЕС

-

-

Станція швидкої медичної допомоги

8

1

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

19

27

СМСЧ №19

20

9

Передано в інші

4

1

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

-

109

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

-

93

Всього

903

850

 

Загальна кількість звернень громадян за 2013р. у порівнянні з 2012р. збільшилась на 33 звернення (3,3%) .

Велику частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання медичної допомоги 2013р. – 623 (62,7%), 2012р. – 616 (64%). З них надання матеріальної допомоги на лікування складає 2013р. – 491 (49,7%), 2012р. – 515 (53,6%).

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що в звітному році їх кількість збільшилась.

Збільшилась кількість звернень громадян з території обслуговування новостворених комунальних закладів «Центри первинної медико-санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда », що в свою чергу зменшило кількість звернень по території комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда», комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда», СМСЧ №19. В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по сутті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня. З’ясовуються причини, що породжують повторні звернення громадян та аналізуються випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів формалізму при розгляді порушених у зверненні питань.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 24 жовтня 2013 року (протокол № 7) «Про підсумки діяльності роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за 9 місяців 2013 року». Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на веб-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.