На протязі І кварталу 2024 року надійшло 47звернень.
Звернення надійшли через:
-апарат Верховної ради України - 0
-поштою до ДОЗ ОВА безпосередньо від заявників – не застосовується
-урядову «гарячу лінію» - 7;
-гарячу лінію МОЗ України (через ДОЗ) -3;
-Кіровоградський регіональний контактний центр - 9
Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
-Робота МСЕК, визначення групи інвалідності
(робота ЛКК експертні питання) - 2
-Робота лікувально-профілактичних закладі - 5
-Забезпечення засобами лікування та протезування - 3
-Направлення на лікування до медичних установ в Україні та за
кордоном (не передбачено)
-Відмова у безоплатному лікуванні - 2
-Вартість медичних послуг та страхування -
-Мережа лікарняних установ та забезпечення їх медичним
обладнанням - 3
-Дії та бездіяльність працівників охорони здоров’я, неналежне
ставлення до хворих - 7
-Інші питання охорони здоров’я - 11
-Пропозиції про зміни в законодавстві - 0
За видами:
-Пропозиції (зауваження) - 1
-Заява (клопотання) - 35
-Скарга - 7
За суб’єктом:
-Індивідуальне - 47
-Колективне - 0
-Анонімне - 0
За категоріями авторів звернень:
-від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників
бойових дій - 1
-осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи - 2
-від ветеранів праці - 0
-від дітей війни - 0
-від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь - 0
-від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи -1
-інші категорії - 43
За результатами розгляду:
-Вирішено позитивно -10
-Відмовлено у задоволенні - 0
-Дано роз’яснення - 39
-Звернення, що повернуті авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», Звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» - 0
Всі звернення розглянуті в термін, передбачені чинним законодавством та наданні відповіді.
Стан роботи із зверненнями громадян та виконавська дисципліна постійно заслуховується на засіданнях колегій управління охорони здоров’я та на нарадах з керівниками закладів. Терміни розгляду звернень не порушуються.