Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз стану роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за період з 01.01.2024 року по 31.03.2024 року

Аналіз стану роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за період з 01.01.2024 року по 31.03.2024 року

На протязі І кварталу 2024 року надійшло 47звернень.

 

Звернення надійшли через:

-апарат Верховної ради України - 0

-поштою до ДОЗ ОВА безпосередньо від заявників – не застосовується

-урядову «гарячу лінію» - 7;

-гарячу лінію МОЗ України (через ДОЗ) -3;

-Кіровоградський регіональний контактний центр - 9

Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

-Робота МСЕК, визначення групи інвалідності

(робота ЛКК експертні питання) - 2

-Робота лікувально-профілактичних закладі - 5

-Забезпечення засобами лікування та протезування - 3

-Направлення на лікування до медичних установ в Україні та за

кордоном (не передбачено)

-Відмова у безоплатному лікуванні - 2

-Вартість медичних послуг та страхування -

-Мережа лікарняних установ та забезпечення їх медичним

обладнанням - 3

-Дії та бездіяльність працівників охорони здоров’я, неналежне

ставлення до хворих - 7

-Інші питання охорони здоров’я - 11

-Пропозиції про зміни в законодавстві - 0

За видами:

-Пропозиції (зауваження) - 1

-Заява (клопотання) - 35

-Скарга - 7

За суб’єктом:

-Індивідуальне - 47

-Колективне - 0

-Анонімне - 0

За категоріями авторів звернень:

-від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників

бойових дій - 1

-осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи - 2

-від ветеранів праці - 0

-від дітей війни - 0

-від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь - 0

-від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи -1

-інші категорії - 43

За результатами розгляду:

-Вирішено позитивно -10

-Відмовлено у задоволенні - 0

-Дано роз’яснення - 39

-Звернення, що повернуті авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», Звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» - 0

Всі звернення розглянуті в термін, передбачені чинним законодавством та наданні відповіді.

Стан роботи із зверненнями громадян та виконавська дисципліна постійно заслуховується на засіданнях колегій управління охорони здоров’я та на нарадах з керівниками закладів. Терміни розгляду звернень не порушуються.