Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
Сортувати новини за: датою новин | популярністю | відвідуваністю | коментарям | абеткою

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я кіровоградської міської ради у І кварталі 2016 року

У I кварталі 2016 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 161 письмове звернення, що на 58 більше в порівнянні з І кварталом 2015 року (103), з них: скарг 13 (І кв. 2015р. – 9), подяк медичним працівникам 5 ( І кв. 2015р. - 1).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 0 (І кв. 2015р. – 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень 136 ( в І кв. 2015р. – 90). Безпосередньо від заявників надійшло 15 звернень (І кв. 2015р. – 6), на особистий прийом звернулось 10 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2015р

І кв. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

1

1

У зв’язку зі смертю хворих

-

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

4

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

-

7

Про надання медичної допомоги з них:

15

35

надання матеріальної допомоги на лікування

10

24

Про сан-кур.лікування

-

-

Про направлення на МСЕК

8

 

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

26

21

Про забезпечення медобладнанням

-

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

1

5

Надання медичної допомоги дітям

3

7

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

-

Інші питання

44

78

РАЗОМ:

103

161

 

 

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2015 рік

За 2015 рік до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 420 письмових звернень (2014р. - 488), що на 68 менше в порівнянні з 2014 роком, з них: скарг - 14 (2014р. - 19), подяк медичним працівникам – 10 в письмовій формі ( 2014р. - 8).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 3 ( 2014р. - 5).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 404 зверненя (2014р. - 459). Безпосередньо від заявників надійшло 16 звернень (2014р. - 29).

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2014р

2015р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

2

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

10

7

У зв’язку зі смертю хворих

1

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

10

13

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

4

12

Про надання медичної допомоги з них:

200

97

надання матеріальної допомоги на лікування

155

49

Надання медичної допомоги дітям

7

10

Про сан-кур.лікування

5

3

Про направлення на МСЕК

21

20

Про роботу швидкої та невідкладної допомоги

-

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

54

80

Про забезпечення медобладнанням

-

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

2

5

Про призначення та переміщення кадрів

1

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

9

10

Інші питання

143

140

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

19

16

РАЗОМ:

488

420

 

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2015 року

За 9 місяців 2015 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 304 письмових звернень, що на 45 менше в порівнянні з

9 місяцями 2014 року (349), з них: скарг 16 – (9 місяців 2014р. – 8), подяк медичним працівникам 4 – (9 місяців 2014р. - 5). Звернення направлені в інші організації за належністю 0 (9 місяців 2014р. – 5).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 267 звернень (9 місяців 2014р. – 336). Безпосередньо від заявників надійшло 37 звернень (9 місяців 2014р. – 13).

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2015 р.

9 міс. в 2014 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

3

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

6

10

У зв’язку зі смертю хворих

1

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

6

7

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

9

0

Про надання медичної допомоги, у тому числі

75

161

надання матеріальної допомоги на лікування

39

135

Про санаторно — курортне лікування

1

5

Про направлення на МСЕК

17

14

Про роботу швидкої та невідкладної допомоги

-

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

61

37

Про забезпечення медобладнанням

1

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

5

2

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

4

5

Інші питання

92

78

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

15

18

Надання медичної допомоги дітям

8

9

РАЗОМ:

304

349

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I кварталі 2015 року

У I кварталі 2015 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 103 письмових звернень, що на 55 менше в порівнянні з І кварталом 2014 року (158), з них: скарг 9 (І кв. 2014р. – 7), подяк медичним працівникам 1 ( в І кв. 2014р. - 1).

Звернення направлені в інші організації за належністю 1 (І кв. 2014р. – 2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 90 звернень ( в І кв. 2014р. – 148). Безпосередньо від заявників надійшло 6 звернень (І кв. 2014р. – 10), на особистий прийом звернулось 7 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2014р

І кв. 2015р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

 

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

1

1

У зв’язку зі смертю хворих

-

 

Про грубе та формальне відношення до хворих

-

4

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

2

-

Про надання медичної допомоги з них:

105

15

надання матеріальної допомоги на лікування

85

10

Про сан-кур.лікування

1

-

Про направлення на МСЕК

7

8

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

11

26

Про забезпечення медобладнанням

-

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

1

1

Надання медичної допомоги дітям

1

3

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

1

Інші питання

47

44

РАЗОМ:

158

103

 

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2014 рік

За 2014 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 488 письмових звернень (2013р. - 994), що на 506 менше в порівнянні з 2013 роком, з них: скарг - 19 (2013р. - 32), подяк медичним працівникам – 8 в письмовій формі ( 2013р. - 7).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 5 ( 2013р. - 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 459 звернень (2013р. - 980). Безпосередньо від заявників надійшло 29 звернень (2013р. - 14).

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2013р

2014р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

51

10

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

29

10

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

2

4

Про надання медичної допомоги з них:

623

207

надання матеріальної допомоги на лікування

491

155

Про сан-кур.лікування

11

5

Про направлення на МСЕК

18

21

Про роботу швидкої та невідкладної допомоги

-

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

57

54

Про забезпечення медобладнанням

-

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

-

Питання застосування трудового законодавства

1

2

Про призначення та переміщення кадрів

-

1

Подяки працівникам охорони здоров'я

7

9

Інші питання

161

143

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

35

19

РАЗОМ:

994

488

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2014 року

А Н А Л І З письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2014 року

За 9 місяців 2014 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 349 письмових звернень (9 міс. 2013р. - 692), що на 343 менше в порівнянні з 9 місяцями 2013 року, з них: скарг 8 - (9 міс. 2013р. - 14), подяк медичним працівникам - 5 ( 9 міс 2013р. - 6).

Звернення направлені в інші організації за належністю -5 (9 міс. 2013р. - 5).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернення 336 ( 9 міс. 2013р. - 682). Безпосередньо від заявників надійшло звернення 13 (9 міс. 2013р. - 10).

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у 1 півріччі 2014 року

А Н А Л І З письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у 1 півріччі 2014 року


 

У 1 півріччі 2014 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 247 письмових звернень,що на 190 менше в порівнянні з 1 півріччям 2013 року (437), з них: скарг12 – (1 півріччя 2013р. – 10), подяк медичним працівникам – 2 (1 півріччя 2013р. - 4). Звернення направлені в інші організації за належністю – 2 (1 півріччя 2013р. – 4).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 218звернень ( в 1 півріччі 2013р. – 426). Безпосередньо від заявників надійшло 29звернень (1 півріччя 2013р. – 11).

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2013 рік

За 2013 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 994 письмових звернень (2012р. - 961), що на 33 більше в порівнянні з 2012 роком, з них: скарг - 32 (2012р. - 59), подяк медичним працівникам – 7 в письмовій формі, 2 в телефонному режимі ( 2012р. - 10).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 ( 2012р. - 4).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 980 звернень (2012р. - 922). Безпосередньо від заявників надійшло 14 звернення (2012р. - 39).

Аналiз письмових звернень громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради в період з 01.01.11 по 31.12.11 року

А Н А Л І З письмових звернень громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради в період з 01.01.11 по 31.12.11 року


В період з 01.01.2011 р. по 31.12.2011 р. до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло письмових звернень 701 (в 2010 р. – 206), що на 495 звернень більше в порівнянні з 2010 роком, з них:

·скарг – 40 (в 2010 р. – 2),

·подяк медичним працівникам лікувально-профілактичних закладів міста - 16 (в 2010 р. – 18).

·Колективних звернень - 7.

·Повторних - 2.

Звернення направлені за належністю в інші організації - 5 (в 2010 р. –1).

Через Верховну Раду України, адміністрацію Президента України, МОЗ України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 665 ( в 2010 р. – 170).


Назад Вперед
Наверх