Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I півріччі 2017 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I півріччі 2017 року

У I півріччі 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 294 звернення від громадян, що на 45 більше в порівнянні з І півріччям 2016 року (249), з них: скарг 30 (І півр. 2016р. – 21), подяк медичним працівникам 19 ( І півр. 2016р. - 8).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 (І півр. 2016р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 254 ( в І півр. 2016р. – 220). Безпосередньо від заявників надійшло 21 звернення (І півр. 2016р. – 29), з них на особистий прийом звернулось 16 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр. 2017р

І півр. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

1

5

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

13

3

У зв’язку зі смертю хворих

2

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

13

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

12

11

Про надання медичної допомоги з них:

30

51

надання матеріальної допомоги на лікування

14

34

Про сан-кур. лікування

3

2

Про направлення на МСЕК

8

1

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

58

29

Про забезпечення медобладнанням

0

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

19

7

Надання медичної допомоги дітям

2

8

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

1

Інші питання

132

126

РАЗОМ:

294

249

 

 

По ЛПЗ:

Заклади

І півр. 2017р

І півр. 2016р

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

50

59

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

40

45

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

12

5

Пологовий будинок №1

16

1

Кіровоградська міська дитяча лікарня

1

0

Дитяча поліклініка №1

18

11

Міська стоматполіклініка №1

4

5

Міська стоматполіклініка №2

4

1

Дитяча стоматполіклініка

0

0

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

4

3

СМСЧ №19

7

5

Передано в інші

0

0

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

57

51

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

45

43

Повернуто за належністю

1

0

Без закладу

62

51

Всього

321

285

 

Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками І півр. 2017р. – 58 (19,7 %), I півр. 2016р. – 29 (11,6%), а також про надання медичної допомоги І півр. 2017р. – 30 ( 10,2 %), І півр. 2016р. – 51 (20,5 %), але звернення про надання матеріальної допомоги на лікування зменшились І півр. 2017р. – 14 (4,8 %), І півр. 2016р. – 34 (13,7 %).

Стабільно високою залишається кількість звернення з різних організаційних питань І півр. 2017р. – 132( 44,9%), І півр. 2016р. – 126 (48%). Збільшилась кількість звернень про грубе та формальне відношення до хворих І півр. 2017р. – 13 ( 4,4%), І півр. 2016р. – 2 ( 0,8%).

В той же час збільшилась кількість подяк працівниками охорони здоров’я І півр. 2017р. – 19 ( 6,5%), І півр. 2016р. – 7 (2,8 %).

Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території комунальних закладів «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 57, 45 (1 півр. 2016 р.- 51; 43). Збільшилась кількість звернень по пологовому будинку № 1 І півр. 2017р. – 16 ( 5,4%), І півр. 2016р. – 1 (0,4 %) В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з І півріччям 2016 р. збільшилась за рахунок звернень про забезпечення лікарськими засобами, виробами медичного призначення та звернень з різних організаційних питань.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для лікувально-профілактичних закладах міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

З метою більшої поінформованості населення з питань галузі охорони здоровя до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ КМР.

В ІІ кварталі 2017 року керівництво управління та позаштатні фахівці управління взяли участь в наступних заходах та надали інформацію для ЗМІ та на Wеb-сайті УОЗ КМР :

05.04.2017 – участь у телевізійному ток-шоу «Ми»: «Підписання меморандуму про співробітництво між управлінням охорони здоров’я КМР та Кіровоградським обласним відділенням Всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД»;

07.04.2017 - Вечірня газета № 14, програма «Доступні ліки»;

10.04.2017 - круглий стіл «Алергії пов’язані з тополями»;

21.04.2017 - Вечірня газета № 16, «У Кропивницькому вже виписано більше тисячі рецептів за програмою«Доступні ліки»»;

25.04.2017 - прес-конференція для ЗМІ «Доступні ліки»;

28.04.2017 - Вечірня газета № 17, «Програма доступні ліки набирає обертів»;

19.05.2017 - Вечірня газета № 20, «Перинатальний центр обслуговуватиме майже півмільйона жінок»;

01.06.2017 – участь у телевізійному ток-шоу «Ми»: «А ти обстежився на ВІЛ?»

06.06.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «Сімейний лікар. Алергія – не страшне захворювання, однак це той стан, з яким людині доведеться жити щосезону»

Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на Wеb-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.