Протягом 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 592 звернення громадян, що на 45 більше в порівнянні з 2016 роком (547), з них: скарг - 50 (2016р. - 39), подяк медичним працівникам - 37 (2016р. - 10). Звернення направлені в інші організації за належністю - 3 (2016р. - 2).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень - 484 (2016р. – 501). Безпосередньо від заявників надійшло звернень - 61 (2016р. – 46), з них на особистий прийом до керівництва управління звернулося 47 осіб.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
2017 |
2016 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
4 |
7 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
29 |
12 |
У зв’язку зі смертю хворих |
2 |
3 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
20 |
8 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
27 |
17 |
Про надання медичної допомоги, у тому числі |
58 |
92 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
21 |
45 |
Про санаторно — курортне лікування |
6 |
6 |
Про направлення на МСЕК |
13 |
7 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
124 |
60 |
Про забезпечення медобладнанням |
- |
1 |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
1 |
- |
Питання застосування трудового законодавства |
- |
- |
Про призначення та переміщення кадрів |
- |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
37 |
10 |
Надання медичної допомоги дітям |
7 |
14 |
Інші питання |
263 |
309 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
1 |
1 |
РАЗОМ: |
592 |
547 |
По ЛПЗ:
Заклади |
2017 |
2016 |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» |
91 |
92 |
КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» |
87 |
103 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
25 |
22 |
Пологовий будинок №1 |
34 |
6 |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
6 |
0 |
Дитяча міська поліклініка №1 |
28 |
21 |
Міська стоматологічна поліклініка №1 |
14 |
15 |
Міська стоматологічна поліклініка №2 |
8 |
2 |
Дитяча стоматологічна поліклініка |
0 |
3 |
Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини |
8 |
6 |
СМСЧ №19 |
10 |
5 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда" |
101 |
104 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" |
103 |
83 |
Передано в інші |
0 |
|
Передано за належністю |
2 |
2 |
Без закладу |
148 |
141 |
Всього |
665 |
613 |
Значно збільшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками: 2017р. – 124 (21 %), 2016р. – 60 (11 %), також збільшилась кількість звернень з питань незадовільного медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах: 2017р. – 29 ( 4,9 %), 2016р. – 12 (2,2 %), та про грубе та формальне відношення до хворих: 2017р. – 20 ( 3,4 %), 2016р. – 8 (1,5 %). Але в той же час збільшилась кількість подяк працівниками охорони здоров’я з 10 ( 1,8 %) у 2016р. до 37 (6,25 %) у 2017р.
Значно зменшилась кількість звернень про надання медичної допомоги: 2017р. – 58( 9,8 %), 2016р. – 92 (16,8 %), відповідно кількість звернення про надання матеріальної допомоги на лікування: 2017р. – 21 (3,5 %), 2016р. – 45 (8,2 %).
Стабільно високою залишається кількість звернень з різних організаційних питань: 2017р. – 263 (44,4 %), 2016р. – 309 (56,5 %).
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території КЗ «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 101; 103 (у 2016 р.- 104; 83). Збільшилась кількість звернень по пологовому будинку № 1з 6 (%) до 34 (%). Зменшилась кількість звернень по території обслуговування КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» у 2016 – 103 (18,8 %); у 2017 – 87 (14,7 %). В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів у 2016 – 141; у 2017 – 148.
Виходячи з аналізу звернень громадян, необхідно відмітити, що кількість їх у порівнянні з 2016 роком збільшилась внаслідок кількості звернень про забезпечення лікарськими засобами, виробами медичного призначення та звернень з різних організаційних питань.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
З метою більшої поінформованості населення з питань охорони здоров’я до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.
У IV кварталі 2017 року керівництво управління та позаштатні фахівці управління взяли участь в наступних заходах та надали інформацію для ЗМІ та Wеb-сайті УОЗ КМР :
04.10.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «Оновлений Національний перелік лікарських засобів»;
01.11.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «У Кропивницькому з’явилася у продажу вакцина проти грипу»;
07.11.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «Пам’ятка для населення щодо профілактики грипу»;
10.11.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «Про цукровий діабет»;
13.11.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «Як вберегтися від пневмонії»;
15.11.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «Учасникам АТО Кропивницького про дорого- вартісне обстеження в обласних і приватних медичних закладах;
21.11.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «Відповіді на найпоширеніші запитання про медичну реформу»;
21.11.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «Створення госпітальної ради Кропивницького госпітального округу»;
01.12.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «Поведінка пацієнта у разі виявлення ВІЛ-інфекції»;
15.12.2017 - Wеb-сайт УОЗ, «Національний перелік основних лікарських засобів розширили на 60 позицій»;
листопад 2017 журналу «ПЕРСОНА» – інтерв’ю начальника управління про медичну реформу, яка стартує з 1 січня 2018 року;
грудень 2017 медіапортал «DOZOR» - – інтерв’ю начальника управління «Чого очікувати кіровоградцям від старту медичної реформи»;
20.12.2017 – начальник управління взяла участь у засіданні круглого столу «Медична реформа – зміни, які чекають громадян, зокрема людей з інвалідністю».