У I кварталі 2015 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 103 письмових звернень, що на 55 менше в порівнянні з І кварталом 2014 року (158), з них: скарг 9 (І кв. 2014р. – 7), подяк медичним працівникам 1 ( в І кв. 2014р. - 1).
Звернення направлені в інші організації за належністю 1 (І кв. 2014р. – 2).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 90 звернень ( в І кв. 2014р. – 148). Безпосередньо від заявників надійшло 6 звернень (І кв. 2014р. – 10), на особистий прийом звернулось 7 громадян.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
І кв. 2014р |
І кв. 2015р |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
- |
|
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
1 |
1 |
У зв’язку зі смертю хворих |
- |
|
Про грубе та формальне відношення до хворих |
- |
4 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
2 |
- |
Про надання медичної допомоги з них: |
105 |
15 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
85 |
10 |
Про сан-кур.лікування |
1 |
- |
Про направлення на МСЕК |
7 |
8 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
11 |
26 |
Про забезпечення медобладнанням |
- |
- |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
1 |
- |
Питання застосування трудового законодавства |
- |
- |
Про призначення та переміщення кадрів |
- |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
1 |
1 |
Надання медичної допомоги дітям |
1 |
3 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
1 |
1 |
Інші питання |
47 |
44 |
РАЗОМ: |
158 |
103 |
По ЛПЗ:
Заклади |
І квар. 2014р |
І квар. 2015р |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда» |
14 |
25 |
КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда» |
20 |
11 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
6 |
5 |
Пологовий будинок №1 |
0 |
0 |
Пологовий будинок №2 |
1 |
0 |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
0 |
1 |
Дитяча поліклініка №1 |
3 |
7 |
Міська стоматполіклініка №1 |
0 |
0 |
Міська стоматполіклініка №2 |
0 |
0 |
Дитяча стоматполіклініка |
1 |
2 |
Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини |
6 |
1 |
СМСЧ №19 |
0 |
0 |
Передано в інші |
0 |
0 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда" |
39 |
10 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" |
44 |
20 |
Повернуто за належністю |
3 |
1 |
Без закладу |
25 |
30 |
Всього |
163 |
113 |
Загальна кількість звернень громадян у I кварталі 2015р. у порівнянні з І кварталом 2014р. зменшилась на 55 звернень (65,2%) .
Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками І кв. 2015р. – 26 (25,2 %), Iкв. 2014р. – 11 (6,96 %). Найбільшу кількість звернень становлять звернення з різних організаційних питань І кв. 2015р. – 44 ( 42,7 %), І кв. 2014р. – 47 (29,7 %).
Найбільша кількість звернень громадян з території обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 25 (в І кв. 2014р. - 44). Суттєво зменшилась кількість звернень з території комунальних закладів «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 10; 20, (1 кв. 2014 р.- 39; 44), комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» - 11 (І кв. 2014р. – 20).В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась.
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість звернень громадян значно зменшилась за рахунок значного зменшення звернень на матеріальну допомогу для лікування.
Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
В лютому 2015 року проведено перевірку лікувально-профілактичних закладів комунальної власності міста: стоматологічну поліклініку № 2; дитячу міську лікарню; дитячу міську поліклініку № 1 щодо роботи зі зверненнями громадян, порушень не виявлено.
Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 20 лютого 2015 року (протокол № 1) «Про підсумки діяльності роботи лікувально-профілактичних закладів м. Кіровограда за 2014 рік».