За 2014 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 488 письмових звернень (2013р. - 994), що на 506 менше в порівнянні з 2013 роком, з них: скарг - 19 (2013р. - 32), подяк медичним працівникам – 8 в письмовій формі ( 2013р. - 7).
Звернення направлені в інші організації за належністю - 5 ( 2013р. - 1).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 459 звернень (2013р. - 980). Безпосередньо від заявників надійшло 29 звернень (2013р. - 14).
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
2013р |
2014р |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
- |
2 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
51 |
10 |
У зв’язку зі смертю хворих |
- |
1 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
29 |
10 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
2 |
4 |
Про надання медичної допомоги з них: |
623 |
207 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
491 |
155 |
Про сан-кур.лікування |
11 |
5 |
Про направлення на МСЕК |
18 |
21 |
Про роботу швидкої та невідкладної допомоги |
- |
- |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
57 |
54 |
Про забезпечення медобладнанням |
- |
- |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
1 |
- |
Питання застосування трудового законодавства |
1 |
2 |
Про призначення та переміщення кадрів |
- |
1 |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
7 |
9 |
Інші питання |
161 |
143 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
35 |
19 |
РАЗОМ: |
994 |
488 |
По ЛПЗ:
Заклади |
2013р |
2014р |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда» |
296 |
54 |
КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда» |
148 |
57 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
17 |
16 |
Пологовий будинок №1 |
1 |
2 |
Пологовий будинок №2 |
13 |
- |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
- |
1 |
Дитяча поліклініка №1 |
41 |
12 |
Міська стомат. поліклініка №1 |
4 |
4 |
Міська стомат. поліклініка №2 |
1 |
- |
Дитяча стомат. поліклініка |
2 |
2 |
Протитуберкульозний диспансер |
4 |
3 |
Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини |
27 |
15 |
СМСЧ №19 |
9 |
4 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда" |
109 |
92 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" |
93 |
102 |
Без закладу |
81 |
103 |
Передано в інші |
1 |
3 |
Всього |
850 |
470 |
Загальна кількість звернень громадян за2014р. у порівнянні з 2013р. зменьшиласьна 506 звернень (55,29%) .
Велику частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання медичної допомоги 2014р. – 207 (42,41%), 2013р. – 623 (62,7%). З них надання матеріальної допомоги на лікування складає 2014р. – 155 (31,76%), 2013р. – 491 (49,7%). Також слід відмітити збільшення звернень громадян, які опрацьовуються безпосередньо працівниками управління без залучення лікувально-профілактичних закладів.
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що в звітному році їх кількість значно зменшилась.
Найбільша кількість звернень громадян з території обслуговування комунальних закладів «Центри первинної медико-санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда », що в свою чергу зменшило кількість звернень по території комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда», комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда», СМСЧ №19. В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась. Найменша кількість звернень громадян по міських стоматологічних поліклініках № 1 та № 2, та Кіровоградській міській дитячій лікарні.
Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по сутті.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня. З’ясовуються причини, що породжують повторні звернення громадян та аналізуються випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів формалізму при розгляді порушених у зверненні питань.
Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 29 липня 2014 року (протокол №4) «Про підсумки діяльності лікувально-профілактичних закладів комунальної власності міста за I півріччя». Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на веб-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.