Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2014 рік

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 2014 рік

За 2014 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 488 письмових звернень (2013р. - 994), що на 506 менше в порівнянні з 2013 роком, з них: скарг - 19 (2013р. - 32), подяк медичним працівникам – 8 в письмовій формі ( 2013р. - 7).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 5 ( 2013р. - 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 459 звернень (2013р. - 980). Безпосередньо від заявників надійшло 29 звернень (2013р. - 14).

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2013р

2014р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

51

10

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

29

10

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

2

4

Про надання медичної допомоги з них:

623

207

надання матеріальної допомоги на лікування

491

155

Про сан-кур.лікування

11

5

Про направлення на МСЕК

18

21

Про роботу швидкої та невідкладної допомоги

-

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

57

54

Про забезпечення медобладнанням

-

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

-

Питання застосування трудового законодавства

1

2

Про призначення та переміщення кадрів

-

1

Подяки працівникам охорони здоров'я

7

9

Інші питання

161

143

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

35

19

РАЗОМ:

994

488

 

По ЛПЗ:

Заклади

2013р

2014р

КЗ «Поліклінічне об’єднання м.Кіровограда»

296

54

КЗ «Центральна міська лікарня м.Кіровограда»

148

57

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

17

16

Пологовий будинок №1

1

2

Пологовий будинок №2

13

-

Кіровоградська міська дитяча лікарня

-

1

Дитяча поліклініка №1

41

12

Міська стомат. поліклініка №1

4

4

Міська стомат. поліклініка №2

1

-

Дитяча стомат. поліклініка

2

2

Протитуберкульозний диспансер

4

3

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

27

15

СМСЧ №19

9

4

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

109

92

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

93

102

Без закладу

81

103

Передано в інші

1

3

Всього

850

470

 

Загальна кількість звернень громадян за2014р. у порівнянні з 2013р. зменьшиласьна 506 звернень (55,29%) .

Велику частину серед звернень громадян складають звернення щодо надання медичної допомоги 2014р. – 207 (42,41%), 2013р. – 623 (62,7%). З них надання матеріальної допомоги на лікування складає 2014р. – 155 (31,76%), 2013р. – 491 (49,7%). Також слід відмітити збільшення звернень громадян, які опрацьовуються безпосередньо працівниками управління без залучення лікувально-профілактичних закладів.

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що в звітному році їх кількість значно зменшилась.

Найбільша кількість звернень громадян з території обслуговування комунальних закладів «Центри первинної медико-санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда », що в свою чергу зменшило кількість звернень по території комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда», комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда», СМСЧ №19. В інших ЛПЗ кількість звернень суттєво не змінилась. Найменша кількість звернень громадян по міських стоматологічних поліклініках № 1 та № 2, та Кіровоградській міській дитячій лікарні.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для ЛПЗ міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по сутті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня. З’ясовуються причини, що породжують повторні звернення громадян та аналізуються випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів формалізму при розгляді порушених у зверненні питань.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 29 липня 2014 року (протокол №4) «Про підсумки діяльності лікувально-профілактичних закладів комунальної власності міста за I півріччя». Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на веб-сайті управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради.