Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у І півріччі 2019 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у І півріччі 2019 року

У I півріччі 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 283 письмових звернення, що на 23 більше в порівнянні з І півр. 2018 р. (260), з них: скарг 17 (І півр. 2018 р. – 11), подяк медичним працівникам 9 ( І півр. 2018 р. – 12 ).

Звернення направлені в інші організації за належністю 1 – (І півр. 2018 р. – 0 ).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 245 (І півр. 2018р. – 243). Безпосередньо від заявників надійшло 20 звернень (у т.ч. телефоном – 1, поштою – 4, електронною поштою – 3) (І півр. 2018р. – 11), на особистий прийом звернулося 10 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр. 2019

І півр 2018

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

2

8

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

26

14

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

6

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

15

7

Про надання медичної допомоги з них:

43

27

надання матеріальної допомоги на лікування

13

13

Про сан-кур.лікування

2

0

Про направлення на МСЕК

5

10

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

104

40

Про забезпечення медобладнанням

-

2

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

9

12

Надання медичної допомоги дітям

3

4

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

-

Направлено за належністю

1

-

Інші питання

70

129

РАЗОМ:

283

260

 

По ЗОЗ:

Заклади

І півр. 2019

І півр 2018

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

53

43

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

47

44

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

19

18

Пологовий будинок № 1

5

10

КЗ «Міська лікарня № 2 ім. Святої Анни міста Кропивницького»

5

1

Кіровоградська міська дитяча лікарня

2

-

Дитяча поліклініка №1

9

10

Міська стоматполіклініка № 1

5

4

Міська стоматполіклініка № 2

5

0

Дитяча стоматполіклініка

4

5

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

10

8

СМСЧ №19

0

2

Передано в інші

0

0

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького

84

42

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького

58

35

Передано за належністю

1

0

Без закладу

44

63

Всього

351

285

 

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно збільшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками І півр. 2019 р. – 104 (36,7 %), I півр. 2018 р. – 40 ( 15,4 %).

Збільшилась кількість звернень про надання медичної допомоги – 43 (15,2 %), (І півр. 2018р. – 27 ( 10,4 %)), з яких про надання матеріальної допомоги на лікування – 13 (4,6 %), аналогічно в І півр. 2018 р. - 13 (5 %)).

Також збільшилась кількість звернень про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах – 26 ( 9,2 %), (І півр. 2018 р. – 14 ( 5,4 %).

Зменьшилась кількість звернень з різних організаційних питань – 70 (24,7 %), (І півр. 2018 р. – 129 ( 49,6%)).

По території обслуговування ЛПЗ найбільша кількість звернень надійшла по комунальним некомерційним підприємствам: «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 84 ( %), (1півр.2018 р. – 42 (%)); «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» - 58 (%), (1 півр. 2018 р. – 35 (%).

Стабільно високою залишається кількість звернень по території обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 53 ( 15,1 %), ( І півр. 2018 р. – 43 ( 15,1 %)).

Зменшилась кількість звернень по комунальному закладу «Пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» – 5 ( 1,4 %), (1півр. 2018 р. – 10 ( 3,5 %)).

Зменшилась кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я комунальної власності міста – 44 (12,5 %), (1півр. 2018 – 63 (22,1 %)).

В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ МРМК.

Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті управління регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:

медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;

забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на вищезазначеному Wеb-сайті управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.