У І півріччі 2018 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 260 письмових звернень, що на 34 менше в порівнянні з І півр. 2017 року ( 294 ), з них: скарг 11 (І півр. 2017р. – 30), подяк медичним працівникам 12 (І півр. 2017р. – 19).
В інші організації за належністю у І півріччі 2018 р. звернення не направлялися (ІІ кв. 2017р. – 0).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 243 (І півр. 2017р. – 254). Безпосередньо від заявників надійшло 11 звернень (у т.ч. поштою - 4 ) (І півр. 2017р. – 21), на особистий прийом звернулось 6 громадян.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
І півріч. 2018 р. |
І півр.. 2017 р. |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
8 |
1 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
14 |
13 |
У зв’язку зі смертю хворих |
1 |
2 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
6 |
13 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
7 |
12 |
Про надання медичної допомоги з них: |
27 |
30 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
13 |
14 |
Про сан-кур.лікування |
0 |
3 |
Про направлення на МСЕК |
10 |
8 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
40 |
58 |
Про забезпечення медобладнанням |
2 |
0 |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
0 |
0 |
Питання застосування трудового законодавства |
- |
- |
Про призначення та переміщення кадрів |
- |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
12 |
19 |
Надання медичної допомоги дітям |
4 |
2 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
- |
1 |
Повернуто за належністю |
- |
- |
Інші питання |
129 |
132 |
РАЗОМ: |
260 |
294 |
По ЛПЗ:
Заклади |
І півр. 2018 р. |
І півр. 2017 р. |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» |
43 |
50 |
КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» |
44 |
40 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
18 |
12 |
Пологовий будинок № 1 |
10 |
16 |
КЗ «Міська лікарня № 2 ім. Святої Анни міста Кропивницького» |
1 |
- |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
|
1 |
Дитяча поліклініка №1 |
10 |
18 |
Міська стоматполіклініка №1 |
4 |
4 |
Міська стоматполіклініка №2 |
0 |
4 |
Дитяча стоматполіклініка |
5 |
0 |
Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини |
8 |
4 |
СМСЧ №19 |
2 |
7 |
Передано в інші |
135 |
0 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда" |
42 |
57 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" |
35 |
45 |
Повернуто за належністю |
0 |
1 |
Без закладу |
63 |
62 |
Всього |
285 |
321 |
Загальна кількість звернень громадян у I півр. 2018 р. у порівнянні з І півр. 2017 р. зменшилася на 34.
Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками – 40 (15,4%), (I півр. 2017р. – 58 (19,7%). Залишається на високому рівні кількість звернень про надання медичної допомоги – 27 (10,4%), (I півр. 2017р. – 30 (10,2 %)), з яких значна частина звернень про надання матеріальної допомоги на лікування – 13 (5%), (I півр. 2017р. – 14 (4,8%)).
Значну кількість звернень становлять звернення з різних організаційних питань – 129 ( 49,6 %), (I півр. – 132 (44,9 %)).
По території обслуговування найбільша кількість звернень надійшла по комунальному закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» - 44 (15,4 %) (І півр. 2017р. – 40 (12,5 %)).
Стабільно високою залишається кількість звернень з територій обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 43 (15,1 %), (в І півр. 2017р. – 50 (15,6 %)).
Значна кількість звернень громадян залишається по території обслуговування комунального закладу «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда» – 42 ( 14,7 %) (1 півр. 2017 р. – 57 (17,8 %).
Збільшилась кількість звернень громадян по дитячій стоматологічній поліклініці – 5 (1 півр. 2017 р.- 0) та по комунальному закладу «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини» – 8 (1 півр. 2017 р. – 4).
В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась.
Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення лікувально-профілактичних закладів – 63 (22,1 %), (1півр. 2017 – 62 (19,3 %)).
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з І півріччям 2017 р. зменшилася, значна частина яких – звернення з різних організаційних питань.
Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для лікувально-профілактичних закладах міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ МРМК.
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян останній раз розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 27 квітня 2018 року «Підсумки роботи закладів охорони здоров’я за 1 квартал 2018 року». Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на Wеb-сайті управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.