Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2019 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2019 року

У I кварталі 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 152 письмових звернень, що на 15 більше в порівнянні з І кварталом 2018 р. (137), з них: скарг 9 (І кв. 2018 р. – 12), подяк медичним працівникам 6 ( І кв. 2018 р. – 7).

Звернення направлені в інші організації за належністю 1 – (І кв. 2018 р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 130 (І кв. 2018р. – 113). Безпосередньо від заявників надійшло 15 звернень (у т.ч. телефоном - 1, поштою - 3) (І кв. 2017р. – 17), на особистий прийом звернулося 7 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2019

І кв. 2018

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

3

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

21

7

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

-

4

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

6

4

Про надання медичної допомоги з них:

28

10

надання матеріальної допомоги на лікування

8

5

Про сан-кур.лікування

1

-

Про направлення на МСЕК

1

5

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

44

21

Про забезпечення медобладнанням

-

2

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

6

7

Надання медичної допомоги дітям

1

3

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

-

Направлено за належністю

1

-

Інші питання

42

70

РАЗОМ:

152

137

 

По ЛПЗ:

Заклади

І кв. 2019

І кв. 2018

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

34

27

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

20

30

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

11

3

Пологовий будинок № 1

3

6

КЗ «Міська лікарня № 2 ім. Святої Анни міста Кропивницького»

3

1

Кіровоградська міська дитяча лікарня

2

0

Дитяча поліклініка №1

5

6

Міська стоматполіклініка № 1

3

1

Міська стоматполіклініка № 2

3

0

Дитяча стоматполіклініка

4

5

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

8

7

СМСЧ №19

0

1

Передано в інші

0

0

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького

40

17

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького

42

13

Передано за належністю

1

0

Без закладу

20

33

Всього

199

150

 

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно збільшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками І кв. 2019 р. – 44 (28,9 %), I кв. 2018 р. – 21 (15,3%).

Збільшилась кількість звернень про надання медичної допомоги – 28 ( 18,4%), (І кв. 2018р. – 10 (7,3%)), з яких про надання матеріальної допомоги на лікування – 8 ( 28,6%), що значно менше в порівнянні з І кв. 2018 р. - 5 (50 %)).

Також збільшилась кількість звернень про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах – 21 (14%), (І кв. 2018 р. – 7 ( 5,1%).

Стабільно високою залишається кількість звернень з різних організаційних питань – 42 (27,6 %), (І кв. 2018 р. – 72 (52,6%)).

По території обслуговування ЛПЗ найбільша кількість звернень надійшла по комунальним некомерційним підприємствам: «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 40 (20,1%), (1кв.2018 р. – 17 (11,3%)); «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» - 42 (21,1%), (1 кв. 2018 р. – 13 (8,7%).

Збільшилась кількість звернень громадян по комунальному закладу «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» - 11 (5,5%), ( І кв. 2018 р. – 3 (2%)).

Стабільно високою залишається кількість звернень по території обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 34( 17,1%), ( І кв. 2018 р. – 27 (18%)).

Зменшилась кількість звернень по комунальному закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» – 20 (10,1%), (1кв.2018 р. – 30 (20%)).

В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась.

Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення лікувально-профілактичних закладів – 21(10,6%), (1кв. 2018 – 33 (22 %)).

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького для лікувально-профілактичних закладів міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ МРМК.

Так у I кварталі 2019 року керівники управління взяли участь в наступних заходах та надали інформацію та роз’яснення для ЗМІ та Wеb-сайті УОЗ МРМК:

15.01.19 прес-конференція «Заклади охорони здоров’я Кропивницького готові до роботи в період ускладнення епідситуації із захворюваннями населення на грип та ГРВІ», заступник начальника управління;

17.01.19 міське телебачення, «Медична реформа в обласному центрі», начальник управління;

17.01.19. обласне радіо, «Реформа медичної галузі», заступник начальника управління;

31.01.19 прес-конференція «Медична реформа: влада та громадськість», прес-клуб Реформ, заступник начальника управління;

05.02.19 для центрально-українського бюро новин телеканалу «SBN», «Медична реформа», начальник управління;

12.02.19 для центрально-українського бюро новин телеканалу «SBN», «Медики Кропивницького готуються до 2-го етапу мед реформи», начальник управління;

12.02.19 обласне радіо, «Реформа медичної галузі», начальник управління;

13.02.19 телебачення програма «День за днем», «Медична реформа», начальник управління;

05.03.19 звіт начальника управління «Виконання бюджетних програм; у Кропивницькому успішно реалізований перший етап медичної реформи».

Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті УОЗ МРМК регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:

медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;

забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на вищезазначеномуWеb-сайті управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.