Протягом 2018 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 657 звернень громадян, що на 65 більше в порівнянні з 2017 роком (592), з них: скарг - 39 (2017 - 50), подяк медичним працівникам - 22 (2017 - 37). Звернення направлені в інші організації за належністю - 2 (2017 - 3).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень - 592 (2017 – 484). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 38, з них: телефоном – 1; поштою – 1; електронною поштою - 1 (2017 – 61). На особистий прийом до керівництва управління звернулося 27 осіб.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
2018 |
2017 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
12 |
4 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
30 |
29 |
У зв’язку зі смертю хворих |
3 |
2 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
10 |
20 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
24 |
27 |
Про надання медичної допомоги, у тому числі |
79 |
58 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
26 |
21 |
Про санаторно — курортне лікування |
3 |
6 |
Про направлення на МСЕК |
14 |
13 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
174 |
124 |
Про забезпечення медобладнанням |
2 |
- |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
0 |
1 |
Питання застосування трудового законодавства |
0 |
- |
Про призначення та переміщення кадрів |
0 |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
22 |
37 |
Надання медичної допомоги дітям |
7 |
7 |
Інші питання |
277 |
263 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
- |
1 |
РАЗОМ: |
657 |
592 |
По ЛПЗ:
Заклади |
2018 |
2017 |
КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» |
99 |
91 |
КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» |
98 |
87 |
КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» |
33 |
25 |
Пологовий будинок №1 |
13 |
34 |
Міська лікарня №2 ім. Святої Анни м. Кропивницького |
4 |
- |
Кіровоградська міська дитяча лікарня |
1 |
6 |
Дитяча міська поліклініка №1 |
31 |
28 |
Міська стоматологічна поліклініка №1 |
9 |
14 |
Міська стоматологічна поліклініка №2 |
1 |
8 |
Дитяча стоматологічна поліклініка |
5 |
0 |
Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини |
14 |
8 |
СМСЧ №19 |
45 |
10 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда" |
132 |
101 |
Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда" |
112 |
103 |
Передано за належністю |
2 |
2 |
Без закладу |
127 |
148 |
Всього |
726 |
665 |
З проведеного аналізу витікає, що значно збільшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками: 2018 – 174 ( 26,5 %), 2017 – 124 (21 %), збільшилась кількість звернень з питань незадовільного медобслуговування в стаціонарах: 2018 – 12 (1,8 %), 2017 – 4 (0,68 %); про надання медичної допомоги: 2018 – 79 ( 12 %), 2017 – 58 ( 9,8 %), звернення про надання матеріальної допомоги на лікування залишилися майже на тому ж рівні.
Зменшилась кількість звернень про грубе та формальне відношення до хворих: 2018 – 10 (1,5 %), 2017 – 20 ( 3,4 %).
Стабільно високою залишається кількість звернень з різних організаційних питань: 2018 – 277 ( 42,2 %), 2017 – 263 (44,4 %).
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території КЗ «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 2018 – 132, 112 (у 2017 р. 101; 103). Збільшилась кількість звернень по території обслуговування КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» у 2018 – 98 ( 14,9 %); у 2017 – 87 (14,7 %). Зменшилась кількість звернень по пологовому будинку № 1 2018р. 13 (2 %), 2017 34 (5,7 %). В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів: 2018 – 127; у 2017 – 148.
Виходячи з аналізу звернень громадян, необхідно відмітити, що кількість їх у порівнянні з 2017 роком збільшилась внаслідок кількості звернень про забезпечення лікарськими засобами, виробами медичного призначення та звернень з різних організаційних питань.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
З метою більшої поінформованості населення з питань охорони здоров’я до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на даному сайті.
Питання стану роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.