Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у 2018 році

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у 2018 році

Протягом 2018 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 657 звернень громадян, що на 65 більше в порівнянні з 2017 роком (592), з них: скарг - 39 (2017 - 50), подяк медичним працівникам - 22 (2017 - 37). Звернення направлені в інші організації за належністю - 2 (2017 - 3).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень - 592 (2017 – 484). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 38, з них: телефоном – 1; поштою – 1; електронною поштою - 1 (2017 – 61). На особистий прийом до керівництва управління звернулося 27 осіб. 

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2018

2017

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

12

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

30

29

У зв’язку зі смертю хворих

3

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

10

20

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

24

27

Про надання медичної допомоги, у тому числі

79

58

надання матеріальної допомоги на лікування

26

21

Про санаторно — курортне лікування

3

6

Про направлення на МСЕК

14

13

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

174

124

Про забезпечення медобладнанням

2

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

1

Питання застосування трудового законодавства

0

-

Про призначення та переміщення кадрів

0

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

22

37

Надання медичної допомоги дітям

7

7

Інші питання

277

263

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

-

1

РАЗОМ:

657

592

 

По ЛПЗ:

Заклади

2018

2017

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

99

91

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

98

87

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

33

25

Пологовий будинок №1

13

34

Міська лікарня №2 ім. Святої Анни м. Кропивницького

4

-

Кіровоградська міська дитяча лікарня

1

6

Дитяча міська поліклініка №1

31

28

Міська стоматологічна поліклініка №1

9

14

Міська стоматологічна поліклініка №2

1

8

Дитяча стоматологічна поліклініка

5

0

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

14

8

СМСЧ №19

45

10

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

132

101

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

112

103

Передано за належністю

2

2

Без закладу

127

148

Всього

726

665

 

З проведеного аналізу витікає, що значно збільшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками: 2018 – 174 ( 26,5 %), 2017 – 124 (21 %), збільшилась кількість звернень з питань незадовільного медобслуговування в стаціонарах: 2018 – 12 (1,8 %), 2017 – 4 (0,68 %); про надання медичної допомоги: 2018 – 79 ( 12 %), 2017 – 58 ( 9,8 %), звернення про надання матеріальної допомоги на лікування залишилися майже на тому ж рівні.

Зменшилась кількість звернень про грубе та формальне відношення до хворих: 2018 – 10 (1,5 %), 2017 – 20 ( 3,4 %).

Стабільно високою залишається кількість звернень з різних організаційних питань: 2018 – 277 ( 42,2 %), 2017 – 263 (44,4 %).

Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території КЗ «Центри первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно: 2018 – 132, 112 (у 2017 р. 101; 103). Збільшилась кількість звернень по території обслуговування КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» у 2018 – 98 ( 14,9 %); у 2017 – 87 (14,7 %). Зменшилась кількість звернень по пологовому будинку № 1 2018р. 13 (2 %), 2017 34 (5,7 %). В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів: 2018 – 127; у 2017 – 148.

Виходячи з аналізу звернень громадян, необхідно відмітити, що кількість їх у порівнянні з 2017 роком збільшилась внаслідок кількості звернень про забезпечення лікарськими засобами, виробами медичного призначення та звернень з різних організаційних питань.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

З метою більшої поінформованості населення з питань охорони здоров’я до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на даному сайті.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.