Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького за 9 місяців 2018 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького за 9 місяців 2018 року

За 9 місяців 2018 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 470 письмових звернень, що на 2 звернення більше в порівнянні з 2017 роком (468), з них: скарг 27 (9 міс. 2017р. – 43), подяк медичним працівникам 17 (9 міс. 2017р. – 28).

В інші організації за належністю протягом 9 місяців 2018 р. звернення не направлялися (9 міс. 2017р. – 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 430 (9 міс. 2017р. –352). Безпосередньо від заявників надійшло 25 звернень (9 міс. 2017р. – 48), на особистий прийом звернулось 15 громадян (9 міс. 2017р. – 36).

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2018 р.

9 міс. 2017 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

9

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

20

23

У зв’язку зі смертю хворих

3

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

8

18

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

17

17

Про надання медичної допомоги з них:

56

47

надання матеріальної допомоги на лікування

17

19

Про сан-кур.лікування

3

5

Про направлення на МСЕК

11

10

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

81

103

Про забезпечення медобладнанням

2

0

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

0

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

17

28

Надання медичної допомоги дітям

7

3

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

-

1

Повернуто за належністю

2

-

Інші питання

234

207

РАЗОМ:

470

468

 

По лікувально-профілактичним закладам:

Заклади

9 міс. 2018 р.

9 міс. 2017 р.

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

63

91

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

63

87

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

32

25

Пологовий будинок № 1

11

34

КЗ «Міська лікарня № 2 ім. Святої Анни міста Кропивницького»

1

-

Кіровоградська міська дитяча лікарня

0

6

Дитяча поліклініка №1

24

28

Міська стоматполіклініка №1

7

14

Міська стоматполіклініка №2

0

8

Дитяча стоматполіклініка

5

0

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

13

8

СМСЧ №19

45

8

Передано в інші

0

0

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

78

85

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

91

84

Повернуто за належністю

2

1

Без закладу

93

125

Всього

528

533

Значну частину серед звернень громадян складають звернення щодо забезпечення ліками – 81 (17,2%), (9 міс. 2017р. – 103 (22 %). Залишається на високому рівні кількість звернень про надання медичної допомоги – 56 ( 11,9%), (9 міс. 2017р. – 47 (10%)), значна частина з яких, звернення про надання матеріальної допомоги на лікування – 17 ( 3,6 %), (9 міс. 2017р. – 19 ( 4,1%)).

Значну кількість звернень становлять звернення з різних організаційних питань – 234 (49,8 %), (9 міс. – 207 (44,2 %)).

Зменшилась кількість звернень про грубе та формальне відношення до хворих – 8 (9 міс. 2017р. – 18)

Стабільно високою залишається кількість звернень з територій обслуговування комунальних закладів «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда» відповідно – 78 (9 міс. 2017 р. – 85) та 91 (9 міс. 2017 р. – 84).

Зменшилась кількість звернень з територій обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда» – 63 (9 міс. 2017р. – 91), комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» - 63 (9 міс. 2017р. – 87) та пологового будинку № 1 – 11 (9 міс. 2017р. – 34).

Враховуючи передачу функцій по наданню первинної медичної допомоги, збільшилась кількість звернень громадян по території обслуговування ДЗ «Спеціалізована медико-санітарна частина № 19 МОЗ України» – 45 (9 міс. 2017 р. – 8).

В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась.

Зберігається велика кількість звернень, в яких підняті питання вирішуються без залучення лікувально-профілактичних закладів – 125 (26,6 %), (9 міс. 2017р. – 88 (18,7%)).

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з 9 міс. 2017 р. збільшилася, значна частина яких – звернення з різних організаційних питань.

Основним недоліком розгляду звернень громадян є випадки порушення терміну розгляду звернень встановлених управлінням охорони здоров’я Кіровоградської міської ради для лікувально-профілактичних закладах міста, відповіді надаються стислої форми, не містять повного вирішення питань, викладених у зверненнях громадян стосовно надання медичної допомоги, а іноді взагалі надаються не по суті.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ МРМК.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян останній раз розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради 27 липня 2018 року «Підсумки роботи закладів охорони здоров’я за 1 півріччя 2018 року». Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на Wеb-сайті управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.