Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького за 9 місяців 2019 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького за 9 місяців 2019 року

За 9 місяців 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 517 письмових звернень, що на 47 звернень більше в порівнянні з 2018 роком (470), з них: скарг – 23 (9 міс. 2018р. – 27), подяк медичним працівникам – 19 (9 міс. 2018р. – 17).

В інші організації за належністю протягом 9 місяців 2019 р. направлено звернень – 1 (9 міс. 2018р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень – 474 (9 міс. 2018р. – 430). Безпосередньо від заявників надійшло 29 звернень (у т.ч. телефоном – 3, поштою – 5, електронною поштою – 3)(9 міс. 2018р. – 25), на особистий прийом звернулося 14 громадян (9 міс. 2018р. – 15).

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2019 р.

9 міс. 2018 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

3

9

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

51

20

У зв’язку зі смертю хворих

0

3

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

8

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

20

17

Про надання медичної допомоги з них:

63

56

надання матеріальної допомоги на лікування

19

17

Про сан-кур.лікування

2

3

Про направлення на МСЕК

9

11

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

228

81

Про забезпечення медобладнанням

0

2

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

0

Питання застосування трудового законодавства

4

-

Про призначення та переміщення кадрів

0

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

19

17

Надання медичної допомоги дітям

6

7

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

-

Повернуто за належністю

1

2

Інші питання

108

234

РАЗОМ:

517

470

 

По лікувально-профілактичним закладам:

Заклади

9 міс. 2019 р.

9 міс. 2018 р.

КЗ «Поліклінічне об’єднання м. Кіровограда»

110

63

КЗ «Центральна міська лікарня м. Кіровограда»

103

63

КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»

25

32

Пологовий будинок № 1

5

11

КЗ «Міська лікарня № 2 ім. Святої Анни міста Кропивницького»

8

1

Кіровоградська міська дитяча лікарня

6

0

Дитяча поліклініка №1

24

24

Міська стоматполіклініка №1

7

7

Міська стоматполіклініка №2

5

0

Дитяча стоматполіклініка

4

5

Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини

10

13

СМСЧ №19

0

45

Передано в інші

0

0

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кіровограда"

124

78

Комунальний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кіровограда"

85

91

Повернуто за належністю

1

2

Без закладу

84

93

Всього

517

528

Значно збільшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками – 228 (44,1%), (9 міс. 2018р. – 81 (17,2 %). Залишається на високому рівні кількість звернень про надання медичної допомоги – 63 ( 12,2%), (9 міс. 2018 р. – 56 (11,9%), значна частина з яких, звернення про надання матеріальної допомоги на лікування – 19 ( 30,2 %), (9 міс. 2018р. – 17 ( 30,4%).

Значну кількість звернень становлять звернення з різних організаційних питань –108 (20,9 %), (9 міс. 2018 р. – 207 (44,2 %).

Зменшилась кількість звернень про грубе та формальне відношення до хворих – 2 (9 міс. 2018р. – 8)

По закладах охорони здоров’я комунальної власності міста стабільно високою залишається кількість звернень з територій обслуговування комунальних закладів «Центр первинної медико – санітарної допомоги № 1 та № 2 м. Кіровограда»відповідно – 124 (9 міс. 2018 р. – 78) та 85 (9 міс. 2018 р. – 91).

Значно збільшилась кількість звернень з територій обслуговування комунального закладу «Поліклінічне об’єднанням. Кіровограда» –110 (9 міс. 2018р. – 63), комунального закладу «Центральна міська лікарня м. Кіровограда» - 103 (9 міс. 2018р. – 63) та КЗ «Міська лікарня № 2 ім. Святої Анни міста Кропивницького» – 8 (9 міс. 2018р. – 1).

Зменшилась кількість звернень по пологовому будинку № 1 – 5 (9 міс. 2018р. – 11) та КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» – 25 (9 міс. 2018р. – 32).

В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась.

Зберігається велика кількість звернень, в яких підняті питання вирішуються без залучення лікувально-профілактичних закладів – 84 (16,2%), (9 міс. 2018р. – 125 (26,6%)).

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що кількість їх в порівнянні з 9 міс. 2018 р. збільшилася, значна частина яких – звернення з питань забезпечення лікарськими засобами.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ МРМК.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян останній раз розглянуто на колегії управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького 30 липня 2019 року «Підсумки роботи медичної ланки Кропивницького за 1 півріччя 2019 року». Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на Wеb-сайті управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.