Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у 2019 році

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у 2019 році

Протягом 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 690 звернень громадян, що на 33 більше в порівнянні з 2018 роком (657), з них: скарг 26 (2018 39), подяк медичним працівникам 23 (2018 22). Звернення направлені в інші організації за належністю 1 (2018 2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень – 645 (2018 – 592). Безпосередньо від заявників надійшлозвернень – 45, з них: телефоном – 3; поштою – 11; електронною поштою – 9 (2018 – 38). На особистий прийом до керівництва управління звернулося 17 осіб.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2019

2018

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

4

12

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

53

30

У зв’язку зі смертю хворих

0

3

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

10

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

21

24

Про надання медичної допомоги, у тому числі

86

79

надання матеріальної допомоги на лікування

23

26

Про санаторно — курортне лікування

2

3

Про направлення на МСЕК

11

14

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

337

174

Про забезпечення медобладнанням

0

2

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

0

Питання застосування трудового законодавства

4

0

Про призначення та переміщення кадрів

0

0

Подяки працівникам охорони здоров'я

23

22

Надання медичної допомоги дітям

7

7

Інші питання

139

277

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

-

РАЗОМ:

690

657

 

 

 

По ЗОЗ:

Заклади

2019

2018

КНП «Поліклінічне об’єднання»Міської ради міста Кропивницького»

164

99

КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького»

121

98

КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Міської ради міста Кропивницького»

29

33

КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

5

13

КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Міської ради міста Кропивницького»

8

4

КНП «Дитяча міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького»

6

1

КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Міської ради міста Кропивницького»

26

31

Міська стоматологічна поліклініка № 1 м. Кіровограда

8

9

Стоматологічна поліклініка № 2

9

1

Дитяча стоматологічна поліклініка

5

5

КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького»

11

14

КЗ «Медико-санітарна частина м. Кропивницького»

0

45

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

149

132

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

99

112

Передано за належністю

1

2

Без закладу

141

127

Всього

782

726

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно збільшилась кількість звернень щодо забезпечення ліками: 337 (48,8 %), 2018 – 174 ( 26,5 %). Збільшилась кількість звернень з питань незадовільного медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах: 53 (7,7 %), 2018 – 12 (1,8 %).

Зменшилась кількість звернень про грубе та формальне відношення до хворих: 2 (0,29 %), 2018 – 10 (1,5 %).

Значно зменшилась кількість звернень з різних організаційних питань: 139 (20,1 %), 2018 – 277 ( 42,2 %).

Звернення про надання медичної допомоги та надання матеріальної допомоги на лікування залишилися майже на тому ж рівні.

Зовсім були відсутні звернення у зв’язку зі смертю хворих.

Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» - 164 (20,9%), 2018 – 99 (13,6%). Збільшилась кількість звернень по території обслуговування КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 121 (15,5%), 2018 – 98 ( 14,9 %). Зменшилась кількість звернень по КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» - 5 (0,64 %), 2018 - 13 (2 %). В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів - 141(18 %), 2018 – 127 (17,5%).

Виходячи з аналізу звернень громадян, необхідно відмітити, що кількість їх у порівнянні з 2018 роком збільшилась внаслідок кількості звернень про забезпечення лікарськими засобами, виробами медичного призначення та звернень з різних організаційних питань.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

З метою більшої поінформованості населення з питань охорони здоров’я до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на даному сайті.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.