Протягом 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 690 звернень громадян, що на 33 більше в порівнянні з 2018 роком (657), з них: скарг – 26 (2018 – 39), подяк медичним працівникам – 23 (2018 – 22). Звернення направлені в інші організації за належністю –1 (2018 – 2).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень – 645 (2018 – 592). Безпосередньо від заявників надійшлозвернень – 45, з них: телефоном – 3; поштою – 11; електронною поштою – 9 (2018 – 38). На особистий прийом до керівництва управління звернулося 17 осіб.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
2019 |
2018 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
4 |
12 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
53 |
30 |
У зв’язку зі смертю хворих |
0 |
3 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
2 |
10 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
21 |
24 |
Про надання медичної допомоги, у тому числі |
86 |
79 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
23 |
26 |
Про санаторно — курортне лікування |
2 |
3 |
Про направлення на МСЕК |
11 |
14 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
337 |
174 |
Про забезпечення медобладнанням |
0 |
2 |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
0 |
0 |
Питання застосування трудового законодавства |
4 |
0 |
Про призначення та переміщення кадрів |
0 |
0 |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
23 |
22 |
Надання медичної допомоги дітям |
7 |
7 |
Інші питання |
139 |
277 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
1 |
- |
РАЗОМ: |
690 |
657 |
По ЗОЗ:
Заклади |
2019 |
2018 |
КНП «Поліклінічне об’єднання»Міської ради міста Кропивницького» |
164 |
99 |
КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» |
121 |
98 |
КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Міської ради міста Кропивницького» |
29 |
33 |
КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
5 |
13 |
КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Міської ради міста Кропивницького» |
8 |
4 |
КНП «Дитяча міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» |
6 |
1 |
КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Міської ради міста Кропивницького» |
26 |
31 |
Міська стоматологічна поліклініка № 1 м. Кіровограда |
8 |
9 |
Стоматологічна поліклініка № 2 |
9 |
1 |
Дитяча стоматологічна поліклініка |
5 |
5 |
КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького» |
11 |
14 |
КЗ «Медико-санітарна частина м. Кропивницького» |
0 |
45 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
149 |
132 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
99 |
112 |
Передано за належністю |
1 |
2 |
Без закладу |
141 |
127 |
Всього |
782 |
726 |
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно збільшилась кількість звернень щодо забезпечення ліками: 337 (48,8 %), 2018 – 174 ( 26,5 %). Збільшилась кількість звернень з питань незадовільного медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах: 53 (7,7 %), 2018 – 12 (1,8 %).
Зменшилась кількість звернень про грубе та формальне відношення до хворих: 2 (0,29 %), 2018 – 10 (1,5 %).
Значно зменшилась кількість звернень з різних організаційних питань: 139 (20,1 %), 2018 – 277 ( 42,2 %).
Звернення про надання медичної допомоги та надання матеріальної допомоги на лікування залишилися майже на тому ж рівні.
Зовсім були відсутні звернення у зв’язку зі смертю хворих.
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з території КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» - 164 (20,9%), 2018 – 99 (13,6%). Збільшилась кількість звернень по території обслуговування КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 121 (15,5%), 2018 – 98 ( 14,9 %). Зменшилась кількість звернень по КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» - 5 (0,64 %), 2018 - 13 (2 %). В інших лікувально-профілактичних закладах кількість звернень суттєво не змінилась. Зберігається велика кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів - 141(18 %), 2018 – 127 (17,5%).
Виходячи з аналізу звернень громадян, необхідно відмітити, що кількість їх у порівнянні з 2018 роком збільшилась внаслідок кількості звернень про забезпечення лікарськими засобами, виробами медичного призначення та звернень з різних організаційних питань.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
З метою більшої поінформованості населення з питань охорони здоров’я до мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на даному сайті.
Питання стану роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.