За 9 місяців 2020 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 777 письмових звернень, що на 260 звернень більше в порівнянні з 2019 роком (517), з них: скарг – 39 (9 міс. 2019 р. – 23), подяк медичним працівникам – 20 (9 міс. 2019 р. – 19).
В інші організації за належністю протягом 9 місяців 2019 р. направлено звернень – 0 (9 міс. 2019 р. – 1).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень – 747 (9 міс. 2019 р. – 474). Безпосередньо від заявників надійшло 30 звернень (поштою – 1, електронною поштою – 25) (9 міс. 2019 р. – 29), на особистий прийом громадяни не зверталися.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
9 міс. 2020 |
9 міс. 2019 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
0 |
3 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
24 |
51 |
У зв’язку зі смертю хворих |
8 |
0 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
5 |
2 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
30 |
20 |
Про надання медичної допомоги з них: |
83 |
63 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
11 |
19 |
Про сан-кур.лікування |
4 |
2 |
Про направлення на МСЕК |
2 |
9 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
334 |
228 |
Про забезпечення медобладнанням |
0 |
0 |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
1 |
0 |
Питання застосування трудового законодавства |
4 |
4 |
Про призначення та переміщення кадрів |
0 |
0 |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
20 |
19 |
Надання медичної допомоги дітям |
10 |
6 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
2 |
1 |
Повернуто за належністю |
0 |
1 |
Інші питання |
250 |
108 |
РАЗОМ: |
777 |
517 |
По ЗОЗ:
Заклади |
9 міс. 2020 |
9 міс. 2019 |
КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» |
74 |
110 |
КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» |
82 |
103 |
КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Міської ради міста Кропивницького» |
20 |
32 |
КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
3 |
11 |
КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Міської ради міста Кропивницького» |
17 |
1 |
КНП «Дитяча міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» |
|
0 |
КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Міської ради міста Кропивницького» |
30 |
24 |
Територіальне стоматологічне об’єднання |
21 |
16 |
КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького» |
6 |
10 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
100 |
124 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
56 |
85 |
Передано за належністю |
0 |
1 |
Без закладу |
395 |
84 |
Всього |
804 |
517 |
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно збільшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками: – 334 (42,9%), 9 міс. 2019 р. – 228 ( 44,1%).
Також значно збільшилась кількість звернень з різних організаційних питань – 250 (%), (9 міс. 2019 р. – 108 (%)).
З’явилися звернення у зв’язку зі смертю хворих - 8 (1,0%), даних звернень за 9 міс. 2019 р. не було.
Зменшилась кількість звернень про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах – 24 (3,1%), (9 міс. 2019 р. – 51 ( 19,3%).
Кількість звернень з різних інших питань майже не змінилась.
По території обслуговування ЗОЗ найбільша кількість звернень надійшла по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 100 (12,4 %), але менше в порівняні з минулим роком (2019 р. – 124 (23,9 %); аналогічна ситуація по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 56 (7,0%), (9 міс. 2019 р. – 85 (16,4%).
Стабільно високою залишається кількість звернень по території обслуговування КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 74 (9,2 %), (9 міс. 2019 р. – 110(19,3%) та КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 82 (10,2%), (9міс. 2019 р. – 103 ( 19,9%).
Значно збільшилась кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я комунальної власності міста – 395 (49,1 %), (9 міс. 2019 – 84 ( 16,2%)).
В інших закладах охорони здоров’я комунальної власності міста кількість звернень суттєво не змінилась.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ МРМК.
Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті управління регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:
медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;
забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами;
дані щодо стану захворюваності на COVID-19 у Кропивницькому.
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на вищезазначеному Wеb-сайті управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.