Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького за 9 місяців 2020 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького за 9 місяців 2020 року

За 9 місяців 2020 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 777 письмових звернень, що на 260 звернень більше в порівнянні з 2019 роком (517), з них: скарг – 39 (9 міс. 2019 р. – 23), подяк медичним працівникам – 20 (9 міс. 2019 р. – 19).

В інші організації за належністю протягом 9 місяців 2019 р. направлено звернень – 0 (9 міс. 2019 р. – 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень – 747 (9 міс. 2019 р. – 474). Безпосередньо від заявників надійшло 30 звернень (поштою – 1, електронною поштою – 25) (9 міс. 2019 р. – 29), на особистий прийом громадяни не зверталися.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2020

9 міс. 2019

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

0

3

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

24

51

У зв’язку зі смертю хворих

8

0

Про грубе та формальне відношення до хворих

5

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

30

20

Про надання медичної допомоги з них:

83

63

надання матеріальної допомоги на лікування

11

19

Про сан-кур.лікування

4

2

Про направлення на МСЕК

2

9

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

334

228

Про забезпечення медобладнанням

0

0

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

0

Питання застосування трудового законодавства

4

4

Про призначення та переміщення кадрів

0

0

Подяки працівникам охорони здоров'я

20

19

Надання медичної допомоги дітям

10

6

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

2

1

Повернуто за належністю

0

1

Інші питання

250

108

РАЗОМ:

777

517

 

По ЗОЗ:

Заклади

9 міс. 2020

9 міс. 2019

КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького»

74

110

КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького»

82

103

КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Міської ради міста Кропивницького»

20

32

КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

3

11

КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Міської ради міста Кропивницького»

17

1

КНП «Дитяча міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького»

 

0

КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Міської ради міста Кропивницького»

30

24

Територіальне стоматологічне об’єднання

21

16

КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького»

6

10

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

100

124

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

56

85

Передано за належністю

0

1

Без закладу

395

84

Всього

804

517

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно збільшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками: – 334 (42,9%), 9 міс. 2019 р. – 228 ( 44,1%).

Також значно збільшилась кількість звернень з різних організаційних питань – 250 (%), (9 міс. 2019 р. – 108 (%)).

З’явилися звернення у зв’язку зі смертю хворих - 8 (1,0%), даних звернень за 9 міс. 2019 р. не було.

Зменшилась кількість звернень про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах – 24 (3,1%), (9 міс. 2019 р. – 51 ( 19,3%).

Кількість звернень з різних інших питань майже не змінилась.

По території обслуговування ЗОЗ найбільша кількість звернень надійшла по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 100 (12,4 %), але менше в порівняні з минулим роком (2019 р. – 124 (23,9 %); аналогічна ситуація по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 56 (7,0%), (9 міс. 2019 р. – 85 (16,4%).

Стабільно високою залишається кількість звернень по території обслуговування КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 74 (9,2 %), (9 міс. 2019 р. – 110(19,3%) та КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 82 (10,2%), (9міс. 2019 р. – 103 ( 19,9%).

Значно збільшилась кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я комунальної власності міста – 395 (49,1 %), (9 міс. 2019 – 84 ( 16,2%)).

В інших закладах охорони здоров’я комунальної власності міста кількість звернень суттєво не змінилась.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ МРМК.

Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті управління регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:

медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;

забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами;

дані щодо стану захворюваності на COVID-19 у Кропивницькому.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на вищезазначеному Wеb-сайті управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.