У I півріччі 2020 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 586 письмових звернень, що на 303 більше в порівнянні з І півр. 2019 р. (283), з них: скарг 23(І півр. 2019 р. – 17), подяк медичним працівникам 10 ( І півр. 2019 р. – 9 ).
Звернення направлені в інші організації за належністю 0 – (І півр. 2019 р. – 1 ).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 569 (І півр. 2019р. – 245). Безпосередньо від заявників надійшло 17 звернень (у т.ч. електронною поштою – 13) (І півр. 2019р. – 11), на особистий прийом громадяни не зверталися.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
І півр. 2020 |
І півр 2019 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
0 |
2 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
13 |
26 |
У зв’язку зі смертю хворих |
7 |
- |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
3 |
2 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
17 |
15 |
Про надання медичної допомоги з них: |
54 |
43 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
10 |
13 |
Про сан-кур.лікування |
4 |
2 |
Про направлення на МСЕК |
1 |
5 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
310 |
104 |
Про забезпечення медобладнанням |
- |
- |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
1 |
- |
Питання застосування трудового законодавства |
4 |
- |
Про призначення та переміщення кадрів |
0 |
- |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
10 |
9 |
Надання медичної допомоги дітям |
3 |
3 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
0 |
1 |
Направлено за належністю |
0 |
1 |
Інші питання |
159 |
70 |
РАЗОМ: |
586 |
283 |
По ЗОЗ:
Заклади |
І півр 2020 |
І півр. 2019 |
КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» |
45 |
53 |
КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» |
54 |
47 |
КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Міської ради міста Кропивницького» |
14 |
19 |
КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
2 |
5 |
КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Міської ради міста Кропивницького» |
7 |
5 |
КНП «Дитяча міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» |
0 |
2 |
КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Міської ради міста Кропивницького» |
15 |
9 |
Територіальне стоматологічне об’єднання |
6 |
14 |
КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького» |
4 |
10 |
КЗ «Медико-санітарна частина м. Кропивницького» |
0 |
0 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
60 |
84 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
33 |
58 |
Передано за належністю |
0 |
1 |
Без закладу |
368 |
44 |
Всього |
608 |
351 |
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно збільшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками: І півр.2020 р. – 310 (53 %), I півр. 2019 р. – 104 (36,7 %).
Збільшилась кількість звернень у зв’язку зі смертю хворих - 7 (1,2 %), даних звернень у І півріччі 2019 р. не було.
Також значно збільшилась кількість звернень з різних організаційних питань – 159 (27,1 %), (І півр. 2019 р. – 70 ( 24,7%)).
Зменшилась кількість звернень про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах – 13 (2,2%), (І півр. 2019 р. – 26 ( 9,2 %).
Кількість звернень з різних інших питань майже не змінилась.
По території обслуговування ЗОЗ найбільша кількість звернень надійшла по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 60 ( 9,9 %), (1півр. 2019 р. – 84 (23,9 %); «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 33 (5,4 %), (1 півр. 2019 р. – 58 (16,5 %). Але порівняно з 1 півріччям минулого року кількість їх по даних закладах зменшилась.
Стабільно високою залишається кількість звернень по території обслуговування КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 45 (7,4%), (І півр. 2019 р. – 53 ( 15,1 %) та КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 54 (8,9%), (І півр. 2019 р. – 47 ( 13,4 %)).
Зменшилась кількість звернень по КНП «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького» – 4 ( 1,1 %), (1півр. 2019 р. – 10 ( 2,8 %)).
Значно збільшилась кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я комунальної власності міста – 368 (60,5 %), (1півр. 2019 – 44 (12,5 %)).
В інших закладах охорони здоров’я комунальної власності міста кількість звернень суттєво не змінилась.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ МРМК.
Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті управління регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:
медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;
забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами;
дані щодо стану захворюваності на COVID-19 у Кропивницькому.
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на вищезазначеному Wеb-сайті управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького.