Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради у І півріччі 2021 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради у І півріччі 2021 року

У I півріччі 2021 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 319 письмових звернень, що на 267 менше в порівнянні з І півр. 2020 р. (586), з них: скарг 11 (І півр. 2020 р. – 23), подяк медичним працівникам 9 ( І півр. 2020 р. – 10).

Звернення направлені в інші організації за належністю 0 – (І півр. 2020 р. – 0 ).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 295 (І півр. 2020р. – 569). Безпосередньо від заявників надійшло 24 звернень, у т.ч. електронною поштою/поштою – 21 (І півр. 2020р. – 13), на особистий прийом громадяни не зверталися.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр.2021

І півр. 2020

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

5

0

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

22

13

У зв’язку зі смертю хворих

1

7

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

3

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

8

17

Про надання медичної допомоги з них:

67

54

надання матеріальної допомоги на лікування

4

10

Про сан-кур. лікування

0

4

Про направлення на МСЕК

7

1

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

30

310

Про забезпечення медобладнанням

1

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

1

Питання застосування трудового законодавства

3

4

Про призначення та переміщення кадрів

0

0

Подяки працівникам охорони здоров'я

13

10

Надання медичної допомоги дітям

3

3

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

0

0

Направлено за належністю

0

0

Інші питання

153

159

РАЗОМ:

319

586

 

По ЗОЗ:

Заклади

І півр. 2021

І півр 2020

КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького»

59

45

КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького»

81

54

КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Міської ради міста Кропивницького»

20

14

КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

3

2

КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Міської ради міста Кропивницького»

1

7

КНП «Дитяча міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького»

2

0

КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Міської ради міста Кропивницького»

7

15

Територіальне стоматологічне об’єднання

14

6

КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького»

5

4

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

131

60

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

74

33

Передано за належністю

-

0

Без закладу

92

368

Всього

484

608

 

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно зменшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками: І півр. 2021 р. – 30 (9,4%), I півр. 2020 р. – 310 (53%).

Зменшилась кількість звернень у зв’язку зі смертю хворих: І півр. 2021 р. – 1 (0,3%), І півр. 2020 р. - 7(1,2 %).

Надійшли звернення про незадовільне медобслуговування у стаціонарі – 5 (1,6%), у І півр. 2020 року зазначених звернень не було.

Збільшилась кількість звернень про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах – 32 (10%), (І півр. 2020 р. – 13 (2,2%)). Кількість звернень з різних інших питань майже не змінилась.

По території обслуговування ЗОЗ найбільша кількість звернень надійшла по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 131 (27,1%), (1півр. 2020 р. – 60 (9,9 %); «Центр первинної медико-санітарної допомоги

№ 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 74 (15,3%), (1 півр. 2020 р. – 33 (5,4 %).

Значно збільшилась кількість звернень по території обслуговування КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 81 (16,7%), (І півр. 2020 р. – 54 ( 8,9 %).

Стабільно високою залишається КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 59 (12,2%), (І півр. 2020 р. – 45 (7,4 %).

Зменшилась кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я комунальної власності міста – 92 (19%), (1півр. 2020 – 368 (60,5 %).

В інших закладах охорони здоров’я комунальної власності міста кількість звернень суттєво не змінилась.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ КМР.

Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті управління регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:

медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;

забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами;

дані щодо стану захворюваності на COVID-19 у Кропивницькому та інформація щодо імунізації проти COVID-19.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони

здоров’я Міської ради міста Кропивницького. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на вищезазначеному Wеb-сайті управління охорони здоров’я Кропивницької Міської ради.