У I півріччі 2021 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 319 письмових звернень, що на 267 менше в порівнянні з І півр. 2020 р. (586), з них: скарг 11 (І півр. 2020 р. – 23), подяк медичним працівникам 9 ( І півр. 2020 р. – 10).
Звернення направлені в інші організації за належністю 0 – (І півр. 2020 р. – 0 ).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 295 (І півр. 2020р. – 569). Безпосередньо від заявників надійшло 24 звернень, у т.ч. електронною поштою/поштою – 21 (І півр. 2020р. – 13), на особистий прийом громадяни не зверталися.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
І півр.2021 |
І півр. 2020 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
5 |
0 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
22 |
13 |
У зв’язку зі смертю хворих |
1 |
7 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
2 |
3 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
8 |
17 |
Про надання медичної допомоги з них: |
67 |
54 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
4 |
10 |
Про сан-кур. лікування |
0 |
4 |
Про направлення на МСЕК |
7 |
1 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
30 |
310 |
Про забезпечення медобладнанням |
1 |
- |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
0 |
1 |
Питання застосування трудового законодавства |
3 |
4 |
Про призначення та переміщення кадрів |
0 |
0 |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
13 |
10 |
Надання медичної допомоги дітям |
3 |
3 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
0 |
0 |
Направлено за належністю |
0 |
0 |
Інші питання |
153 |
159 |
РАЗОМ: |
319 |
586 |
По ЗОЗ:
Заклади |
І півр. 2021 |
І півр 2020 |
КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» |
59 |
45 |
КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» |
81 |
54 |
КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Міської ради міста Кропивницького» |
20 |
14 |
КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
3 |
2 |
КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Міської ради міста Кропивницького» |
1 |
7 |
КНП «Дитяча міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» |
2 |
0 |
КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Міської ради міста Кропивницького» |
7 |
15 |
Територіальне стоматологічне об’єднання |
14 |
6 |
КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького» |
5 |
4 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
131 |
60 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
74 |
33 |
Передано за належністю |
- |
0 |
Без закладу |
92 |
368 |
Всього |
484 |
608 |
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно зменшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення ліками: І півр. 2021 р. – 30 (9,4%), I півр. 2020 р. – 310 (53%).
Зменшилась кількість звернень у зв’язку зі смертю хворих: І півр. 2021 р. – 1 (0,3%), І півр. 2020 р. - 7(1,2 %).
Надійшли звернення про незадовільне медобслуговування у стаціонарі – 5 (1,6%), у І півр. 2020 року зазначених звернень не було.
Збільшилась кількість звернень про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах – 32 (10%), (І півр. 2020 р. – 13 (2,2%)). Кількість звернень з різних інших питань майже не змінилась.
По території обслуговування ЗОЗ найбільша кількість звернень надійшла по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 131 (27,1%), (1півр. 2020 р. – 60 (9,9 %); «Центр первинної медико-санітарної допомоги
№ 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 74 (15,3%), (1 півр. 2020 р. – 33 (5,4 %).
Значно збільшилась кількість звернень по території обслуговування КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 81 (16,7%), (І півр. 2020 р. – 54 ( 8,9 %).
Стабільно високою залишається КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 59 (12,2%), (І півр. 2020 р. – 45 (7,4 %).
Зменшилась кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я комунальної власності міста – 92 (19%), (1півр. 2020 – 368 (60,5 %).
В інших закладах охорони здоров’я комунальної власності міста кількість звернень суттєво не змінилась.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ КМР.
Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті управління регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:
медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;
забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами;
дані щодо стану захворюваності на COVID-19 у Кропивницькому та інформація щодо імунізації проти COVID-19.
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони
здоров’я Міської ради міста Кропивницького. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на вищезазначеному Wеb-сайті управління охорони здоров’я Кропивницької Міської ради.