Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2021 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2021 року

У I кварталі 2021 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 139 письмових звернень, що на 108 менше в порівнянні з І кварталом 2020 р. (247), з них: скарг 5 (І кв. 2020 р. – 4), подяк медичним працівникам 4 ( І кв. 2020 р. – 6).

Звернення направлені в інші організації за належністю 0 –(І кв. 2020 р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло 127 звернень (І кв. 2020 – 236). Безпосередньо від заявників надійшло звернень 12 (у т.ч. телефоном – 0, поштою, електронною поштою – 11 ) (І кв. 2020 – 11), на особистий прийом громадяни не зверталися.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв 2021

І кв. 2020

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

1

-

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

12

4

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

3

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

7

12

Про надання медичної допомоги з них:

26

25

надання матеріальної допомоги на лікування

3

5

Про сан-кур.лікування

-

4

Про направлення на МСЕК

5

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

20

132

Про забезпечення медобладнанням

1

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

3

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

4

6

Надання медичної допомоги дітям

2

2

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

-

-

Направлено за належністю

-

-

Інші питання

56

58

РАЗОМ:

139

247

 

 

По ЗОЗ:

Заклади

І кв 2021

І кв. 2020

КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького»

22

29

КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького»

23

23

КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Міської ради міста Кропивницького»

7

12

КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

1

1

КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Міської ради міста Кропивницького»

0

2

КНП «Дитяча міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького»

1

-

КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Міської ради міста Кропивницького»

3

3

Стоматологічне об’єднання

2

1

КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького»

 

3

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

42

31

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

18

12

Передано за належністю

-

-

Без закладу

31

151

Всього

150

268

 

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно збільшилась кількість звернень громадян щодо незадовільного медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах – 12 (8,6%),I кв. 2020 – 4 ( 1,6%).

Зменшилась кількість звернень про неправильні дії медичних працівників – 7 ( 5,0 %), І кв. 2020 – 12 ( 4,9%).

Стабільно високою залишається кількість звернень з різних організаційних питань – 56 (40,3 %), І кв. 2020 – 58 (23,5 %).

По території обслуговування ЗОЗ найбільша кількість звернень надійшла по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 42 (28%), (1кв. 2020 – 31 (20,5%)).

Збільшилась кількість звернень по КНП «Центр первинної медико- санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» - 18 (12%), (1 кв. 2020 – 12 (5,8%).

Стабільно високою залишається кількість звернень по території обслуговування КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 22 ( 14,7%), ( І кв. 2020 – 29 (13,9%)) та КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 23 (15,3%), ( І кв. 2020 – 23 (11,1%)).

По іншим лікувально-профілактичним закладам кількість звернень суттєво не змінилась.

Значно зменшилась кількість звернень, в яких підняті питання вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я – 31 (20,7%), (1кв. 2020 – 151 (72,6%)).

Виходячи з аналізу звернень громадян, необхідно відмітити, що кількість їх у порівнянні з 2020 роком зменшилась внаслідок кількості звернень про забезпечення лікарськими засобами, виробами медичного призначення та звернень з різних організаційних питань.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

З метою більшої поінформованості населення з питань охорони здоров’я до мешканців міста доводяться актуальна інформація, основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на Wеb-сайті управління охорони здоров’я.