Протягом 2020 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 1168 звернень громадян, що на 478 більше в порівнянні з 2019 роком (690), з них: скарг – 59 (2019 – 26), подяк медичним працівникам – 26 (2019 – 23). Звернення направлені в інші організації за належністю –2 (2019 – 1).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень – 1122 (2019 – 645). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 46, з них: поштою – 9; електронною поштою – 37 (2019 – 45).
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
2020 |
2019 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
10 |
4 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
55 |
53 |
У зв’язку зі смертю хворих |
8 |
0 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
8 |
2 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
41 |
21 |
Про надання медичної допомоги, у тому числі |
196 |
86 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
12 |
23 |
Про санаторно — курортне лікування |
4 |
2 |
Про направлення на МСЕК |
8 |
11 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
441 |
337 |
Про забезпечення медобладнанням |
0 |
0 |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
1 |
0 |
Питання застосування трудового законодавства |
4 |
4 |
Про призначення та переміщення кадрів |
0 |
0 |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
26 |
23 |
Надання медичної допомоги дітям |
16 |
7 |
Інші питання |
348 |
139 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
2 |
1 |
РАЗОМ: |
1168 |
690 |
По ЗОЗ:
Заклади |
2020 |
2019 |
КНП «Поліклінічне об’єднання»Міської ради міста Кропивницького» |
85 |
164 |
КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» |
130 |
121 |
КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Міської ради міста Кропивницького» |
25 |
29 |
КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
3 |
5 |
КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Міської ради міста Кропивницького» |
32 |
8 |
КНП «Дитяча міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» |
0 |
6 |
КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Міської ради міста Кропивницького» |
32 |
26 |
Стоматологічне об’єднання |
28 |
22 |
КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького» |
9 |
11 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
178 |
149 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» |
131 |
99 |
Передано за належністю |
2 |
1 |
Без закладу |
513 |
141 |
Всього |
1168 |
782 |
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно збільшилась кількість звернень щодо забезпечення ліками: 441 (37,8 %), 2019 – 337 (48,8 %). Майже на тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань незадовільного медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах: 55 (4,7 %), 2019 – 53 (7,7%).
Збільшилась кількість звернень про надання медичної допомоги 196 (16,8%), 2019 – 86 (12,5%).
Значно збільшилась кількість звернень з різних організаційних питань 348 (29,8%), 2019 – 139 (20,1%).
Звернення іншого характеру залишилися майже на тому ж рівні по відношенню до загальної кількості.
По території обслуговування закладами охорони здоров’я найбільша кількість звернень надійшла по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 100 (15,2 %), але менше в порівняні з минулим роком (2019 р. – 149 (21,6 %); аналогічна ситуація по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 131 (11,2%), 2019 р. – 99 (14,3%).
Стабільно високою залишається кількість звернень по території обслуговування КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 130 (11,1%), 2019 р. – 121 ( 17,5%).
Зменьшилась кількість звернень по території КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 85 (7,3 %), 2019 р. –164 (23,8%).
Значно збільшилась кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я комунальної власності міста – 513 (43,9%), 2019 – 84 ( 18,0%).
По іншим закладам охорони здоров’я комунальної власності міста кількість звернень суттєво не змінилась.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ.
Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті управління регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:
медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;
забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами;
дані щодо стану захворюваності на COVID-19 у Кропивницькому.
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на вищезазначеному Wеb-сайті управління охорони здоров’я.