Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я у 2020 році

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я у 2020 році

 

Протягом 2020 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 1168 звернень громадян, що на 478 більше в порівнянні з 2019 роком (690), з них: скарг – 59 (2019 – 26), подяк медичним працівникам – 26 (2019 – 23). Звернення направлені в інші організації за належністю –2 (2019 – 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень – 1122 (2019 – 645). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 46, з них: поштою – 9; електронною поштою – 37 (2019 – 45).

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2020

2019

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

10

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

55

53

У зв’язку зі смертю хворих

8

0

Про грубе та формальне відношення до хворих

8

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

41

21

Про надання медичної допомоги, у тому числі

196

86

надання матеріальної допомоги на лікування

12

23

Про санаторно — курортне лікування

4

2

Про направлення на МСЕК

8

11

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

441

337

Про забезпечення медобладнанням

0

0

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

0

Питання застосування трудового законодавства

4

4

Про призначення та переміщення кадрів

0

0

Подяки працівникам охорони здоров'я

26

23

Надання медичної допомоги дітям

16

7

Інші питання

348

139

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

2

1

РАЗОМ:

1168

690

 

По ЗОЗ:

Заклади

2020

2019

КНП «Поліклінічне об’єднання»Міської ради міста Кропивницького»

85

164

КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького»

130

121

КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Міської ради міста Кропивницького»

25

29

КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

3

5

КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Міської ради міста Кропивницького»

32

8

КНП «Дитяча міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького»

0

6

КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Міської ради міста Кропивницького»

32

26

Стоматологічне об’єднання

28

22

КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Міської ради міста Кропивницького»

9

11

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

178

149

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького»

131

99

Передано за належністю

2

1

Без закладу

513

141

Всього

1168

782

 

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно збільшилась кількість звернень щодо забезпечення ліками: 441 (37,8 %), 2019 – 337 (48,8 %). Майже на тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань незадовільного медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах: 55 (4,7 %), 2019 – 53 (7,7%).

Збільшилась кількість звернень про надання медичної допомоги 196 (16,8%), 2019 – 86 (12,5%).

Значно збільшилась кількість звернень з різних організаційних питань 348 (29,8%), 2019 – 139 (20,1%).

Звернення іншого характеру залишилися майже на тому ж рівні по відношенню до загальної кількості.

По території обслуговування закладами охорони здоров’я найбільша кількість звернень надійшла по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 100 (15,2 %), але менше в порівняні з минулим роком (2019 р. – 149 (21,6 %); аналогічна ситуація по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 131 (11,2%), 2019 р. – 99 (14,3%).

Стабільно високою залишається кількість звернень по території обслуговування КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 130 (11,1%), 2019 р. – 121 ( 17,5%).

Зменьшилась кількість звернень по території КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 85 (7,3 %), 2019 р. –164 (23,8%).

Значно збільшилась кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я комунальної власності міста – 513 (43,9%), 2019 – 84 ( 18,0%).

По іншим закладам охорони здоров’я комунальної власності міста кількість звернень суттєво не змінилась.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ.

Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті управління регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:

медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;

забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами;

дані щодо стану захворюваності на COVID-19 у Кропивницькому.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується на вищезазначеному Wеb-сайті управління охорони здоров’я.