Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
Сортувати новини за: датою новин | популярністю | відвідуваністю | коментарям | абеткою

Аналіз стану роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за період з 01.01.2024 року по 30.09.2024 року

На протязі 9 місяців 2024 року надійшло 259звернень.

 

Звернення надійшли через:

-апарат Верховної ради України - 0

-поштою до ДОЗ ОВА безпосередньо від заявників – не застосовується

-урядову «гарячу лінію» - 36;

-гарячу лінію МОЗ України (через ДОЗ) -46;

-Кіровоградський регіональний контактний центр – 39

-безпосередньо до управління – 31

-інші – 107

Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

-Робота МСЕК, визначення групи інвалідності

(робота ЛКК експертні питання) - 23

-Робота лікувально-профілактичних закладі - 28

-Забезпечення засобами лікування та протезування - 22

Аналіз стану роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за період з 01.01.2024 року по 31.06.2024 року

 

Протягом І півріччя 2024 року надійшло 148 звернень.

 

Звернення надійшли через:

-апарат Верховної ради України – 0

-поштою до ДОЗ ОВА безпосередньо від заявників – не застосовується

-урядову «гарячу лінію» – 24

-гарячу лінію МОЗ України (через ДОЗ) –9

-Кіровоградський регіональний контактний центр – 24

-безпосередньо до управління – 13

-інші – 78.

Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

-робота МСЕК, визначення групи інвалідності

(робота ЛКК експертні питання) – 9

-робота лікувально-профілактичних закладі – 11

-забезпечення засобами лікування та протезування – 11

-направлення на лікування до медичних установ в Україні та за

кордоном (не передбачено)

 

Аналіз стану роботи із зверненнями громадян, що надійшли до управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за період з 01.01.2024 року по 31.03.2024 року

На протязі І кварталу 2024 року надійшло 47звернень.

 

Звернення надійшли через:

-апарат Верховної ради України - 0

-поштою до ДОЗ ОВА безпосередньо від заявників – не застосовується

-урядову «гарячу лінію» - 7;

-гарячу лінію МОЗ України (через ДОЗ) -3;

-Кіровоградський регіональний контактний центр - 9

Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

-Робота МСЕК, визначення групи інвалідності

(робота ЛКК експертні питання) - 2

-Робота лікувально-профілактичних закладі - 5

-Забезпечення засобами лікування та протезування - 3

-Направлення на лікування до медичних установ в Україні та за

кордоном (не передбачено)

-Відмова у безоплатному лікуванні - 2

-Вартість медичних послуг та страхування -

-Мережа лікарняних установ та забезпечення їх медичним

обладнанням - 3

-Дії та бездіяльність працівників охорони здоров’я, неналежне

ставлення до хворих - 7

-Інші питання охорони здоров’я - 11

-Пропозиції про зміни в законодавстві - 0


Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за 2023 рік

Протягом 2023 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 267 письмових звернень, з них: скарг 58, подяк медичним працівникам 21.

Звернення направлені в інші організації за належністю 0.

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Кропивницьку міську раду, депутатів різних рівнів надійшло 246 звернень. Безпосередньо від заявників надійшло 21 звернення (у т.ч. телефоном – 0, поштою, електронною поштою – 2), на особистий прийом громадяни не зверталися.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2023

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

14

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

18

У зв’язку зі смертю хворих

-

Про грубе та формальне відношення до хворих

11

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

12

Про надання медичної допомоги з них:

49

надання матеріальної допомоги на лікування

2

Про сан-кур. лікування

2

Про направлення на МСЕК, експертні питання

16

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

33

Про забезпечення медобладнанням

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради за 9 місяців 2023 року

Протягом 9 місяців 2023 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 195 письмових звернень, з них: скарг44, подяк медичним працівникам 21.

Звернення направлені в інші організації за належністю 0.

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Кропивницьку міську раду, депутатів різних рівнів надійшло 178 звернення. Безпосередньо від заявників надійшло 17 звернень (у т.ч. телефоном – 0, поштою, електронною поштою – 2), на особистий прийом громадяни не зверталися.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 місяців 2023

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

9

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

16

У зв’язку зі смертю хворих

-

Про грубе та формальне відношення до хворих

9

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

4

Про надання медичної допомоги з них:

30

надання матеріальної допомоги на лікування

2

Про сан-кур. лікування

1

Про направлення на МСЕК, експертні питання

15

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради у I кварталі 2023 року

У I кварталі 2023 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 63 письмових звернень, що на 82 менше в порівнянні з І кварталом 2022 р. (145), з них: скарг 18 (І кв. 2022 р. – 56), подяк медичним працівникам 9 ( І кв. 2022 р. – 1), інформаційний запит - 1.

Звернення направлені в інші організації за належністю 0 – (І кв. 2022 р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло 59 звернень (І кв. 2022 – 143). Безпосередньо від заявників надійшло 4 звернення (у т.ч. телефоном – 0, поштою, електронною поштою – 2 ) (І кв. 2022 – 2), на особистий прийом громадяни не зверталися.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2023

І кв. 2022

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

4

-

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

5

10

У зв’язку зі смертю хворих

-

-

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

4

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

1

2

Про надання медичної допомоги з них:

13

43

надання матеріальної допомоги на лікування

2

1

Про сан-кур. лікування

-

1

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я у 2021 році

Протягом 2021 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 1022 звернення громадян, що на 146 менше в порівнянні з 2020 роком (1168), з них: скарг – 55 (2020 –59), подяк медичним працівникам – 25 (2020 – 26). Звернення направлені в інші організації за належністю – 0 (2020 –2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень – 924 (2020– 1122). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 31, з них: електронною поштою – 67. Особистий прийом керівництвом громадян не проводився у зв’язку з карантинними обмежувальними заходами.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2021

2020

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

11

10

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

54

55

У зв’язку зі смертю хворих

5

8

Про грубе та формальне відношення до хворих

4

8

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

9

41

Про надання медичної допомоги, у тому числі

232

196

надання матеріальної допомоги на лікування

5

12

Про санаторно — курортне лікування

4

4

Про направлення на МСЕК

14

8

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради у І півріччі 2021 року

У I півріччі 2021 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 319 письмових звернень, що на 267 менше в порівнянні з І півр. 2020 р. (586), з них: скарг 11 (І півр. 2020 р. – 23), подяк медичним працівникам 9 ( І півр. 2020 р. – 10).

Звернення направлені в інші організації за належністю 0 – (І півр. 2020 р. – 0 ).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 295 (І півр. 2020р. – 569). Безпосередньо від заявників надійшло 24 звернень, у т.ч. електронною поштою/поштою – 21 (І півр. 2020р. – 13), на особистий прийом громадяни не зверталися.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр.2021

І півр. 2020

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

5

0

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

22

13

У зв’язку зі смертю хворих

1

7

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

3

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

8

17

Про надання медичної допомоги з них:

67

54

надання матеріальної допомоги на лікування

4

10

Про сан-кур. лікування

0

4

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2021 року

У I кварталі 2021 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 139 письмових звернень, що на 108 менше в порівнянні з І кварталом 2020 р. (247), з них: скарг 5 (І кв. 2020 р. – 4), подяк медичним працівникам 4 ( І кв. 2020 р. – 6).

Звернення направлені в інші організації за належністю 0 –(І кв. 2020 р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло 127 звернень (І кв. 2020 – 236). Безпосередньо від заявників надійшло звернень 12 (у т.ч. телефоном – 0, поштою, електронною поштою – 11 ) (І кв. 2020 – 11), на особистий прийом громадяни не зверталися.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв 2021

І кв. 2020

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

1

-

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

12

4

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

3

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

7

12

Про надання медичної допомоги з них:

26

25

надання матеріальної допомоги на лікування

3

5

Про сан-кур.лікування

-

4

Про направлення на МСЕК

5

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

20

132

Про забезпечення медобладнанням

1

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

3

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

4

6

Надання медичної допомоги дітям

2

2

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

-

-

Направлено за належністю

-

-

Інші питання

56

58

РАЗОМ:

139

247

 


Назад Вперед
Наверх