Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я у 2021 році

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я у 2021 році

Протягом 2021 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 1022 звернення громадян, що на 146 менше в порівнянні з 2020 роком (1168), з них: скарг – 55 (2020 –59), подяк медичним працівникам – 25 (2020 – 26). Звернення направлені в інші організації за належністю – 0 (2020 –2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень – 924 (2020– 1122). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 31, з них: електронною поштою – 67. Особистий прийом керівництвом громадян не проводився у зв’язку з карантинними обмежувальними заходами.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2021

2020

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

11

10

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

54

55

У зв’язку зі смертю хворих

5

8

Про грубе та формальне відношення до хворих

4

8

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

9

41

Про надання медичної допомоги, у тому числі

232

196

надання матеріальної допомоги на лікування

5

12

Про санаторно — курортне лікування

4

4

Про направлення на МСЕК

14

8

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

66

441

Про забезпечення медобладнанням

1

0

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

1

Питання застосування трудового законодавства

3

4

Про призначення та переміщення кадрів

0

0

Подяки працівникам охорони здоров'я

25

26

Надання медичної допомоги дітям

9

16

Інші питання

585

348

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

0

2

РАЗОМ:

1022

1168

 

По ЗОЗ:

Заклади

2021

2020

КНП «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»

91

85

КНП «Центральна міська лікарня» Кропивницької міської ради»

108

130

КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради»

31

25

КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Кропивницької міської ради»

6

3

КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Кропивницької міської ради»

0

32

КНП «Дитяча міська лікарня» Кропивницької міської ради»

8

0

КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Кропивницької міської ради»

22

32

Стоматологічне об’єднання

21

28

КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Кропивницької міської ради»

14

9

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Кропивницької міської ради»

298

178

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Кропивницької міської ради»

267

131

Передано за належністю

0

2

Без закладу

252

513

Всього

1108

1168

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно зменшилась кількість звернень щодо забезпечення ліками – 66 (6,5%), 2020 р. – 441 (37,8%); набагато менше надійшло звернень про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я – 9 (0,88%), 2020 р. – 41 (3,5%).

Значно збільшилась кількість звернень щодо надання медичної допомоги – 232 (22,7%), 2020 р. – 196 (16,8%).

Значно збільшилась кількість звернень з різних організаційних питань – 585 (57,2%), 2020 р. –348 (29,8%).

Звернення іншого характеру залишилися майже на тому ж рівні по відношенню до загальної кількості.

По території обслуговування закладами охорони здоров’я найбільша кількість звернень надійшла по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 298 (26,9 %), що набагато більше в порівняні з минулим роком (2020 р. – 178 (15,2%); аналогічна ситуація по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 267 (24,1%), 2020 р. – 131 (11,2%).

Стабільно високою залишається кількість звернень по території обслуговування КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 91 (8,2 %), 2020 р. – 85 (7,3%).

Зменшилась кількість звернень по території обслуговування КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 108 (9,7%), 2020 р. – 130 (11,1%).

Значно зменшилась кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я комунальної власності міста – 252 (22,7%), 2020 – 513 (43,9%).

По іншим закладам охорони здоров’я комунальної власності міста кількість звернень суттєво не змінилась.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ.

Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті управління регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:

медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;

забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами;

дані щодо стану захворюваності на COVID-19 у Кропивницькому.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я, інформація з даного питання розміщується на вищезазначеному Wеb-сайті управління охорони здоров’я.