Протягом 2021 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 1022 звернення громадян, що на 146 менше в порівнянні з 2020 роком (1168), з них: скарг – 55 (2020 –59), подяк медичним працівникам – 25 (2020 – 26). Звернення направлені в інші організації за належністю – 0 (2020 –2).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень – 924 (2020– 1122). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 31, з них: електронною поштою – 67. Особистий прийом керівництвом громадян не проводився у зв’язку з карантинними обмежувальними заходами.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
2021 |
2020 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
11 |
10 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
54 |
55 |
У зв’язку зі смертю хворих |
5 |
8 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
4 |
8 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
9 |
41 |
Про надання медичної допомоги, у тому числі |
232 |
196 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
5 |
12 |
Про санаторно — курортне лікування |
4 |
4 |
Про направлення на МСЕК |
14 |
8 |
Про забезпечення ліками, виробами мед призначення |
66 |
441 |
Про забезпечення медобладнанням |
1 |
0 |
Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами |
0 |
1 |
Питання застосування трудового законодавства |
3 |
4 |
Про призначення та переміщення кадрів |
0 |
0 |
Подяки працівникам охорони здоров'я |
25 |
26 |
Надання медичної допомоги дітям |
9 |
16 |
Інші питання |
585 |
348 |
Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я |
0 |
2 |
РАЗОМ: |
1022 |
1168 |
По ЗОЗ:
Заклади |
2021 |
2020 |
КНП «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» |
91 |
85 |
КНП «Центральна міська лікарня» Кропивницької міської ради» |
108 |
130 |
КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради» |
31 |
25 |
КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Міської ради міста Кропивницького» Кропивницької міської ради» |
6 |
3 |
КНП «Міська лікарня №2 ім. Святої Анни» Кропивницької міської ради» |
0 |
32 |
КНП «Дитяча міська лікарня» Кропивницької міської ради» |
8 |
0 |
КНП «Клінічна дитяча міська поліклініка» Кропивницької міської ради» |
22 |
32 |
Стоматологічне об’єднання |
21 |
28 |
КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Кропивницької міської ради» |
14 |
9 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Кропивницької міської ради» |
298 |
178 |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Кропивницької міської ради» |
267 |
131 |
Передано за належністю |
0 |
2 |
Без закладу |
252 |
513 |
Всього |
1108 |
1168 |
Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно зменшилась кількість звернень щодо забезпечення ліками – 66 (6,5%), 2020 р. – 441 (37,8%); набагато менше надійшло звернень про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я – 9 (0,88%), 2020 р. – 41 (3,5%).
Значно збільшилась кількість звернень щодо надання медичної допомоги – 232 (22,7%), 2020 р. – 196 (16,8%).
Значно збільшилась кількість звернень з різних організаційних питань – 585 (57,2%), 2020 р. –348 (29,8%).
Звернення іншого характеру залишилися майже на тому ж рівні по відношенню до загальної кількості.
По території обслуговування закладами охорони здоров’я найбільша кількість звернень надійшла по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 298 (26,9 %), що набагато більше в порівняні з минулим роком (2020 р. – 178 (15,2%); аналогічна ситуація по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Міської ради міста Кропивницького» – 267 (24,1%), 2020 р. – 131 (11,2%).
Стабільно високою залишається кількість звернень по території обслуговування КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 91 (8,2 %), 2020 р. – 85 (7,3%).
Зменшилась кількість звернень по території обслуговування КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 108 (9,7%), 2020 р. – 130 (11,1%).
Значно зменшилась кількість звернень, підняті питання в яких вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я комунальної власності міста – 252 (22,7%), 2020 – 513 (43,9%).
По іншим закладам охорони здоров’я комунальної власності міста кількість звернень суттєво не змінилась.
З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.
До мешканців міста доводяться основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ.
Разом з тим зазначаємо, що на Wеb-сайті управління регулярно висвітлюється інформація щодо актуальних питань, а саме:
медичне забезпечення учасників АТО та ООС та членів їх сімей;
забезпечення лікувальних закладів Кропивницького вакцинами та лікарськими засобами;
дані щодо стану захворюваності на COVID-19 у Кропивницькому.
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я, інформація з даного питання розміщується на вищезазначеному Wеb-сайті управління охорони здоров’я.