Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради у I кварталі 2023 року

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кропивницької міської ради у I кварталі 2023 року

У I кварталі 2023 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 63 письмових звернень, що на 82 менше в порівнянні з І кварталом 2022 р. (145), з них: скарг 18 (І кв. 2022 р. – 56), подяк медичним працівникам 9 ( І кв. 2022 р. – 1), інформаційний запит - 1.

Звернення направлені в інші організації за належністю 0 – (І кв. 2022 р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло 59 звернень (І кв. 2022 – 143). Безпосередньо від заявників надійшло 4 звернення (у т.ч. телефоном – 0, поштою, електронною поштою – 2 ) (І кв. 2022 – 2), на особистий прийом громадяни не зверталися.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2023

І кв. 2022

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

4

-

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

5

10

У зв’язку зі смертю хворих

-

-

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

4

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

1

2

Про надання медичної допомоги з них:

13

43

надання матеріальної допомоги на лікування

2

1

Про сан-кур. лікування

-

1

Про направлення на МСЕК, експертні питання

5

2

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

7

34

Про забезпечення медобладнанням

-

-

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

1

0

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

9

1

Надання медичної допомоги дітям

 

 

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

-

-

Направлено за належністю

-

-

Інші питання

16

48

РАЗОМ:

63

145

 

По ЗОЗ:

Заклади

І кв. 2023

І кв. 2022

КНП «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»

10

11

КНП «Центральна міська лікарня» Кропивницької міської ради»

7

10

КНП «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради»

1

2

КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» Кропивницької міської ради»

2

1

КНП «Дитяча міська лікарня» Кропивницької міської ради»

2

4

КНП «Територіальне стоматологічне об’єднання» Кропивницької міської ради»

3

3

КНП «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Кропивницької міської ради»

-

-

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Кропивницької міської ради»

9

15

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Кропивницької міської ради»

4

32

Передано за належністю

0

0

Без закладу

19

38

Всього

57

116

 

Виходячи з аналізу звернень громадян необхідно відмітити, що значно

зменшилась кількість звернень громадян щодо забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення 7 (11,1%), 1кв. 2022 – 34 (23,4%).

Зменшилась кількість скарг – 18 (28,6%), I кв. 2022 – 56 (38,6%), в той же час значно збільшилась кількість подяк лікарям – 9 (14,3%), I кв. 2022 - 1 (0,7%). Зменшилась кількість звернень про надання медичної допомоги – 13 (20,6 %), І кв. 2022 – 43 (29,7%).

Стабільно високою залишається кількість звернень з різних організаційних питань – 16 (25,4 %), І кв. 2020 – 48 (33 %).

По території обслуговування ЗОЗ стабільною залишається кількість звернень по території обслуговування КНП «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» – 10 (17,5%), (І кв. 2022 – 11 (9,5%)) та КНП «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» - 7 (12,3%), (І кв. 2022 – 10 (8,6%); КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Кропивницького» Кропивницької міської ради» - 9 (15,8%), (1 кв. 2022 – 15 (12,9%).

Зменшилась кількість звернень по: КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Кропивницького» Кропивницької міської ради» - 4 (7%), (1 кв. 2022 – 32 (27,6%).

По іншим лікувально-профілактичним закладам кількість звернень суттєво не змінилась.

На тому ж рівні залишається кількість звернень, в яких підняті питання вирішуються без залучення закладів охорони здоров’я –19 (33,3%), (1кв. 2022 –38 (32,8%)).

Виходячи з аналізу звернень громадян, необхідно відмітити, що кількість їх у порівнянні з 2022 роком зменшилась внаслідок кількості звернень про забезпечення лікарськими засобами виробами медичного призначення, надання медичної допомоги та звернень з різних організаційних питань.

З метою поліпшення стану роботи зі зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд, вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, надання у встановлені законом строки письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду та недопущення звернень з одних і тих же питань на адресу органів влади вищого рівня.

З метою більшої поінформованості населення з питань охорони здоров’я до мешканців міста доводяться актуальна інформація, основні проблеми та перспективи розвитку галузі охорони здоров’я міста через виступи в засобах масової інформації та на Wеb-сайті УОЗ.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на підсумкових квартальних колегіях управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького. Інформація про роботу зі зверненнями громадян розміщується також на Wеb-сайті управління охорони здоров’я.