Рішенням Кіровоградської міської ради від 17 січня 2017 року № 759 затверджена Комплексна програма підтримки учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил в східних областях України та членів їх сімей на 2017–2022 роки (зі змінами).
Закладами охорони здоров’я міста Кропивницького відповідно до своїх функцій забезпечено всебічне надання якісної безкоштовної медичної допомоги учасникам бойових дій в зоні антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил та членам їх сімей, особам з інвалідністю внаслідок війни та членам їх сімей, а також членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил в повному обсязі виключно за рахунок коштів міського бюджету та інших, не заборонених чинним законодавством надходжень.
Для реалізації Комплексної програми підтримки учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил в східних областях України та членів їх сімей на 2017–2022 роки по галузі «Охорона здоров'я» на 2022 рік передбачені видатки у сумі 2 101,7 тис. грн.
Рішенням Кіровоградської міської ради від 17 січня 2017 року № 759 затверджена Комплексна програма підтримки учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил в східних областях України та членів їх сімей на 2017–2022 роки (зі змінами).
Закладами охорони здоров’я міста Кропивницького відповідно до своїх функцій забезпечено всебічне надання якісної безкоштовної медичної допомоги учасникам бойових дій в зоні антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил та членам їх сімей, особам з інвалідністю внаслідок війни та членам їх сімей, а також членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил в повному обсязі виключно за рахунок коштів міського бюджету та інших, не заборонених чинним законодавством надходжень.
Для реалізації Комплексної програми підтримки учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил в східних областях України та членів їх сімей на 2017–2022 роки по галузі «Охорона здоров'я» на 2022 рік передбачені видатки у сумі 2 101,7 тис. грн.
Назва ЛПЗ |
Назва бакпрепаратів |
Потреба на 2022 рік |
Отримано з державного постачання |
Залишок з 2021 року |
Закупл за кошти місцевого бюджету |
Використан |
Наявна кількіст вакцин |
ЦПМСД№1 |
БЦЖ для профілактики туберкульозу |
40 |
400 |
400 |
|
300 |
540 |
|
АКДП (дифтерія, кашлюк, правець) |
2040 |
350 |
2370 |
|
2510 |
260 |
|
АДП (дифтерія, правець) |
1680 |
930 |
1030 |
|
600
|
660 |
|
АДП-м (дифтерія, правець) |
|
540 |
1200 |
|
1600 |
440 |
|
Поліомієлітна вакцина ОПВ |
5640 |
2940 |
80 |
|
1880 |
1100 |
|
Поліомієлітна ІПВ |
|
2965 |
450 |
|
1506 |
1400 |
|
КПК (кір, краснуха, паротит) |
|
500 |
482 |
|
1788 |
225 |
|
Проти гепатиту В |
|
375 |
560 |
|
387 |
310 |
|
Проти гемофільної інфекції |
|
|
1300 |
|
445 |
855 |
|
Антирабічна вакцина |
|
|
|
70 |
|
47 |
Назва ЛПЗ |
Назва бакпрепаратів |
Потреба на 2022 рік |
Отримано з державного постачання |
Залишок з 2021 року |
Закупл за кошти місцевого бюджету |
Використан |
Наявна кількіст вакцин |
ЦПМСД№1 |
БЦЖ для профілактики туберкульозу |
40 |
400 |
400 |
|
300 |
540 |
|
АКДП (дифтерія, кашлюк, правець) |
2040 |
350 |
2370 |
|
2500 |
270 |
|
АДП (дифтерія, правець) |
1680 |
530 |
1030 |
|
590
|
670 |
|
АДП-м (дифтерія, правець) |
|
|
1200 |
|
1600 |
0 |
|
Поліомієлітна вакцина ОПВ |
5640 |
2700 |
80 |
|
1860 |
1020 |
|
Поліомієлітна ІПВ |
|
2965 |
450 |
|
1471 |
1435 |
|
КПК (кір, краснуха, паротит) |
|
1306 |
482 |
|
1788 |
0 |
|
Проти гепатиту В |
|
375 |
560 |
|
383 |
314 |
|
Проти гемофільної інфекції |
|
|
1300 |
|
431 |
869 |
|
Антирабічна вакцина |
|
|
|
70 |
|
40 |
Питання роботи закладів в осінньо-зимовий період, проведення заходів організаційного та технічного характеру, виконання затвердженого плану протипожежних заходів та наказів управління у 2022 році були предметом обговорень на плановій семінар - нараді з відповідальними посадовими особами з питань пожежної безпеки закладів УОЗ КМР.
Не перший місяць наша держава перебуває в стадії венного стану, героїчно протистоїть агресору та його терористичним ракетним атакам по об’єктах інфраструктури. Головним критерієм роботи щодо забезпечення пожежної безпеки в закладах охорони здоров’я в цей період повинні стати, по - перше ,– це профілактичні заходи, заходисуворого контролю за дотримання протипожежного режиму, проведення перевірок технічними комісіями закладів протипожежного стану приміщень, закріплення відповідальних осіб, проведення позапланових інструктажів з пожежної безпеки; по – друге, – це першочерговадоцільність використання коштів на ті чи інші протипожежні заходи. Затверджений план протипожежних заходів на 2022 рік станом на листопад виконано на 90,8 %, згідно плану в медичних закладах міста продовжуються роботи по встановленню та ремонту систем пожежного спостереження, пролонговані договори на їх технічне обслуговування, проведено цілий ряд робіт протипожежного призначення.
Також на семінар-нараді особливо наголошувалось на приведені підвальних укриттів до належного протипожежного стану, забезпечення роботи закладів в період можливих відключень електропостачання та про дотримання правил безпеки під час користування киснем.