Протягом 2021 року до управління охорони здоров'я Кропивницької міської ради надійшло 1022 звернення громадян, що на 146 менше в порівнянні з 2020 роком (1168), з них: скарг – 55 (2020 –59), подяк медичним працівникам – 25 (2020 – 26). Звернення направлені в інші організації за належністю – 0 (2020 –2).
Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшлозвернень – 924 (2020– 1122). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 31, з них: електронною поштою – 67. Особистий прийом керівництвом громадян не проводився у зв’язку з карантинними обмежувальними заходами.
Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:
Характер звернень |
2021 |
2020 |
Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі |
11 |
10 |
Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах |
54 |
55 |
У зв’язку зі смертю хворих |
5 |
8 |
Про грубе та формальне відношення до хворих |
4 |
8 |
Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я |
9 |
41 |
Про надання медичної допомоги, у тому числі |
232 |
196 |
надання матеріальної допомоги на лікування |
5 |
12 |
Про санаторно — курортне лікування |
4 |
4 |
Про направлення на МСЕК |
14 |
8 |