Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » Оновлено механізм надання допомоги пацієнту з підозрою на COVID-19 (ІНФОГРАФІКА)

Оновлено механізм надання допомоги пацієнту з підозрою на COVID-19 (ІНФОГРАФІКА)

Оновлено механізм надання допомоги пацієнту з підозрою на COVID-19 (ІНФОГРАФІКА)МОЗ оновило покроковий механізм надання допомоги пацієнту з підозрою на коронавірус. Відповідну інфографіку міністерство розмістило на своїй сторінці у Facebook.

Новим алгоритмом передбачено, що при появі симптомів COVID-19 у пацієнта сімейний лікар зобов'язаний діяти за затвердженим МОЗ алгоритмом та прийняти рішення про подальше лікування хворого. Сам же пацієнт повинен сповістити сімейного лікаря про симптоми телефоном, а не навідуватися в амбулаторію самостійно.

Першим етапом є звернення до свого сімейного лікаря. Після чого той проконсультує телефоном, вирішить чи необхідна госпіталізація та за необхідності приїде до пацієнта.

Далі можливий виклик мобільної бригади, що візьме у хворого зразки для тесту на коронавірус. Після отримання результатів тесту, у разі підтвердження COVID-19, передбачено надання медичної допомоги зараженому.

Зазначається, що у випадках, коли хвора людина не має свого сімейного лікаря (не підписувала декларацію з відповідним спеціалістом), можна звернутися за допомогою зателефонувавши на обласну гарячу лінію з питань коронавірусу.

Додамо, що у Кропивницькому працює 2 мобільні бригади, які реагуватимуть на виклики сімейних лікарів щодо госпіталізації пацієнтів із підозрою на COVID-19. Якщо ваш сімейний лікар відмовився забезпечити госпіталізацію, ви можете звернутися напряму до обласної гарячої лінії з питань коронавірусу за номерами 0522 24-13-14 (з 9.00 до 18.00) або 0 800 500 238 (цілодобово).

Інформація про COVID-19, симптоми та заходи профілактики: https://bit.ly/2wAYA9K