Національна служба здоров’я України запустила канал в Viber для інформування лікарів і пацієнтів щодо коронавірусу (COVID-19).
Чат-бот у Viber був налаштований у співробітництві з компанією Infobip, яка надала свою комунікаційну платформу. Спеціалісти компанії також допомогли налаштувати чат-бота. Компанія Rakuten Viber забезпечила доступ до каналу та можливість передачі повідомлень. Чат-бот запущений у співпраці з БФ «100% життя».
За допомогою цього каналу лікарі, водії швидкої допомоги, пацієнти та представники органів місцевого самоврядування 24 години на добу зможуть отримувати відповіді на найбільш важливі питання щодо коронавірусу. Чат-бот в режимі реального часу надає інструкції щодо попередження, діагностування та лікування COVID-19. Інформація буде постійно оновлюватися і доповнюватися додатковими інструкціями.
Щоб скористуватись чат-ботом Національної служби здоров’я України, потрібно перейти за цим посиланням viber://chat/?service=17247 або відсканувати QR-код.
Для початку діалогу в каналі необхідно відправити повідомлення із словом «Коронавірус».
За матеріалами НСЗУ