Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Як‌ ‌отримати‌ ‌вузькоспеціалізовану‌ ‌медичну‌ ‌допомогу‌ ‌(ІНФОГРАФІКА)‌ ‌

Як‌ ‌отримати‌ ‌вузькоспеціалізовану‌ ‌медичну‌ ‌допомогу‌ ‌(ІНФОГРАФІКА)‌ ‌

Як‌ ‌отримати‌ ‌вузькоспеціалізовану‌ ‌медичну‌ ‌допомогу‌ ‌(ІНФОГРАФІКА)‌ ‌Починаючи з 1 квітня медичні заклади вторинної і третинної ланки (вузькі спеціалісти в амбулаторіях, стаціонарні заклади, спеціалізовані заклади, як-то пологовий будинок чи стоматологічна поліклініка) почали працювати за новими умовами. Зміни торкнулись не тільки принципів фінансування медичних закладів, а й того, як тепер пацієнт може отримати допомогу в цих лікарів. 

Порядок дій пацієнта, який планує потрапити на прийом до стоматолога чи гінеколога, лишився незмінним - для цього достатньо звернутися до реєстратури жіночої консультації чи стоматполіклініки і записатися на прийом. За схожим принципом надається невідкладна допомога: хворий або викликає швидку, або самостійно чи з допомогою близьких звертається до міської лікарні швидкої меддопомоги. Однак аби потрапити, наприклад, на огляд окуліста чи невропатолога, тобто до так званих вузьких спеціалістів у поліклініках, людині потрібно отримати направлення сімейного лікаря. 

"Послуги, що задекларовані в договорах медичних закладів з НСЗУ (гарантовані державою в рамках Пакетів медичних гарантів- ред.), пацієнти можуть отримати безкоштовно за умови направлення сімейного лікаря до закладу вторинної ланки. Без направлення ці послуги безкоштовно не надаються, адже НСЗУ рахує випадок тільки тоді, якщо він є в електронній системі. Уся вторинна ланка в нас забезпечена комп’ютерами та електронними системами, де й видаються електронне направлення, зберігаються електронний реєстр пацієнтів, електронна медична картка. Якщо випадок відбувається за самозверненням чи послуга виходить за межі пакетів, що прописані у договорі закладу, послуга оплачується пацієнтом відповідно до тарифів, встановлених цим закладом на платні послуги”, - пояснює начальник управління охорони здоров’я Міської ради м. Кропивницького Оксана Макарук.

 

Як отримати електронне направлення: 

  1. Запишіться на прийом до сімейного лікаря, з яким підписали декларацію в системі Medcard24
  2. Повідомте сімейному лікарю про симптоми, які вас турбують. Він визначить чи потрібна вам консультація вузького спеціаліста або діагностичні послуги на вторинній ланці
  3. У разі потреби сімейний лікар самостійно сформує електронне направлення в системі, яке буде підставою прийняти вас вузькому спеціалісту. У направленні також буде зазначено день і час прийому фахівця, консультація якого потрібна для вашого лікування.

Якщо у вас немає жодних симптомів хвороб і ви бажаєте пройти профілактичний огляд у вузького спеціаліста, порядок дій лишається таким же. 

Перелік безкоштовних послуг у твого сімейного лікаря

Перелік безкоштовних послуг на вторинній ланці у Дитячій міській поліклініці.

Перелік безкоштовних послуг на вторинній ланці у поліклініках міста
Нагадаємо також, що управління охорони здоров’я має сервіс "КropDiagnost”, з допомогою якого можна дізнатися які діагностичні послуги надають медичні заклади міста та за яким графіком вони працюють.