Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
» » » Інформація щодо медичного забезпечення учасників АТО та членів їх сімей станом на 13 березня 2019 року

Інформація щодо медичного забезпечення учасників АТО та членів їх сімей станом на 13 березня 2019 року

Рішенням Кіровоградської міської ради від 17 січня 2017року №759 затверджена Комплексна програма підтримки учасників антитерористичної операції в східних областях України та членів їх сімей на 2017–2019 роки (зізмінами).

Лікувально-профілактичними закладами комунальної власності міста відповідно до своїх функцій забезпечено всебічне надання якісної безкоштовної медичної допомоги учасникам бойових дій в зоні антитерористичної операції та членам їх сімей, особам з інвалідністю внаслідок війни та членам їх сімей, а також членам сімей загиблих (померлих) учасників АТО в повному обсязі виключно за рахунок коштів міського бюджету та інших, не заборонених чинним законодавством надходжень.

Для реалізації Комплексної програми підтримки учасників антитерористичної операції в східних областях України та членів їх сімей на 2017–2019 роки, затвердженої рішенням Кіровоградської міської ради від 17січня 2017року №759 (зізмінами), по галузі «Охорона здоров’я» на 2019рік з загального фонду міського бюджету передбачені видатки у сумі 1185,4тис.грн.

З метою виконання заходів програми та забезпечення соціального захисту учасників АТО медичними закладами фактично використано коштів станом на 13 березня 2019 року у сумі 150,3 тис.грн, у тому числі на забезпечення:

продуктами харчування, лікарськими засобами та виробами медичного призначення у разі стаціонарного лікування на суму 73,5 тис. грн;

акушерської та гінекологічної допомоги на суму 37,5 тис. грн;

щорічного медичного обстеження і диспансеризацію на суму 17,8 тис. грн;

безкоштовного зубопротезування та лікування стоматологічних захворювань на суму 4,1 тис. грн;

безоплатного відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування на суму 17,4 тис. грн.