Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0 800 505 201 |Телефони реєстратур
 
» » » Інформація щодо медичного забезпечення учасників АТО, ООС та членів їх сімей станом на 03 серпня 2022 року

Інформація щодо медичного забезпечення учасників АТО, ООС та членів їх сімей станом на 03 серпня 2022 року

Рішенням Кіровоградської міської ради від 17 січня 2017 року № 759 затверджена Комплексна програма підтримки учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил в східних областях України та членів їх сімей на 2017–2022 роки (зі змінами).

Закладами охорони здоров’я міста Кропивницького відповідно до своїх функцій забезпечено всебічне надання якісної безкоштовної медичної допомоги учасникам бойових дій в зоні антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил та членам їх сімей, особам з інвалідністю внаслідок війни та членам їх сімей, а також членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил в повному обсязі виключно за рахунок коштів міського бюджету та інших, не заборонених чинним законодавством надходжень.

Для реалізації Комплексної програми підтримки учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил в східних областях України та членів їх сімей на 2017–2022 роки по галузі «Охорона здоров'я» на 2022 рік передбачені видатки у сумі 2 101,7 тис. грн.

З метою виконання заходів програми та забезпечення соціального захисту учасників АТО/ООС медичними закладами фактично використано коштів, станом на 03 серпня 2022 року у сумі 924,8 тис. грн, у тому числі на забезпечення:

продуктами харчування, лікарськими засобами та виробами медичного призначення у разі стаціонарного лікування на суму 185,6 тис. грн;

безкоштовного зубопротезування та лікування стоматологічних захворювань на суму 451,2 тис. грн;

безоплатного відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування на суму 126,2 тис. грн;

щорічного медичного обстеження і диспансеризацію на суму 17,1 тис. грн;

акушерської та гінекологічної допомоги на суму 9,9 тис. грн;

амбулаторного гемодіалізу на суму 134,8 тис. грн.