Телефон МОЗ «гарячої лінії» 0-800-801-333 |Телефони лікувальних закладів |Телефони реєстратур та виклику лікаря
 
Сортувати новини за: датою новин | популярністю | відвідуваністю | коментарям | абеткою

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького за 9 місяців 2019 року

За 9 місяців 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 517 письмових звернень, що на 47 звернень більше в порівнянні з 2018 роком (470), з них: скарг – 23 (9 міс. 2018р. – 27), подяк медичним працівникам – 19 (9 міс. 2018р. – 17).

В інші організації за належністю протягом 9 місяців 2019 р. направлено звернень – 1 (9 міс. 2018р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень – 474 (9 міс. 2018р. – 430). Безпосередньо від заявників надійшло 29 звернень (у т.ч. телефоном – 3, поштою – 5, електронною поштою – 3)(9 міс. 2018р. – 25), на особистий прийом звернулося 14 громадян (9 міс. 2018р. – 15).

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2019 р.

9 міс. 2018 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

3

9

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

51

20

У зв’язку зі смертю хворих

0

3

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

8

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

20

17

Про надання медичної допомоги з них:

63

56

надання матеріальної допомоги на лікування

19

17

Про сан-кур.лікування

2

3

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у І півріччі 2019 року

У I півріччі 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 283 письмових звернення, що на 23 більше в порівнянні з І півр. 2018 р. (260), з них: скарг 17 (І півр. 2018 р. – 11), подяк медичним працівникам 9 ( І півр. 2018 р. – 12 ).

Звернення направлені в інші організації за належністю 1 – (І півр. 2018 р. – 0 ).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 245 (І півр. 2018р. – 243). Безпосередньо від заявників надійшло 20 звернень (у т.ч. телефоном – 1, поштою – 4, електронною поштою – 3) (І півр. 2018р. – 11), на особистий прийом звернулося 10 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр. 2019

І півр 2018

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

2

8

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

26

14

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

2

6

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

15

7

Про надання медичної допомоги з них:

43

27

надання матеріальної допомоги на лікування

13

13

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2019 року

У I кварталі 2019 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 152 письмових звернень, що на 15 більше в порівнянні з І кварталом 2018 р. (137), з них: скарг 9 (І кв. 2018 р. – 12), подяк медичним працівникам 6 ( І кв. 2018 р. – 7).

Звернення направлені в інші організації за належністю 1 – (І кв. 2018 р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 130 (І кв. 2018р. – 113). Безпосередньо від заявників надійшло 15 звернень (у т.ч. телефоном - 1, поштою - 3) (І кв. 2017р. – 17), на особистий прийом звернулося 7 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2019

І кв. 2018

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

-

3

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

21

7

У зв’язку зі смертю хворих

-

1

Про грубе та формальне відношення до хворих

-

4

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

6

4

Про надання медичної допомоги з них:

28

10

надання матеріальної допомоги на лікування

8

5

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у 2018 році

Протягом 2018 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 657 звернень громадян, що на 65 більше в порівнянні з 2017 роком (592), з них: скарг - 39 (2017 - 50), подяк медичним працівникам - 22 (2017 - 37). Звернення направлені в інші організації за належністю - 2 (2017 - 3).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень - 592 (2017 – 484). Безпосередньо від заявників надійшло звернень – 38, з них: телефоном – 1; поштою – 1; електронною поштою - 1 (2017 – 61). На особистий прийом до керівництва управління звернулося 27 осіб.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2018

2017

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

12

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

30

29

У зв’язку зі смертю хворих

3

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

10

20

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

24

27

Про надання медичної допомоги, у тому числі

79

58

надання матеріальної допомоги на лікування

26

21

Про санаторно — курортне лікування

3

6

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького за 9 місяців 2018 року

За 9 місяців 2018 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 470 письмових звернень, що на 2 звернення більше в порівнянні з 2017 роком (468), з них: скарг 27 (9 міс. 2017р. – 43), подяк медичним працівникам 17 (9 міс. 2017р. – 28).

В інші організації за належністю протягом 9 місяців 2018 р. звернення не направлялися (9 міс. 2017р. – 1).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 430 (9 міс. 2017р. –352). Безпосередньо від заявників надійшло 25 звернень (9 міс. 2017р. – 48), на особистий прийом звернулось 15 громадян (9 міс. 2017р. – 36).

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2018 р.

9 міс. 2017 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

9

4

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

20

23

У зв’язку зі смертю хворих

3

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

8

18

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

17

17

Про надання медичної допомоги з них:

56

47

надання матеріальної допомоги на лікування

17

19

Про сан-кур.лікування

3

5

Про направлення на МСЕК

11

10

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

81

103

Про забезпечення медобладнанням

2

0

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

0

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у І півріччі 2018 року

У І півріччі 2018 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 260 письмових звернень, що на 34 менше в порівнянні з І півр. 2017 року ( 294 ), з них: скарг 11 (І півр. 2017р. – 30), подяк медичним працівникам 12 (І півр. 2017р. – 19).

В інші організації за належністю у І півріччі 2018 р. звернення не направлялися (ІІ кв. 2017р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 243 (І півр. 2017р. – 254). Безпосередньо від заявників надійшло 11 звернень (у т.ч. поштою - 4 ) (І півр. 2017р. – 21), на особистий прийом звернулось 6 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півріч. 2018 р.

І півр.. 2017 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

8

1

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

14

13

У зв’язку зі смертю хворих

1

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

6

13

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

7

12

Про надання медичної допомоги з них:

27

30

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Міської ради міста Кропивницького у I кварталі 2018 року

У I кварталі 2018 року до управління охорони здоров'я Міської ради міста Кропивницького надійшло 137 письмових звернень, аналогічно в порівнянні з І кварталом 2017 року (137), з них: скарг 12 (І кв. 2017р. – 19), подяк медичним працівникам 7 ( І кв. 2017р. – 8).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 0(І кв. 2017р. – 3).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, Міську раду міста Кропивницького депутатів різних рівнів надійшло звернень 113 (І кв. 2017р. – 109). Безпосередньо від заявників надійшло 15 звернень (у т.ч. телефоном - 1, поштою - 3) (І кв. 2017р. – 17), на особистий прийом звернулось 9 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2018 р.

І кв. 2017 р.

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

3

1

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

7

9

У зв’язку зі смертю хворих

1

--

Про грубе та формальне відношення до хворих

4

6

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

4

4

Про надання медичної допомоги з них:

10

13

Аналіз письмових та інших звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у 2017 році

Протягом 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 592 звернення громадян, що на 45 більше в порівнянні з 2016 роком (547), з них: скарг - 50 (2016р. - 39), подяк медичним працівникам - 37 (2016р. - 10). Звернення направлені в інші організації за належністю - 3 (2016р. - 2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень - 484 (2016р. – 501). Безпосередньо від заявників надійшло звернень - 61 (2016р. – 46), з них на особистий прийом до керівництва управління звернулося 47 осіб.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

2017

2016

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

4

7

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

29

12

У зв’язку зі смертю хворих

2

3

Про грубе та формальне відношення до хворих

20

8

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

27

17

Про надання медичної допомоги, у тому числі

58

92

надання матеріальної допомоги на лікування

21

45

Про санаторно — курортне лікування

6

6

Про направлення на МСЕК

13

7

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

124

60

Про забезпечення медобладнанням

-

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

1

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-


Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради за 9 місяців 2017 року

За 9 місяців 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 468 звернень від громадян, що на 45 більше в порівнянні з 9 місяцями 2016 року (419), з них: скарг 43 (9 міс. 2016р. – 30), подяк медичним працівникам 28 ( 9 міс. 2016р. - 10).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 (9 міс. 2016р. – 2).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло 352 звернення ( 9 міс. 2016р. – 379). Безпосередньо від заявників надійшло 48 звернення (9 міс. 2016р. – 40), з них на особистий прийом звернулось 36 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

9 міс. 2017р

9 міс. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

4

7

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

23

10

У зв’язку зі смертю хворих

2

3

Про грубе та формальне відношення до хворих

18

7

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

17

12

Про надання медичної допомоги з них:

47

74

надання матеріальної допомоги на лікування

19

37

Про сан-кур. лікування

5

4

Про направлення на МСЕК

10

4

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

103

42

Про забезпечення медобладнанням

0

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

28

10

Надання медичної допомоги дітям

3

13

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

231

Інші питання

207

1

РАЗОМ:

468

419

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I півріччі 2017 року

У I півріччі 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 294 звернення від громадян, що на 45 більше в порівнянні з І півріччям 2016 року (249), з них: скарг 30 (І півр. 2016р. – 21), подяк медичним працівникам 19 ( І півр. 2016р. - 8).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 1 (І півр. 2016р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 254 ( в І півр. 2016р. – 220). Безпосередньо від заявників надійшло 21 звернення (І півр. 2016р. – 29), з них на особистий прийом звернулось 16 громадян.

 

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І півр. 2017р

І півр. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

1

5

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

13

3

У зв’язку зі смертю хворих

2

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

13

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

12

11

Про надання медичної допомоги з них:

30

51

надання матеріальної допомоги на лікування

14

34

Про сан-кур. лікування

3

2

Про направлення на МСЕК

8

1

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

58

29

Про забезпечення медобладнанням

0

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

0

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

19

7

Надання медичної допомоги дітям

2

8

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

1

1

Інші питання

132

126

РАЗОМ:

294

249

Аналіз письмових звернень громадян, що надійшли в управління охорони здоров’я Кіровоградської міської ради у I кварталі 2017 року

У I кварталі 2017 року до управління охорони здоров'я Кіровоградської міської ради надійшло 137 письмових звернень, що на 24 менше в порівнянні з І кварталом 2016 року (161), з них: скарг 19 (І кв. 2016р. – 13), подяк медичним працівникам 8 ( І кв. 2016р. - 5).

Звернення направлені в інші організації за належністю - 3 (І кв. 2016р. – 0).

Через МОЗ України, Верховну Раду, секретаріат Президента України, Кіровоградську облдержадміністрацію, депутатів різних рівнів надійшло звернень 109 ( в І кв. 2016р. – 136). Безпосередньо від заявників надійшло звернень 17 (І кв. 2016р. – 15), на особистий прийом звернулось 11 громадян.

Розподіл по характеру звернень викладено у таблиці:

Характер звернень

І кв. 2017р

І кв. 2016р

Про незадовільне медобслуговування у стаціонарі

1

2

Про незадовільне медобслуговування в амбулаторно-поліклінічних закладах

 

9

 

1

У зв’язку зі смертю хворих

--

2

Про грубе та формальне відношення до хворих

6

2

Про неправильні дії медпрацівників та органів охорони здоров’я

4

7

Про надання медичної допомоги з них:

13

35

надання матеріальної допомоги на лікування

7

24

Про сан-кур.лікування

1

-

Про направлення на МСЕК

5

-

Про забезпечення ліками, виробами мед призначення

21

21

Про забезпечення медобладнанням

2

1

Про забезпечення слуховими апаратами, окулярами

-

-

Питання застосування трудового законодавства

-

-

Про призначення та переміщення кадрів

-

-

Подяки працівникам охорони здоров'я

8

5

Надання медичної допомоги дітям

2

7

Питання що не входять до компетенції, органів охорони здоров’я

-

-

Повернуто за належністю

1

-

Інші питання

64

78

РАЗОМ:

137

161


Назад Вперед
Наверх